Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ואיזה שטויות אני בידיוק מדבר?

 

מה שכן באמת שווה ליבא מוצרים של רוקפורד מחו''ל....

איזה שטויות דיברת?

אני יגיד לך איזה

נגיד שרוקפורד יותר טובים

אבל אני בטוח במאה אחוז שיש הרבה מאוד מוצרים שנותנים תמורה הרבה הרבה יותר טוב מהרבה מאוד מוצרים של רוקפורד ( כבר נתתי בתרד הזה כבר דוגמאות)

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה אנחנו טוחנים פה מים. אם מישהו רוצה/יכול שיעשה השוואה בין מחירי הארץ למחירי חו"ל בין למשל JL, KICKER, HIFONICS וכמובן רוקפורד ואז יהיה אפשר לראות אם אכן ביחס לשוק התמחור גבוה או לא.

פורסם

כודם כל יש לכם טעות קטנה...

 

המחיר בחול לא כולל תיבה ובארץ כן.

 

כמו כן ניתן לקנות את הסאב לבד ב 1000 שקל שזה מחיר סביר לדעתי לאומת 129 דולר :wink:

פורסם
אייל אתה ממש צודק!:mm_yeah:
זה שהוא צודק לא עוזר לנו כרגע

כי אני לא רואה אף אחד שהולך לעשות את הסקר שוק הזה

אני בכול מקרה לא ממש יכול אני ואנגלית זה ממש לא הולך ביחד

אז אני גם לא ממש מכיר אתרים בחול

פורסם

יש קישור לחנויות בחו"ל בהכרזה שבראש הפורום.

כל מי שטען שהתמחור לא הוגן ביחס לחברות אחרות אמור לדעת את המחירים אחרת איך הוא יכל לטעון זאת?

כמו שאמרתי, אני ממש לא מתמצא במחירים אבל אני בטוח שיש כאן מי שכן.

פורסם
יש קישור לחנויות בחו"ל בהכרזה שבראש הפורום.

כל מי שטען שהתמחור לא הוגן ביחס לחברות אחרות אמור לדעת את המחירים אחרת איך הוא יכל לטעון זאת?

כמו שאמרתי, אני ממש לא מתמצא במחירים אבל אני בטוח שיש כאן מי שכן.

אייל אל תנסה לעשות ממני צחוק !

 

ואיפה אתה רואה שאמרתי שאני לא יודע את המחירים בחול ?

פורסם

ברמה העקרונית, אני מסכים עם הטענה של אייל, אך לא מצדיק אותה.

זה שהחברות הגדולות דורשות מחירים מנופחים למוצרים שלהן, לא נותן שום הצדקה למחיר, גם לא השרות.

הצרכן הישראלי, אינו מסוגל "לעמוד על שלו" ושלא לדבר על מרד צרכנים, והיבואנים מנצלים זאת.

בסטריאו באופן כללי, הרווח הגדול ביותר, הוא על רמקולים, שלחנות יש עליהם 60 אחוז רווח !!

(יעיד על זה תומר צין)

כשאני עבדתי בחנות מוצרי חשמל, בחדר הסטריאו, היה ברור שככל שהמחיר היה גבוה יותר,

הלקוח היה בטוח, שהמוצר שהוא קונה הוא הטוב ביותר. (גם אם זה היה זבל !!)

וככל שהמחיר גבוה יותר, המותג נחשב בעיני הצרכן הישראלי כטוב ביותר.

מי שלמדה את זה בהתחלה, הייתה ישפאר, יבואנית סוני, שקבעה למשווק את המחיר בו ימכרו המוצרים שלה. היבואנים הגדולים, שוחטים במחירים. וזו המציאות. ועד שלא נמחה, כך זה יהיה.

 

"הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם" יותר מקלישאה נכונה.

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

מתן, אני לא מנסה לעשות ממך צחוק אני אומר שאם בן אדם בוגר מחליט לטעון משהו רצוי שיהיו הוכחות לטענותיו ושלא ידבר באוויר, אחרת הוא זה שעושה צחוק. לא אמרתי שדברייך לא נכונים, אמרתי שתביא עובדות שחור על גבי לבן ואז לא נזדקק לדעה שלי או של אחרים.

