Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ה8 בסוף זה מראה רק התנגדות. המחיר יהיה זהה.
אז איך שם סאב של רוקפורד עולה 129 דולר

ופה בארץ אותו סאב בדיוק עולה 1760 שקל ?!

מרגיז אותי איזה מדינה לא מפותחת אנחנו בכול הדברים באלה !

פורסם
כשאנשים יפסיקו לקנות (מה שאף פעם לא יקרה) המיסים ירדו.

המוצר עובר הרבה ידיים לפני שהוא מגיע לצרכן וכל אחד מרוויח בדרך.

חבר תתיחס לשאלה השנייה שלי

GTA זה הכי אחי .

פורסם

למישהו בא לעשות סקר שוק, של מוצרים מחול לעומת המחירים שלהם בארץ ?

 

יש לי תחושה שהמוצרים של רוקפורד יבלטו ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
למישהו בא לעשות סקר שוק, של מוצרים מחול לעומת המחירים שלהם בארץ ?

 

יש לי תחושה שהמוצרים של רוקפורד יבלטו ..

\

מישהו פה מתחיל לזרוק דברים אל האוטופרט ? :wink:

את האמת אני מסכים אם זה

עם כול הכבוד לרוקפורד ( ויש הרבה כבוד ) המחירים שלהם בארץ גבוהים מאוד ביחס לדגמים מקבילים שלהם בחול

פורסם
למישהו בא לעשות סקר שוק, של מוצרים מחול לעומת המחירים שלהם בארץ ?

 

יש לי תחושה שהמוצרים של רוקפורד יבלטו ..

אולי אודי יוכל לענות :-) ..

לאיזה בעיות אתה מתכוון? זה אפשרי לייבא סאב וופר.

פורסם
אולי אודי יוכל לענות :-) ..

לאיזה בעיות אתה מתכוון? זה אפשרי לייבא סאב וופר.

אבל יבקשו מני עוד כסף או מס או משו עליו ?

GTA זה הכי אחי .

פורסם
\

מישהו פה מתחיל לזרוק דברים אל האוטופרט ? :wink:

את האמת אני מסכים אם זה

עם כול הכבוד לרוקפורד ( ויש הרבה כבוד ) המחירים שלהם בארץ גבוהים מאוד ביחס לדגמים מקבילים שלהם בחול

מה אוטופרט קשור...אוטופרט בכללי יבואן לספקים גדולים בכמיות מסחריות והוא אינו כול כך מעוניין לימכור ללקוחות יחידים עם רווח מאוד מאוד קטן....אז בגלל זה יש לו מחירים דיי גבוהים..(ככה אודי אמר לי מאחד המיפגשים)...

 

 

ד''א

 

למה אתה כול כך דלוק על הסאב הזה???

 

סתם סאב מיסכן וחלש כולה 200RMS..

 

אני בטוח שסופו יהיה כמו של הסאב של רוקפורד הקודם...אותו אחד של ה150RMS או 200RMS שמכרו ב400-800 שקל..

פורסם

כן אדי, מטרת היבואן זה להוריד את מחירי המוצרים, כך הוא חוזר הביתה עם ידיים ריקות , וכך הוא נוסע על מכוניות עממיות , זה פחות או יותר המטרה של כל עסק שרוצה שהצרכן ירוויח מוצר במחיר הגון :|

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...