Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7878 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אם עושים זאת בדרך שלך ציון, כניראה שלא כדאי ..

אם תעשה זאת בדרך שהחבר"ה פה עושים זאת , תגלה שמחירים צונחים ..

אם התכוונת אלי...שמי צין תומר ולא ציון.

איך "שהחברה" עושים זאת זה לא מעניין אם זה לא חוקי!

התחרות בארץ היא לא מול מבריחים, אלא, מול יבוא אישי!

פורסם

מצטער על ה TYPO תומר צין, אכן אומנם הדרך המקובלת על החבר"ה אינה הלגיטימית ביותר, אך במדינה שאנו חיים בה, אפילו נבחרי הציבורים אינם "לגיטימיים ביותר" , בכל אופן. כך החבר"ה נוהגים, ואלו המחירים שהם מביאים, וזאת הנקודה.

שייבוא עצמי שלהם, זול יותר מרכישה בארץ, לפחות בכל מה שנוגע לרוקפורד,

אצל חברות אחרות אני בטוח שאנשים לא ירוצו להביא מחול, אם המחירים לא "בשמיים"

 

לגבייך בוריס, תגיד לי , מה אני מתנדב הכיתה !? אני נתתי לכם רעיון, בא לכם לעשות אותו במקום להתווכח מה כן ומה לא , סבבה, אם לא .. אל תעשו זאת

להפיל זאת עלי , בגלל שאני יוזם הרעיון , זה לא במקום בוריס !

וזה במיוחד אחרי שעזרתי לך עם המחשב .. (מושיע .. עלק !) ;)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כך מחשבון ונחשב ביחד.

עלות סאב: $130

הובלה מחו"ל: $50

מיסי קניה 15%: $27

מע"מ 17%: $34

עמלות העברת כסף לחו"ל וביטוח: $30

סה"כ: $270

$270 כפול 4.4 ש"ח = 1,200 ש"ח

תוסיפו תיבה, חיווט וטרמינלים בעלות של 350 ש"ח והגעתם לסכום של 1,550 ש"ח.

 

מה עם הסאב אינו חדש או ינזק בהובלה? אחריות של שנה לא שווה כסף?

במקומות אחרים ניתן להשיג בפחות מ-1,760 ש"ח.

המסקנה: לא שווה לקנות בחו"ל

תומר שלום!

מלבד העובדה שנתת את ה-MRSP שזה אינו מחיר השוק אלא מחיר המחירון..

כבר יצא לי לדבר לא מעט עם אודי לגבי התמחור של אוטופרט,לטעמי המחירים הם גבוהים מידיי ....

ותאמין לי שראיתי בחיים שלי המון רשימוניי יבוא .....

רק רציתי לשם המחשה ברצוני לתת לך שני לינקים לאתרים אמריקאיים שבהם מחיר הסאב הוא בראשון 60$ (אומנם EBAY )ובשני 73$ ומכיוון שאנו מניחים כי בשני האתרים לא מוכרים בהפסד,הרי לא נעים לי להגיד אבל הסאב עולה לאוטופרט פחות מ-50 דולר *1.45 =72.5 $ שזה כ-320 שח בארץ אחרי הובלה ומיסים -מכאן אוטופרט צריכה ולתמחר בצורה הוגנת יותר,גם 50 אחוז רווח אמורים היו להספיק ולהביא את מחיר הסאב לחנות בכ-480 שח ללא התיבה.ומכאן לצרכן בעוד כמה מאות שקלים..

בוודאי אתה שואל מדוע הכפלתי ב-1.45 אז הסיבה לכך היא שמעבר ל35 אחוזי המס -(מס קנייה+מעמ) חבריי היבואנים מוסיפים כ -10-אחוז הוצאות נילוות (הובלה+ביטוחים וכו...)

http://www.ikesound.com/product-product_id/2397

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=39779&item=5733574348&rd=1

 

מעבר למה שטענת אין ספק שאוטפרט מבחינת שרות מספקים היום את השרות הטוב ביותר אך לטעמי התמחור שלהם מאוד מאוד גבוה

 

בכבוד רב

 

ערן ב

פורסם
mikmik יש סיכוי לפגוש אותך באוטופרט ביום שלישי הקרוב?

אם ההאמר יגיע, (אנחנו מקווים מאוד שיגיע), יהיה הרבה אקשן אצלינו.

אודי אני ציפתי ממך לתגובה אחרת לגמרי
פורסם

magic, עם כל הכבוד, אני חושב שאתה צריך לשקול מילים .. בסופו של דבר אתה עוד תקבל הזמנה לחנות, ויהיה הרבה אקשן .. :)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אם עושים השוואה קחו לדוגמה את חברת EARTH QUAKE

שהמוצרים שלהם בארץ יותר זולים משאר המדינות.

באתר שלהם(אתר היצרן) כתוב מחיר מסוים וראיתי באתר אצלנו בארץ מחיר יותר זול מהמחיר באתר היצרן לחברה הנ"ל

יש חברות בעיקר גרמניות שהמחירים +- חופפים בין הארץ לחול.

אגב עלות היבוא מארה"ב (רוקפורד ועוד) יותר יקרה מיבוא מגרמניה לדוגמה (MAC AUDIO, MAGNAT ECT) אבל עדיין זה לא מצדיק את המחירים.

 

תמיד אמרתי שהמחירים של רוקפורד אינם מצדיקים את המוצרים

יש להם מוצרים מעל ומעבר והמחיר מעל מעל והרבה מעל ומעבר וחבל!

אל תשכחו שחלק מזה אתם משלמים על השם של החברה כמו במוצרי ביגוד!

