Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט קרוז 1.4T: עכשיו ב-112,900 שקל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מבצע לישראלים עם תעודת זהות כחולה: בוא קח דייהולט חדשה בניילון, ושלם כמה שאתה חושב שמגיע לנו.

הישראלי בא לשלם ושואל: כמה?

עונים לו: "ככה וככה".

 

אני באמת מקווה שזו הסנונית הראשונה של עוד יבואנים שסוף סוף מקרבים אותנו למחירי הליסינג.

בקרוב סובארו, מיצובישי ואופל..:wink:

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

במחיר הזה, הקרוז טורבו מהווה עיסקה מצויינת, גם אם היא לא מאיימת על הטובות שבקבוצתה.

הביצועים טובים מאד ונוחות הנסיעה טובה למדי.

אין לה שום קשר לדגמי דייהו הישנים, וגם אם יקראו לה דייהולט עד מחרתיים זה לא יהפוך אותה למכונית גרועה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

המחיר מצויין ביחס לתמורה.

היא לא מתיימרת להיות הטובה בקטגוריה וגם לא מאיימת על הטובות שבה, אבל היא זולה משמעותית וחזקה מחלקן. מי שמחפש משפחתית חדשה מדובר על אופציה משתלמת מאוד.

פורסם
חרא של רכב , גם אם המחיר היה 50 אלף פחות לא הייתי קונה את הרכב הזה!

(רצוי שתלמד עברית)

כי הסיביק שלך מצטיינת הקטגוריה?

הסיביק בין המכוניות היחידות בארץ עם מחירון מנותק מהמציאות בגלל עדר שקונה את הרכב הזה כאילו מינימום מדובר במרצדס AMG.

כמו שאני תמיד אומר - במערב אירופה לא יורקים לכיוון הונדה בכלל.

 

זאת המשפחתית עם התמורה הכי טובה לכסף כרגע, חזקה יחסית, בטיחותית ומאובזרת בצורה טובה. עם זאת אני חושש מירידת הערך שלה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
חרא של רכב , גם עם המחיר היה 50 אלף פחות לא איתי קונה את הרכב הזה!

 

בלה בלה בלה...

 

אנא פרט למה מדובר ב"חרא של רכב".

פורסם

אין חכם כבעל ניסיון,

ודרך הגב כבר החלפתי לדגם החדש!

אני מוכן לשלם קצת יותר בשביל רכב אמין.

אז לפי איך שאת מגן על המותג את סוכן שלהם.

או שיש לך כזה רכב.

פורסם
חרא של רכב , גם עם המחיר היה 50 אלף פחות לא איתי קונה את הרכב הזה!

אז אל תקנה..

(רצוי שתלמד עברית)

כי הסיביק שלך מצטיינת הקטגוריה?

הסיביק בין המכוניות היחידות בארץ עם מחירון מנותק מהמציאות בגלל עדר שקונה את הרכב הזה כאילו מינימום מדובר במרצדס AMG.

כמו שאני תמיד אומר - במערב אירופה לא יורקים לכיוון הונדה בכלל.

 

זאת המשפחתית עם התמורה הכי טובה לכסף כרגע, חזקה יחסית, בטיחותית ומאובזרת בצורה טובה. עם זאת אני חושש מירידת הערך שלה.

 

קח דוגמא מיד 2, קרוז טורבו 2012 נעה בטווח ה100 אלף, כמובן שהקרוז הזאת ברמה יותר גבווה שזה אומר יותר אבזור, 10 כריות אויר, מושבי עור , כיסא חשמלי, סאן רופ , חיישני גשם ואדים וכו' הקיצור זאת היתה קרוז RS.

 

מה שמוכרים עכשיו זה קרוז LT פלטיניום טורבו, עם טיפה פחות אבזור מRS טורבו, אז צפוי שוק סבבה ויותר טוב בהרבה מהקרוז האטמוספרית.

פורסם
(רצוי שתלמד עברית)

כי הסיביק שלך מצטיינת הקטגוריה?

הסיביק בין המכוניות היחידות בארץ עם מחירון מנותק מהמציאות בגלל עדר שקונה את הרכב הזה כאילו מינימום מדובר במרצדס AMG.

כמו שאני תמיד אומר - במערב אירופה לא יורקים לכיוון הונדה בכלל.

 

זאת המשפחתית עם התמורה הכי טובה לכסף כרגע, חזקה יחסית, בטיחותית ומאובזרת בצורה טובה. עם זאת אני חושש מירידת הערך שלה.

 

 

תרשה לי לגחך קצת...

