Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, מצטער מראש על העברית שלי. עומד לקנות רנו סניק דור 2 (כי צריך משפחתית עד 35000שח). יודע שאנשים בארץ לא אובים את צרפתיות אך אשמח אם עדיין מישהו יכול להגיד משהו אל האוטו הזה? מחפש ביד2 וגם מצתי במגרשים כמה ..(קרסו לדוגמה). קצת מפחיד לקנות כי לא יודע משפיק טוב עברית הטכני ולא יודע להתווכח אם המוכר ... תודה מראש.

פורסם

לכמה אנשים הרכב מיועד?למה דווקא סניק? זה נכון שיש סתיגמות על רכבים צרפתיים אבל דווקא במקרה של סניק יש בזה מן האמת לפי נסיוני. זה יופי של רכב כאשר הוא חדש אבל לא הייתי קונה כזה בן 10 אם אמינות חשובה לך.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

נסה ללכת לחברות הגדולות שמכבדות את עצמן (כמו למשל אלדן, אוטוסנטר והטרייד אין של היבואנים כמו למשל של שברולט)

וללכת עם מישהו שיודע לתרגם טוב עברית.

אם זה רלוונטי מבחינתך להגדיל קצת את התקציב, יש פה שברולט סוניק 2012 עם אחריות לשנתיים שזה נותן לך שקט נפשי על חלק מהמכלולים של הרכב:

http://www.chevrolet-certified.co.il/

 

אגב, יכול מאוד להיות שבחברות הגדולות יש אנשים שדוברים את השפה שלך ואז יהיה לך יותר קל.

פורסם

ל 3 אנשים + ילד+תא המטען מספיק גדול. אמינות מאוד חשובה... הסתקלתי גם לקיבון סיטראן קסרה פיקסו. תקציב בסביבות 35000... רב תודות על העזרה.

פורסם

אם אתה קונה ממגרש- רק מחברה גדולה כמו אלדן, שלמה סיקסט, אוטוסנטר וכו'.

אתה יכול לקבל רכב עם היסטוריית טיפולים מלאה ועם אחריות, לדעתי שווה לך לבדוק.

פורסם
נסה ללכת לחברות הגדולות שמכבדות את עצמן (כמו למשל אלדן, אוטוסנטר והטרייד אין של היבואנים כמו למשל של שברולט)

וללכת עם מישהו שיודע לתרגם טוב עברית.

אם זה רלוונטי מבחינתך להגדיל קצת את התקציב, יש פה שברולט סוניק 2012 עם אחריות לשנתיים שזה נותן לך שקט נפשי על חלק מהמכלולים של הרכב:

http://www.chevrolet-certified.co.il/

 

אגב, יכול מאוד להיות שבחברות הגדולות יש אנשים שדוברים את השפה שלך ואז יהיה לך יותר קל.

 

. מה דעתך , קרסו לא אחת מהחברות האלו?

פורסם
יש פה שברולט סוניק 2012

 

בדיוק הרכב להציע למישהו שמחפש רנו סניק, הא?

 

היי, מצטער מראש על העברית שלי.

 

איזו שפה אתה מדבר? יש בפורום הזה דוברי שפות רבות, ואני בטוח שימצא מי שיוכל לעזור לך להתמודד בעברית עם הסוכנויות או המוכרים.

פורסם
בדיוק הרכב להציע למישהו שמחפש רנו סניק, הא?

 

 

 

איזו שפה אתה מדבר? יש בפורום הזה דוברי שפות רבות, ואני בטוח שימצא מי שיוכל לעזור לך להתמודד בעברית עם הסוכנויות או המוכרים.

 

פולנית,רוסית. אתם מקירים מישה פה?

פורסם

רנו בהחלט כדאי לבדוק אצל הטרייד אין של קראסו. הם נותנים אחריות, משתדלים לפעול בהגינות... על תלך למגרשים, אפילו לא של חברות הליסינג, לכל היותר בדוק את חברות ההשכרה הגדולות (הרץ, אוויס...)

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...