לדעתי כול אחד יעשה את החשבון שלו יקח את התמורה לעומת מחיר של מוצרי רוקפורד שהוא מעוניין לקנות ויעשה השוואה לחברות אחרות באותה רמה ויעשה את החשבון שלו

אם הוא רוצה לקנות מגבר 4X60 של רוקפורד ב 2500 ש"ח ולמולו עומדת חברה אחרת שלא נופלת באיכות שהיא 4X100 ב1500 ש"ח זה כבר בעיה שלנו!!

פורסם
אם עושים השוואה קחו לדוגמה את חברת EARTH QUAKE

שהמוצרים שלהם בארץ יותר זולים משאר המדינות.

באתר שלהם(אתר היצרן) כתוב מחיר מסוים וראיתי באתר אצלנו בארץ מחיר יותר זול מהמחיר באתר היצרן לחברה הנ"ל

יש חברות בעיקר גרמניות שהמחירים +- חופפים בין הארץ לחול.

אגב עלות היבוא מארה"ב (רוקפורד ועוד) יותר יקרה מיבוא מגרמניה לדוגמה (MAC AUDIO, MAGNAT ECT) אבל עדיין זה לא מצדיק את המחירים.

 

תמיד אמרתי שהמחירים של רוקפורד אינם מצדיקים את המוצרים

יש להם מוצרים מעל ומעבר והמחיר מעל מעל והרבה מעל ומעבר וחבל!

אל תשכחו שחלק מזה אתם משלמים על השם של החברה כמו במוצרי ביגוד!

לדעתי כול אחד יעשה את החשבון שלו יקח את התמורה לעומת מחיר של מוצרי רוקפורד שהוא מעוניין לקנות ויעשה השוואה לחברות אחרות באותה רמה ויעשה את החשבון שלו

אם הוא רוצה לקנות מגבר 4X60 של רוקפורד ב 2500 ש"ח ולמולו עומדת חברה אחרת שלא נופלת באיכות שהיא 4X100 ב1500 ש"ח זה כבר בעיה שלנו!!

אני מסכים איתך

אבל זה כבר נושא אחר לגמריי

 

עריכה :

 

אני שוב מבקש תשובה אחרת מציג שרות אוטופרט

פורסם

ערן כתב:

 

>> מלבד העובדה שנתת את ה-MRSP >>

שתיל, שואל השאלה, צרף קישור בו המחיר $130, אני התייחסתי לקישור שהוא נתן. מחיר המחירון של הדגם הזה הוא $170 ולא כפי שכתבת.

לגבי המחירים בקישורים שנתת. את Ebay בכלל לא מחשיבים. לגבי הקישור השני, איך תוכל לדעת אם לא מדובר בריפרביש/ריסייקל או נוכל? חנויות "נורמליות" מורידות בין 20- 30% ממחיר המחירון. אם זה זול מידי, זה צריך להדליק נורת אזהרה!

 

תומר

פורסם
ערן כתב:

 

>> מלבד העובדה שנתת את ה-MRSP >>

שתיל, שואל השאלה, צרף קישור בו המחיר $130, אני התייחסתי לקישור שהוא נתן. מחיר המחירון של הדגם הזה הוא $170 ולא כפי שכתבת.

לגבי המחירים בקישורים שנתת. את Ebay בכלל לא מחשיבים. לגבי הקישור השני, איך תוכל לדעת אם לא מדובר בריפרביש/ריסייקל או נוכל? חנויות "נורמליות" מורידות בין 20- 30% ממחיר המחירון. אם זה זול מידי, זה צריך להדליק נורת אזהרה!

 

תומר

תומר היקר

מצ"ב לינק לאתר שבו מחיר המחירון הוא 130$ (יותר נכון 129) ומחיר המכירה מעט יקר (99דולר)

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14230

מדובר באחד מהאתרים שנחשבים כאמינים ביותר בארהב ובו כל הזמנה מעל 99 דולר לכל מקום בארהב כוללת בתוכה את ההובלה....

 

ערן

פורסם
אני לא ממש חושב של מגנאט ומאק אודיו מיתקרבות לאיכות מוצרים של רוקפורד....
אדי אתה ממש מדבר שטויות לפעמים !

אולי אתה צודק ( לא אולי בטוח ) רוקפורד עדיפים על מאגנאט ועל מאק אודיו

אבל מדברים על הבדל של תמורה ביחס למחיר

אם אתה יכול להביא 2 מגברים של מגנאט 4 ערוצים במחיר של רוקפורד אחד 4 ערוצים

תסכים איתי שברגע שאתה נותן גישור לכול מגבר של מגנאט זה אומר 4 ערוצים מגושרים

שאתה בחיים בחיים לא יכול להשוות את העוצמה שלהם למגבר אחד של רוקפורד!

ומגנאט זאת לא חברה שמזייפת נתונים ( גם אם כן לא בצורה שתוריד את הערך ממה שאמרתי )

פורסם

מוצרים של רוקפורד משתלם יותר להזמין מחול ואת זה כבר בדקתי המון פעמים.

רק הסט של FNQ לא משתלם להביא. אבל מגברים סאבים וכו' הרבה יותר משתלם.

לדוגמא מגבר RF POWER החדש 1000 וואט יעלה להביא לכאן בסביבות ה3000 שח ופחות.

ואני מת לדעת כמה מגבר כזה יעלה בחנות לפחות 6000 .

סאב JL AUDIO 12W7 בסביבות ה3000(כולל הכל) בארץ 5500+.

אז אני שואל 3000 שח על מה? על החיוך של המוכר?


×
×
  • תוכן חדש...