Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת פינת "זו הבעיה שלי" החלטתי להעלות בעיה שמציקה לי מאז נפילת הטמפ' באיזורינו...

 

האוטו שלי לא מצליח להגיע לטמפ' עבודה. הוא נותר קר כל העת.

בעמידה ממושכת ברמזור למשל, או בפקק הוא מתחמם לכדי טמפ' עבודה, אבל כשמתחילים לנסוע האוטו מתקרר שוב.

 

 

מבחינת התחממות - האוטו מתחמם במהירות סבירה בזמן התנעת בוקר.

 

עוצו עיצה [ותופר?]

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
למרות שזה לא הגיוני לנוכח זה שהרכב מתחמם לך מהר בבוקר, הניחוש שלי הוא שאין לך תרמוסטט (נפוץ בארצנו)
\

 

 

:) זו היתה טעות שלי לא לומר את זה כבר בהתחלה, אבל היחיד שמטפל באוטו הוא אני

וככזה - אני לא מבצע ניתוחי מעקפים שכוללים הסרת תרמוסטט. התרמוסטט מותקן באוטו.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

יתכן והטרמוסטט תפוס במצב פתוח.

כשהמנוע קר, הנע אותו והסתכל על עליית החום בשעון. עד שהטרמוסטט יפתח (כלומר הוא סגור) תחוש במגע יד שצנור מיים עליון לרדיאטור חם אך מנור המיים התחתון קר (כי אין סירקולצית מיים עקב טרמוסטט סגור). כשיפתח הטרמוסטט (בערך ב83 מעלות) יתחיל להתחמם גם צנור המיים התחתון.

זה היה תאור מצב תקין של הטרמוסטט.

אם בהתנעת המנוע הקר תחוש שגם צנור מיים תחתון וגם העליון מתחממים (למרות שחום המנוע עדיין לא הגיע לכ 83 מע') אז זה סימן שהטרמוסטט תפוס כל הזמן במצב פתוח ויש להחליפו.

בברכה - רפי לין :-)

×
×
  • תוכן חדש...