Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אוטופרט קשור...אוטופרט בכללי יבואן לספקים גדולים בכמיות מסחריות והוא אינו כול כך מעוניין לימכור ללקוחות יחידים עם רווח מאוד מאוד קטן....אז בגלל זה יש לו מחירים דיי גבוהים..(ככה אודי אמר לי מאחד המיפגשים)...

 

 

ד''א

 

למה אתה כול כך דלוק על הסאב הזה???

 

סתם סאב מיסכן וחלש כולה 200RMS..

 

אני בטוח שסופו יהיה כמו של הסאב של רוקפורד הקודם...אותו אחד של ה150RMS או 200RMS שמכרו ב400-800 שקל..

אדי אתה מדבר שטויות אחי

מה זה קשור שהם לא מוכרים ללקוחות הם היבואנים של רוקפורד בארץ הם מוכרים לחנויות והחנויות מוכרים לך

כנראה שהם מוכרים יקר לחנויות אז אין ברירה לחנות והם חיבים למכור לך יקר גם

כמובן שאני אומר יקר אני מתכוון יחסית לשאר ה עולם

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כן אדי, מטרת היבואן זה להוריד את מחירי המוצרים, כך הוא חוזר הביתה עם ידיים ריקות , וכך הוא נוסע על מכוניות עממיות , זה פחות או יותר המטרה של כל עסק שרוצה שהצרכן ירוויח מוצר במחיר הגון :|

 

שמעה היבואן לא ממש רוצה לעשות רווח של 100-200 שקל ממוצר אחד שלו.....לכן אם הוא מוכר ליחידים אז הוא נותן מחיר שרווח שלו יהיה 500-700 שקל ואפילו יותר.... ועקרונית אני מבין אותם...

פורסם
מה אוטופרט קשור...אוטופרט בכללי יבואן לספקים גדולים בכמיות מסחריות והוא אינו כול כך מעוניין לימכור ללקוחות יחידים עם רווח מאוד מאוד קטן....אז בגלל זה יש לו מחירים דיי גבוהים..(ככה אודי אמר לי מאחד המיפגשים)...

 

 

ד''א

 

למה אתה כול כך דלוק על הסאב הזה???

 

סתם סאב מיסכן וחלש כולה 200RMS..

 

אני בטוח שסופו יהיה כמו של הסאב של רוקפורד הקודם...אותו אחד של ה150RMS או 200RMS שמכרו ב400-800 שקל..

לא נעול עליו או דלוק עליו פשוט שוטטתי באתר הזה והוא נראה לינחמד אז רציתי לדעת כמה הוא עולה בארץ

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אם כולם היו כאלה, גם אני היתי מבין אותם, כי צריך להשים לחם על השולחן בסוף היום.

 

אבל אם שאר המותגים, שנמכרים בארץ ובעולם, הם לא בהפרשים אסטרונומיים....

אז איפה ההצדקה ?

 

דרך אגב, לא חסרים מוצרים שבחול יעלו מאוד חופף לארץ, ברוקפורד,זה חופף רק בפי כמה וכמה מונים..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
שמעה היבואן לא ממש רוצה לעשות רווח של 100-200 שקל ממוצר אחד שלו.....לכן אם הוא מוכר ליחידים אז הוא נותן מחיר שרווח שלו יהיה 500-700 שקל ואפילו יותר.... ועקרונית אני מבין אותם...
אתה מבין אותם ? למה שאם דופקים אותך ?

בסדר רוצים להרוויח אבל יש גבול לא ?

למה בשאר העולם לא רוצים להרוויח בצורה כזאת משמעותית ? ( באחוזים שלא נקלטים בכלל )

פורסם
אדי אתה מדבר שטויות אחי

מה זה קשור שהם לא מוכרים ללקוחות הם היבואנים של רוקפורד בארץ הם מוכרים לחנויות והחנויות מוכרים לך

כנראה שהם מוכרים יקר לחנויות אז אין ברירה לחנות והם חיבים למכור לך יקר גם

כמובן שאני אומר יקר אני מתכוון יחסית לשאר ה עולם

בוקר טוב מתן רואים כמה שאתה לא מבין בשוק שלו היום....

 

 

מה שאתה רואה שיקר עקרונית בא מאוטופרט....אבל יש יבואן אחר שמיביא את אותם מוצרים כך יותר בזול

 

וצריך להגיד תודה שיש יבואן שני שיותר זול וככה פשוטי העם יכולים ליקנות מוצרים איכותיים..

 

כימעת לכול חברה פה יש יבואן שני...

פורסם
אתה מבין אותם ? למה שאם דופקים אותך ?

בסדר רוצים להרוויח אבל יש גבול לא ?

למה בשאר העולם לא רוצים להרוויח בצורה כזאת משמעותית ? ( באחוזים שלא נקלטים בכלל )

בוא אני יגיד לך למה...

