Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסאונד צורם,HU PIONEER 8450,קומפ' , DSK 165.3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם השידוך לא מתאים, אני מחפש צליל רך יותר ולא צורם מהקומפוננט,אולי לעלות בסידרה?

מצב האקוליזר FLAT ,וכל שינוי בתדרים הגבוהים הופך למציק.

בעתיד אחבר מגבר למערכת+סאב.

מערכת קודמת מכשיר סוני M 770 + קומפוננט אינפינטי רפרנס הצליל הרבה יותר רך ולא צורם.

מה אתם ממליצים ?להחליף קומפוננט לסידרה גבוהה יותר?

או שזה בכלל קשור לHU?

פורסם

הקומפוננט הזה די צורם, בתור אדם שאוהב מאוד מוצרים של הרץ הטוויטרים של הסט הנ"ל צורמים.

שמעת את הסט לפני שהתקנת אותו אצלך ברכב?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לא שמעתי את הסט לפני התקנה,טעיתי.

דיברתי עם המתקין,אין בעיה לשדרג לדגם גבוה יותר.

עכשיו השאלה למה לשדרג,מה מומלץ והיכן אפשר לשמוע לפני התקנה?

חשבתי להשקיע בסדרת ה165 xl והם יקרים קיבלתי הצעת מחיר 1700 שח ,לא בדקתי מה מחירם בחניות אחרות.

לא ארכוש לפני שאשמע אותם.

אשמח לכיוונים נוספים פוקל או מורל.

תודה.

פורסם (נערך)

אין בקרוס הנחתה לטוויטרים ?

ניסית לשחק באקולייזר של המכשיר להנחית גבוהים ?

 

בכל מקרה שאתה לא יודע מה הכיוון שלך הייתי ממליץ לך להגיע לאחד המפגשים,שם יש מספיק אנשים עם XL וכמה מורלים...

 

שם תוכל לשמוע כל מיני מערכות ולמצוא לך כיוון לפחות.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי DAn-BP 1.8

Scan Speak

פורסם
לא שמעתי את הסט לפני התקנה,טעיתי.

דיברתי עם המתקין,אין בעיה לשדרג לדגם גבוה יותר.

עכשיו השאלה למה לשדרג,מה מומלץ והיכן אפשר לשמוע לפני התקנה?

חשבתי להשקיע בסדרת ה165 xl והם יקרים קיבלתי הצעת מחיר 1700 שח ,לא בדקתי מה מחירם בחניות אחרות.

לא ארכוש לפני שאשמע אותם.

אשמח לכיוונים נוספים פוקל או מורל.

תודה.

 

מחיר טוב מאוד,תשמע אותם סט מצויין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

DSK 165.3 הוא מסידרת הדיצי הנמוכה של הרץ הוא סט בסיסי נחמד שאינו חייב הגברה חיצונית ,כניראה שלא מתאים לטעמך.

HSK165XL הוא סט מסידרת ההיי אנרגי והוא סט עוצמתי ואיכותי באופן משמעותי מהסט הקיים ומעבר לך דורש הגברה חיצונית.

במידה ויש לך הגברה חיצונית הייתי ממליץ לך גם לשקול מורל הייבירד 602 החדש

סט שלדעתי יקלע יותר לטעמך.

פורסם

יש לי סט הרץ xl ולדעתי הטוויטר חד וצורח.וכל זה עניין של טעם .תשמע סטים אחרים ותחליט מה נשמע טוב לך .וכדי להתקדם למגבר.

Hu: pioneer prs80 Comp: Hertz Hsk165XL Amp:phoenix gold xsenon200X2

amp:massive audio bx4 Mono:DC audio 3.5: Sub: DC audio 15xl

CAR: mazda 2 demio pure black

 

פורסם

ביקרתי במפגש,שמעתי את xl של הרץ,

אני לא סגור על כיוון על סוג הרמקול.

אני בטוח לא אשאר עם הנוכחים של הרץ.

אני רוצה לבקר בחניות שיש להם הדגמה/תצוגה של קומפוננט.

אשמח לכתובות של חניות שמציגות/מדגימות באזור המרכז.

תודה רבה לעוזרים.

×
×
  • תוכן חדש...