אני לא מבין את הניסיון שלך לרדת לפסים אישיים,תדבר לעניין.

 

שברולט קרוז ממש לא נותנת תמורה למחיר,רכב לא בביצועים ולא באיכות החומרים שלא נדבר על אמינות.

 

רכב מצוין למי שלא מבין ברכבים.

פורסם
תרשה לי לגחך קצת...

אני לא מבין את הניסיון שלך לרדת לפסים אישיים,תדבר לעניין.

 

שברולט קרוז ממש לא נותנת תמורה למחיר,רכב לא בביצועים ולא באיכות החומרים שלא נדבר על אמינות.

 

רכב מצוין למי שלא מבין ברכבים.

 

אחחח הורגים אותי כל האלה שנהגו בקרוז 1.6 ודוחפים סטיגמות עתיקות, אז בוא נשאל באיזה קרוז נהגת אדון סטיגמה?

פורסם
אין חכם כבעל ניסיון,

ודרך הגב כבר החלפתי לדגם החדש!

אני מוכן לשלם קצת יותר בשביל רכב אמין.

אז לפי איך שאת מגן על המותג את סוכן שלהם.

או שיש לך כזה רכב.

יש מספיק רכבים אמינים.

דרך אגב* כותבים.

 

אני לא מגן על המותג, אין לי שום רכב של שברולט, למעשה אני בכלל לא אוהב אותם, ואם תהיה יותר פעיל בפורום תשים לב שכמות הפעמים שהמלצתי על שברולט שואפות לאפס. (אם אתה לא מאמין אתה מוזמן לבדוק את היסטוריית ההודעות שלי)

סוכן שלהם? אם היית אומר סוכן של רנו או יונדאי או משהו אז ניחא. :roll:

 

יש מספיק רכבים אמינים שהמחיר שלהם לא מנותק מהמציאות. קורולה לא פחות אמינה ועולה פחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
אחחח הורגים אותי כל האלה שנהגו בקרוז 1.6 ודוחפים סטיגמות עתיקות, אז בוא נשאל באיזה קרוז נהגת אדון סטיגמה?

 

רק בשביל הדיון אני זורם כי לפי התגובות שלך נשמע שאתה ממש נפגע כאילו יש לך מניות בחברה.

 

עכשיו גם בצחוק לא הייתי עולה לנהוג על הרכב והסיבה לכך,שנהגתי בשברולט קרוז של בת דודה שלי בדגם הנ"ל.

איכות אמינות ממממ..... ממש אין קשר בין ההצהרות למציאות.

 

סטיגמות? שברולט קרוז רכב משעמם ולא משנה מה תעשה או תגיד רכב טוב זה לא!

 

תלמד בחיים שדברים טובים עולים כסף.

רכב כזה מיועד לאנשים שלא ממש מבינים ופשוט מחפשים רכב זול.

 

נ.ב

 

לא הייתי נוגע ברכב הזה אפילו בחינם .

עריכה אחרונה על ידי TAMIR2000
פורסם
רק בשביל הדיון אני זורם כי לפי התגובות שלך נשמע שאתה ממש נפגע כאילו יש לך מניות בחברה.

 

עכשיו גם בצחוק לא הייתי עולה לנהוג על הרכב והסיבה לכך,שנהגתי בשברולט קרוז של בת דודה שלי בדגם הנ"ל.

איכות אמינות ממממ..... ממש אין קשר בין ההצהרות למציאות.

 

סטיגמות? שברולט קרוז רכב משעמם ולא משנה מה תעשה או תגיד רכב טוב זה לא!

 

תלמד בחיים שדברים טובים עולים כסף,כאשר מוכרים רכב במחיר זה מיועד לאנשים שלא ממש מבינים ופשוט מחפשים רכב זול.

 

נ.ב

 

לא הייתי נוגע ברכב הזה אפילו בחינם .

כמה משפחתיות מעניינות לנהיגה אתה מכיר?

קורולה מעניינת? לא. ניסאן טידה? לא. סוזוקי SX4? לא. רנו מגאן? יותר טובה מהיפניות בהתנהגות, אבל גם לא מעניינת מדי. פוקוס? לא יודע. מאזדה 3? אומרים שכן, אני לא הרשמתי כך. פלואנס? לא. יונדאי i30/i35? לא.

אז גם הקרוז לא גרועה במצבה מבחינת התנהגות. מבחינת אמינות, התנהגות וכו' לא נהגתי כך שלא אגיד סתם.

 

ואתה יודע, לפעמים רוצים לתת מחיר תחרותי כדי להצליח, כדי לחסל מלאי או כדי לתת יתרון על רכבים אחרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...