Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הממיר הקאטאליטי ירד ביעילות ההמרה מתחת לסף מתוכנת של יחידת הבקרה לכן היא הרימה דגל ורשמה זאת בקוד המשוייך לתקלה.

זהוא אחד הרכיבים שהמחשב לא רק מסתכל עליו מקרוב אלה גם בטולרנטיים נמוכים מאד ( לפי התקן המנדטורי שלobd2).

חיים יוד.

פורסם

הפיתרון הסופי הוא החלפת ממיר אבל לפני זה יש לראות מה גרם לקיצור חייו - האם המנוע צורך שמן ,האם יש או היתה בעבר בעייה בהצתה ,והאם המנוע עובד בתערובת נכונה.

פורסם

השיקולים:

- תוכל למשוך את התקלה הזו, אבל שים לב "שאחריה" מסתתרת עוד תקלה.

בעקיפין גם גורמת לעוד תקלה אחת לפחות. (חיישן כלשהו)

- ממיר קטליטי תקול עלול גם להכשיל אותך במבחן גזים בטסט.

 

זאת ועוד, החלפה ממיר היא לא זולה כלל.

טיפול בתקלה זו יאריך את חייו, כנראה משמעותית.

Golf MK4 TDI 1999

פורסם

אתה יכול בהחלט למשוך את התקלה ויש מצב שגם תעבור טסט מפני שהבדיקה של הגזים בטסט זו לא הבדיקה שהמחשב מבצע לממיר .

רק המנורה תשאר לדלוק ולא תדע האם ישנה או נוצרה עוד תקלה, רק לאחר חיבורו לסורק תדע.

מעבר לזה אין שום השלכות מכאניות או חשמליות לתקלה זו.

חיים יוד.

×
×
  • תוכן חדש...