פורסם
מתן, אני לא מנסה לעשות ממך צחוק אני אומר שאם בן אדם בוגר מחליט לטעון משהו רצוי שיהיו הוכחות לטענותיו ושלא ידבר באוויר, אחרת הוא זה שעושה צחוק. לא אמרתי שדברייך לא נכונים, אמרתי שתביא עובדות שחור על גבי לבן ואז לא נזדקק לדעה שלי או של אחרים.
אייל אני טוען דברים שאני יודע שהם נכונים מה שאתם רוצים שאני יביא לכם שקר שוק אז אני לא טוב בדברים האלה סורי זה לא בשביל במיוחד שמדובר באתרים באנגלית
פורסם

אני מוכן לעשות את הסקר שוק החל מרדיו דיסקים ועד סאבים.(אני עכשיו בתהליכי הרכבה של המע בגלל זה אני די מעודכן במחירי חו"ל).

יהיו מוצרים כאלה שיופיעו בEBAY אם משלוח לארץ ואלא שבלי המשלוח אני מוכן לחשב

כמה יעלה המשלוח(MUSTOP) כלומר מחיר סופי. אני יכול גם לשלוח לאתרים מסוימים שיש בהם מבצעים.

לגבי השוואה למחירי הארץ אני אקח אתרים מסוימים מהרשת וישווה מחירים. כמובן שלא כל המוצרים שיש בחו"ל יש גם כאן בארץ.

חברות כמו .CALIFORNIA,PYRAMID,MAGNAT,'MAC AUDIO אודיאובהן,לא יופיעו .

פורסם
אני מוכן לעשות את הסקר שוק החל מרדיו דיסקים ועד סאבים.(אני עכשיו בתהליכי הרכבה של המע בגלל זה אני די מעודכן במחירי חו"ל).

יהיו מוצרים כאלה שיופיעו בEBAY אם משלוח לארץ ואלא שבלי המשלוח אני מוכן לחשב

כמה יעלה המשלוח(MUSTOP) כלומר מחיר סופי. אני יכול גם לשלוח לאתרים מסוימים שיש בהם מבצעים.

לגבי השוואה למחירי הארץ אני אקח אתרים מסוימים מהרשת וישווה מחירים. כמובן שלא כל המוצרים שיש בחו"ל יש גם כאן בארץ.

ישר כוח!!

 

אם אתה תיהיה צריך עזרה אני מוכן...אני מבין באייבי ובכול העניין!

פורסם
אני מוכן לעשות את הסקר שוק החל מרדיו דיסקים ועד סאבים.(אני עכשיו בתהליכי הרכבה של המע בגלל זה אני די מעודכן במחירי חו"ל).

יהיו מוצרים כאלה שיופיעו בEBAY אם משלוח לארץ ואלא שבלי המשלוח אני מוכן לחשב

כמה יעלה המשלוח(MUSTOP) כלומר מחיר סופי. אני יכול גם לשלוח לאתרים מסוימים שיש בהם מבצעים.

לגבי השוואה למחירי הארץ אני אקח אתרים מסוימים מהרשת וישווה מחירים. כמובן שלא כל המוצרים שיש בחו"ל יש גם כאן בארץ.

חברות כמו .CALIFORNIA,PYRAMID,MAGNAT,'MAC AUDIO אודיאובהן,לא יופיעו .

למה זה?

פורסם

magnat ;mac audio-אלא חברות גרמניות ואני לצערי לא יודע גרמנית :wink:

pyramid;california ;power acoustic;visonik;boss -אלא חברות שאין לי מושג לגבי הדגמים שהם מציעים ומחירם.(אפשר להוסיף גם אותם) .המחירים מאוד נמוכים והאמינות בהתאם ,בגלל זה אני חושש מיבוא אישי שלהם(דעה שלי) והמחירים בארץ יחסית נמוכים.

פורסם
magnat ;mac audio-אלא חברות גרמניות ואני לצערי לא יודע גרמנית :wink:

pyramid;california ;power acoustic;visonik;boss -אלא חברות שאין לי מושג לגבי הדגמים שהם מציעים ומחירם.(אפשר להוסיף גם אותם) .המחירים מאוד נמוכים והאמינות בהתאם ,בגלל זה אני חושש מיבוא אישי שלהם(דעה שלי) והמחירים בארץ יחסית נמוכים.

אם אתה מדבר על יבוא בלבד אז: סדר.....

 

אם אתה עושה מחירון כללי החברות הגרמניות מאוד חשובות מכיוון שהיבוא מגרמניה הרבה יותר זול לעומת יבוא של מוצרים מארה"ב לדוגמה ויכול להכפיל את המחירים בכיף


×
×
  • תוכן חדש...