Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: ניסאן קשקאי החדש בישראל, החל מ-155 אלף ש"ח


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גם אני הייתי שם , ממה ששמעתי מהמנכל ממישהו ששאל אותו הדגם הידני ככל הנראה יושק ב2015.

 

 

אתם יודעים אם מנוע 1.2 מקורו ברנו או ניסאן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המנוע מקורו בקליאו והמגאן, יאמר לזכותה של המגאן סטיישן אשר מגיעה עם המנוע הנ''ל (גיר רובוטי) ובעלת תוכנת ניהול מנוע שונה המפיקה 132 כ''ס ו20.9 קג''מ על משקל כמעט זהה, ישנו כושר תזוזה נאה..

http://www.auto.co.il/%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%94-31430-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%9E%D7%92%D7%90%D7%9F-%D7%90%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%99%D7%98-%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%95-%D7%91%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%9F-1-2.aspx?nav=model

 

אולי הפתרון יגיע ע''י קרסו אשר יציעו באחריות תוכנה לשיפור ההספק למי שירגיש שהמנוע אנמי מדי עבורו...

כמובן שקודם לכן כדי לבחון איך המנוע מתנהג בקונפיגורציה הנוכחית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להסתכל על המפרט הטכני של הקשקאי דור I, אני מוכן להתערב שמנוע ה 2 הליטר הקשיש הוציא גם משהו באיזור ה 20 קג"מ, זה פחות או יותר המומנט של מנועי 2 ליטר אטמוספריים.

אנחנו צריכים להתרגל לרעיון שנפח זה כבר לא הכל בחיים, בטח לא במנועים מטורבתים מודרניים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע להסביר את פשר השורות המודגשות בצהוב במפרט הטכני?

זה בטח משהו בסגנון "רק מה שמודגש בצהוב זה מה שמגיע לארץ...", לא?

 

מישהו יודע?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה קשור?? זה מנוע קטן ואורך חייו קצר .

גם חרא ביצועים, זה כמו לקנות גיפ בלי מנוע.

 

אני לא מבין איך אוקטביה 1.2 שעושה 0 ל 100 ב 10.5 שניות זה חרא ביצועים? איך היא עוקפת מהמהירות בקבוצה, אם לא המהירה ביותר? אני ממש לא מבין איך אוקטביות "שחוטות" מליסינג כבר עברו 200 אלף ק"מ ונמכרות לפרטיים במחיר גבוה משל הקורולה?

למה אתה סתם כותב דברים שככל הנראה לא באמת התנסית בהם? בשביל זה אתה נכנס לפורום?

אפשר להסכים בהחלט שיש מכוניות יותר יפות ויותר אמינות מהאוקטביה, אבל חרא מנוע? לך תעשה חמוצים, אולי יצא לך משהו יותר טוב מהגיבוב שיצא לך כאן

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבלי להסתכל על המפרט הטכני של הקשקאי דור I, אני מוכן להתערב שמנוע ה 2 הליטר הקשיש הוציא גם משהו באיזור ה 20 קג"מ, זה פחות או יותר המומנט של מנועי 2 ליטר אטמוספריים.

אנחנו צריכים להתרגל לרעיון שנפח זה כבר לא הכל בחיים, בטח לא במנועים מטורבתים מודרניים.

 

איתמר

 

ועדיין עם אותו מנוע 2 ליטר אטמוספרי קשיש, עם גיר רציף מיושן יותר, הקשקאי הנוכחי מאיץ ב- 10.7 שניות, כאשר המשקל של הקשקאי הנוכחי והחדש דומה.

 

http://www.nissan.co.il/img/uploads/cars/14080890761757975509.pdf

 

משהו כאן לא מסתדר, הביצועים של גירסת ה- 1.2 של הקשקאי החדש היו אמורים להיות טובים יותר, בייחוד לאור מומנט דומה וזמינות מומנט טובה יותר לעומת הקשקאי הנוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע על המנוע הזה והוא בסדר גמור. מי שמסרס אותו זה הגיר הרובוטי שמאוד מהסס ביציאה מהמקום.

את כל זה אני מסיק מרנו קאפטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה מה תגידו, המנוע הזה קטן על הרכב.

מצחיק שיהיו כאלה שיהיו מוכנים לשלם כלכך הרבה כסף על רכב עם הספק כזה מגוחך.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משנה מה תגידו, המנוע הזה קטן על הרכב.

מצחיק שיהיו כאלה שיהיו מוכנים לשלם כלכך הרבה כסף על רכב עם הספק כזה מגוחך.

סטיגמות של שנות ה-70. מנוע 1.2 לא סוחב.

הלו, אנחנו ב2014, מאותו 1.2 שהיו מוציאים ממנו בקושי 50-60 כ"ס פעם, מוציאים היום 110-130 כ"ס, ואני מאמין שעם שיפור תוכנה אפשר לגרד את ה150 כ"ס.

יש גם מומנט שהוא חלק מהמשוואה של הביצועים.

 

אני לא מאמין שניסאן יעשו מעצמם צחוק.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין עם אותו מנוע 2 ליטר אטמוספרי קשיש, עם גיר רציף מיושן יותר, הקשקאי הנוכחי מאיץ ב- 10.7 שניות, כאשר המשקל של הקשקאי הנוכחי והחדש דומה.

 

http://www.nissan.co.il/img/uploads/cars/14080890761757975509.pdf

 

משהו כאן לא מסתדר, הביצועים של גירסת ה- 1.2 של הקשקאי החדש היו אמורים להיות טובים יותר, בייחוד לאור מומנט דומה וזמינות מומנט טובה יותר לעומת הקשקאי הנוכחי.