 

 

הוא מוכרים לחניות כמות ענקיים ברווח דיי גדול

 

הם אינם מעוניינים לימכור לך מוצר עלוב אחד ברווח של 200-100 שקל....כי זה לא כדי להם ..למה?

 

כי יש חנות לנהל לשלם להרבה מאוד עובדים וכו'...מבין?

פורסם
בוקר טוב מתן רואים כמה שאתה לא מבין בשוק שלו היום....

 

 

מה שאתה רואה שיקר עקרונית בא מאוטופרט....אבל יש יבואן אחר שמיביא את אותם מוצרים כך יותר בזול

 

וצריך להגיד תודה שיש יבואן שני שיותר זול וככה פשוטי העם יכולים ליקנות מוצרים איכותיים..

 

כימעת לכול חברה פה יש יבואן שני...

אדי אני בכלל לא מבין אותך !

אתה בעצמך אמרת הכול !

אתה מודה ליבואן השני שמוכר בזול נכון? למה ? כי פשוטי העם יכולים לקנות ממנו

אז הטענות שלנו הם כלפי אוטופרט שמוכרים לחנויות במחירים כאלה גבוהים ! לאומת שאר המדינות ולאומת שאר היבואנים

פורסם
אדי אני בכלל לא מבין אותך !

אתה בעצמך אמרת הכול !

אתה מודה ליבואן השני שמוכר בזול נכון? למה ? כי פשוטי העם יכולים לקנות ממנו

אז הטענות שלנו הם כלפי אוטופרט שמוכרים לחנויות במחירים כאלה גבוהים ! לאומת שאר המדינות ולאומת שאר היבואנים

כתבתי לך כבר את ההסבר לתופעה....

 

מתן אתה יודע למה מחירי האינטרנט יותר זולים מחניות? יודע?

פורסם
בוא אני יגיד לך למה...

 

 

הוא מוכרים לחניות כמות ענקיים ברווח דיי גדול

 

הם אינם מעוניינים לימכור לך מוצר עלוב אחד ברווח של 200-100 שקל....כי זה לא כדי להם ..למה?

 

כי יש חנות לנהל לשלם להרבה מאוד עובדים וכו'...מבין?

וואי אתה עדייםן לא קולט

אדי אתה מדבר על דברים שאני בכלל לא אומר מי דיבר על מכירה לאנשים פרטיים ?

 

אני מצטט משפט שלך

הוא מוכרים לחניות כמות ענקיים ברווח דיי גדול
בגלל זה שהם מוכרים כמות ענקית הם צריכים למכור במחירים יותר הגיניים !
פורסם
וואי אתה עדייםן לא קולט

אדי אתה מדבר על דברים שאני בכלל לא אומר מי דיבר על מכירה לאנשים פרטיים ?

 

אני מצטט משפט שלך

בגלל זה שהם מוכרים כמות ענקית הם צריכים למכור במחירים יותר הגיניים !

 

אמרתי לך הם בטח לא עושים רווח של 100-200 שקל לכול מוצר...

 

למה כי יש להם חנות ונהלים וכו'...

 

לכן המחירים שלהם גבוהים גם אם יש כמות ענקיית..

פורסם

שמעה היבואן השני יכול ליבואת את זה בשושו בדרך לא חוקית וככה לימכור יותר זול....ככה פעם היו עובדים הימאים בחיפה...

פורסם
אמרתי לך הם בטח לא עושים רווח של 100-200 שקל לכול מוצר...

 

למה כי יש להם חנות ונהלים וכו'...

 

לכן המחירים שלהם גבוהים גם אם יש כמות ענקיית..

אה בשאר העולם אין את הדברים האלה ? אין אנשים ? אין מחסנים ? אין חנויות ?

הכול זהה

ועזוב אם מדברים על הארץ

קח מוצרים של פיונר דוגמא תראה שההבדל בין המחיר בארץ למחיר בחול לא כזה גדול

היבואן של פיונר מוכר הרבה יותר מהיבואן של רוקפורד

למה הוא לא מוכר לחנויות בכפול מחיר ?

למה רק אוטופרט עושים את זה ?

פורסם
שמעה היבואן השני יכול ליבואת את זה בשושו בדרך לא חוקית וככה לימכור יותר זול....ככה פעם היו עובדים הימאים בחיפה...
עכשיו בכלל הגזמת !

יבוא מקבילי זה יבוא בשושו ? יבוא לא חוקי ? אתה מדבר שטויות !

פשוט כמה חברה נורמאלית שמוכנה ליבא דברים ולמכור אותם במחירים הגיונים ולא בעשרות אחוזים יותר !

פורסם

אני רק רוצה לחדד, לא מדובר במחירים גבוהים, מדובר במחירים אסטרונומיים לכל דבר.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...