Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רק רוצה לחדד, לא מדובר במחירים גבוהים, מדובר במחירים אסטרונומויים לכל דבר.
אסטרומניים ?

הם מוכרים לחנויות במחיר כפול מהמחיר של המוצר !

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על מוצרים כאלה בדרך כלל כולם בדרך מרוויחים בין 40 ל60 אחוז ואפילו יותר אם סאב

שעולה לצרכן בחו"ל 570 שקל עולה כאן 1700 שקל תעשה את החשבון כמה צריך לעלות

ליבואן אותו סאב...פשוט גרושים.

פורסם
אה בשאר העולם אין את הדברים האלה ? אין אנשים ? אין מחסנים ? אין חנויות ?

הכול זהה

ועזוב אם מדברים על הארץ

קח מוצרים של פיונר דוגמא תראה שההבדל בין המחיר בארץ למחיר בחול לא כזה גדול

היבואן של פיונר מוכר הרבה יותר מהיבואן של רוקפורד

למה הוא לא מוכר לחנויות בכפול מחיר ?

למה רק אוטופרט עושים את זה ?

 

וואי וואי אחי קצת ידעה בכלכלה...

 

 

לדוגמה בארה''ב לרוקפורד וכו' יש שוק של 1000000000000000000000000000000 אנשים!!! ואני חוזר 1000000000000000 אנשים ושם הוא יכול לימכור ברווח של 100 אפילו 20 שקל

 

למה כי אין ספינות אין מכס אין עוד הרבה דברים אחרים...

 

ויש לו פול אנשים שקונים את המוצרים לכן שם יוצר זול

 

 

בארץ ליבואן של שוק מאוד מאוד מוצומצם של אנשים לכן הרווחים קטנים מאוד אז כדי להגדיל אותם צריך לעלות מחיריים...

 

 

המוצרים של פיוניר מברחים/ מקומבנים/ מיבאים דרך 10000 יבואנים אחרים שימביאים כמויות קטנות

 

לכן זה זול..

 

 

מתן תקשר של לאוזי רדיו שאל כמו עולה רדיו דיסק אצלהם אתה תיהיה המום!!

פורסם
כשמשווים מחירים בין יבואן רשמי בארץ לחו"ל צריך לעשות זאת למחירים של דילר מורשה ולא למחירים באיבאי.
לא היה פה השוואה לאיבאי

אייל אני מצפה ממך לתשובה אמיתית

אתה לא חושב שהמוצרים של רופורד גבוהים בצורה משמעותית מהמחירים שלהם בחול

לאומת חברות אחרות כגון פיונר ? (אני דמבר על יחס של אחוזים )

פורסם
עכשיו בכלל הגזמת !

יבוא מקבילי זה יבוא בשושו ? יבוא לא חוקי ? אתה מדבר שטויות !

פשוט כמה חברה נורמאלית שמוכנה ליבא דברים ולמכור אותם במחירים הגיונים ולא בעשרות אחוזים יותר !

חחחחחחחחחחחחחחחחחח אתה מצחיק אתה!

פורסם
וואי וואי אחי קצת ידעה בכלכלה...

 

 

לדוגמה בארה''ב לרוקפורד וכו' יש שוק של 1000000000000000000000000000000 אנשים!!! ואני חוזר 1000000000000000 אנשים ושם הוא יכול לימכור ברווח של 100 אפילו 20 שקל

 

למה כי אין ספינות אין מכס אין עוד הרבה דברים אחרים...

 

ויש לו פול אנשים שקונים את המוצרים לכן שם יוצר זול

 

 

בארץ ליבואן של שוק מאוד מאוד מוצומצם של אנשים לכן הרווחים קטנים מאוד אז כדי להגדיל אותם צריך לעלות מחיריים...

 

 

המוצרים של פיוניר מברחים/ מקומבנים/ מיבאים דרך 10000 יבואנים אחרים שימביאים כמויות קטנות

 

לכן זה זול..

 

 

מתן תקשר של לאוזי רדיו שאל כמו עולה רדיו דיסק אצלהם אתה תיהיה המום!!

אני יודע.

אני לא הכנסתי לפה את המילה עוזי רדיו

פורסם
לא היה פה השוואה לאיבאי

אייל אני מצפה ממך לתשובה אמיתית

אתה לא חושב שהמוצרים של רופורד גבוהים בצורה משמעותית מהמחירים שלהם בחול

לאומת חברות אחרות כגון פיונר ? (אני דמבר על יחס של אחוזים )

 

כתבתי לך למה המחירים של פיוניר זולים!!!!!!!!!!!!!!

פורסם

מי מתנדב לעשות סקר, כפי שהצעתי ?

 

לקחת מספר חברות, מוצרים מקבילים כגון הגברות .. ולהשוות אותם לחול ?

אני אישית ממליץ על ה ROCKFORD 501DB אני חושב שהוא ישבור את הקרח

;)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
אני יודע.

אני לא הכנסתי לפה את המילה עוזי רדיו

 

אבל אני נותן לך דוגמה של יבואן אמתי של פיוניר בידיוק כמו אוטופרט תיראה איזה מחירים יש להם!!

פורסם
נו אז למה לא עושים את זה למוצרים של רוקפורד ?

 

את זה אני שואל את עצמי הרבה זמן!!

 

אולי בגלל שהם מיצריים בארה''ב אולי זה התשובה...קשי קומבינות שם...

פורסם
מי מתנדב לעשות סקר, כפי שהצעתי ?

 

לקחת מספר חברות, מוצרים מקבילים כגון הגברות .. ולהשוות אותם לחול ?

אני אישית ממליץ על ה ROCKFORD 501DB אני חושב שהוא ישבור את הקרח

;)

LOL

המוצר הזה ספציפית עולה הרבה הרבה מעל מהמחיר שלו בחול זה לא דוגמא נכונה

( אבל זה מה שקורה שרק אוטופרט מיבאים אותו לארץ )

פורסם

מתן אנחנו מדברים פה על מספרים מדוייקים, האם אתה מוכן להועיל בטובך ולהסביר לי מהזה "הרבה" ?

אני לא מבין את ההגדרה המדוברת הזאת .. תסביר לי במספרים ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...