 

שים לב שהמומנט בגרסה האוטו' עומד על 16.8 קג"מ במקום 19.4 קג"מ בגרסה הידנית של הקשקאי או בקליאו. זה הפרש עצום שהופך את המנוע הזה למקביל למנוע 1.6 ליטר אטמוספרי, עם קצת יתרון בזמינות הכוח.

 

בקיצור, המעבר למנוע הזה הוא בעיקר לטובת צריכת דלק עדיפה ואני מאמין שהוא גם קצת נעים יותר לשימוש יום יומי רגיל בזכות זמינות המומנט בטווח רחב יותר. בכל הקשור לביצועים, אין הבדל לעומת מנוע ה-1.6 הקודם.

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה מנועים כאלה של רנו/ניסאן אתה מכיר שעברו 150K ק"מ?

 

תראה, בהתחשב העובדה ש"מנועים כאלה של רנו/ניסאן" משווקים בישראל רק משנת 2013, לא הרבה. לא הרבה בכלל.

Hence "סטיגמה". לאף אחד כאן, כולל אותי, אין מושג איך מרגיש המנוע הזה על הקשקאי. נתוני הביצועים לא מזהירים, נכון, אבל לא מעט פעמים הצלחתי להשיג תוצאות טובות יותר במדידות שעשיתי (עם מד מבוסס GPS שמודד בדיוק ולא לפי הספידומטר ש"מזייף"). מה גם, שמזמן נוכחנו לדעת ש- 0-100 זה לא הכל בחיים.

מה שאני כן יכול להגיד, שאת האופציה השנייה בקטגוריה, יטי עם מנוע 1.2 טורבו שמפיק מידה דומה של כח (10 כ"ס פחות וקג"מ אחד יותר) ומשקל דומה (70 ק"ג פחות), כן בדקתי והוא הרגיש לא רע בכלל, ומספיק לחלוטין ללקוח המסורתי של הרכב הזה שסך הכל רוצה להקפיץ את הילד לבית הספר.

אבל היי, מנוע קטן. לא סוחב, מתפגר תוך 10K ק"מ, שותה דלק, ובטח גם לא יחזיק מחירון כי זה מנוע של רנו (שמייצרת את כל המנועים של ניסאן חוץ משל ה-GTR אבל שלא ניתן לעובדות להפריע פה לאף אחד חס וחלילה).

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגידו מה שתגידו, אולי ה-1.2 יכול לסחוב את הטון וחצי של הקשקאי, אבל תחושת ההחמצה (מהמילה חמיצות) שכבר ב-2009 ועד היום שיווקו פה רכבים משפחתיים, קטנים ממנו אשר שוקלים פחות, עם מנועים גדולים יותר (גם הם מוגדשים), מכבידה עליי.

 

לא לשים שם לפחות מנוע 1.4 טורבו זה לא מטעמי חסכון בדלק, זה מטעמי קמצנות.

 

ברכות לרוכשות החדשות. מי יתן ותצליחו לצאת מהצומת בטרם הרמזור יתחלף לאדום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הנתונים קשקאי 1.2 לא יהיה רכב הכי זריז בקטגוריה אך מספק להתנהלות היומיומית בעיר ומחוצה לו. אני לא חושב שיצרן היה מסתכן ושם מנוע שקטן על הרכב. אני מאמין של-90% מכלל הנהגים המנוע יספק את הסחורה, לרב נוסעים אדם אחד או שניים. מי שנוסע הרבה או מי שיחפש כוח ויכולת גרירה במילא ילך על גרסאות הדיזל, לא רק בקשקאי אלא גם אצל מתחרים.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, בהתחשב העובדה ש"מנועים כאלה של רנו/ניסאן" משווקים בישראל רק משנת 2013, לא הרבה. לא הרבה בכלל.

Hence "סטיגמה". לאף אחד כאן, כולל אותי, אין מושג איך מרגיש המנוע הזה על הקשקאי. נתוני הביצועים לא מזהירים, נכון, אבל לא מעט פעמים הצלחתי להשיג תוצאות טובות יותר במדידות שעשיתי (עם מד מבוסס GPS שמודד בדיוק ולא לפי הספידומטר ש"מזייף"). מה גם, שמזמן נוכחנו לדעת ש- 0-100 זה לא הכל בחיים.

מה שאני כן יכול להגיד, שאת האופציה השנייה בקטגוריה, יטי עם מנוע 1.2 טורבו שמפיק מידה דומה של כח (10 כ"ס פחות וקג"מ אחד יותר) ומשקל דומה (70 ק"ג פחות), כן בדקתי והוא הרגיש לא רע בכלל, ומספיק לחלוטין ללקוח המסורתי של הרכב הזה שסך הכל רוצה להקפיץ את הילד לבית הספר.

אבל היי, מנוע קטן. לא סוחב, מתפגר תוך 10K ק"מ, שותה דלק, ובטח גם לא יחזיק מחירון כי זה מנוע של רנו (שמייצרת את כל המנועים של ניסאן חוץ משל ה-GTR אבל שלא ניתן לעובדות להפריע פה לאף אחד חס וחלילה).

כמובן שהשאלה לא כוונה אליך אלא לזה שטען שהמנוע יתפגר אחרי 150K.

 

אני לא חושב שמישהו יודע איך הרכב יסע ואיך המנוע ישרוד כי אף אחד עוד לא נהג בו ואין מספיק מנועים כאלה ששירתו ברכב כזה לאורך זמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3568 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...