Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיונז. זה משהו שאני מסוגל לאכול עם כפית. אבל לא כל מיונז - יש טובים ויש מזעזעים, למשל מיונז שופרסל בצנצנת עם פסים כחולים היה טוב, מה שהם שמו במדפים עכשיו נהיה גרוע, תלמה זבל (חמוץ מדי ולא מספיק שומני, למיונז אמור להיות מינימום 70-80 אחוז שומן), הלמנס סביר (אם כי קצת מלוח מדי), היינץ עם יותר מדי עמילן.

 

כנ"ל טחינה.

 

אני מת על קריסטל מנטה!

אתה לא היחיד. יש גם סופר דרינק כחול ושוופס ביטר למון.

 

אהבתי גם את שוופס מישמש, עד שהורידו אותו מהמדפים.

 

יש גם סודה טמפו, שאפשר לערבב אותה עם סירופ פטל ויטמינצ'יק או פריגת, גם יוצר יותר טעים מכל הקולה/פנטה ספרייט(שכשהוסיפו לו סטיביה, נהיה לו טעם של נוזל קירור).

 

אני מאוד אוהב משקאות מוגזים.

 

יש גם את המים המינרליים בורג'ומי שאני מת עליהם (להשיג במכולת של רוסים הקרובה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בראש השנה אנחנו אוכלים בשר מראש של כבש וזה נראה די מוזר.

יש תבשיל ממש טעים של מח בקר.

יש לנו גם מאכל מוזר שהוא כמו פיצה בלי גבינה. בצק עגול, שמים עליו עגבניות, זיתים שחורים, בצל ומלא אנשובי וזה ממש טעים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
ממש הנקמה של הפולניות בבעל שלהן.

ואני אומר את זה בתור חצי אשכנזי, אמא שלי (מרוקאית) מכינה לאבא שלי פעמיים בשנה את הדג המתוק\רוטט הזה שעבר השתלת גזר

נקמה? אני מזוכיסט, אני מבקש ממנה שתכין לנו.

הדג לא רוטט, האסוציאציה היא מהרוטב (ציר) בו הדג מתבשל, הוא נקרש חלקית במקרר. אני אוהב אותו עם חלה טריה. למאותגרי ציר, מאכסנים את הדג במקרר ללא הציר, יבש. לטובת מי שכן אוהב, את הציר מאכסנים במקרר בכלי נפרד.

 

גפילטע פיש עשוי היטב זה פשוט מעדן, והוא בשום פנים לא אמור להיות מתוק

+1

פורסם (נערך)
יש לנו גם מאכל מוזר שהוא כמו פיצה בלי גבינה. בצק עגול, שמים עליו עגבניות, זיתים שחורים, בצל ומלא אנשובי וזה ממש טעים.

נידפק לכם המתכון? על פוקצ'ה מורחים גם קצת שמן זית

פיתה עם חומוס וסחוג . מאז ומעולם ה-מעדן שלי !

כותרת השרשור הזה זה מאכלים מוזרים, מה שתיארת זה מאכל סטנדרטי ומקובל לחלוטין

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם
יש לנו גם מאכל מוזר שהוא כמו פיצה בלי גבינה

אחד מכם במקרה נגד מטבח בצה"ל? כי אם כן, זה מסביר את המאכל הזה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא נראה כמו פוקאצ'ה, זה ממש בצורת פיצה.

למזלי אין פה נגדי מטבח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שוקולד עם לחמית.

 

המתכון שאני רוצה לשתף הוא סלט גזר עם שום:

מקלפים חמישה גזרים ומגרדים אותם על החורים הקטנים של פומפיה, שהם יצאו כמו איטריות דקות של מרק.

מוסיפים שתי כפות מיונז הלמנס, שתי שיני שום כתושות ומיץ מחצי לימון. לא צריך מלח ופלפל. מערבבים ושמים במקרר לנוח לפחות שעה לפני ההגשה.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם

אני אוהב ביטר למון.

 

אני גם אוהב מוח בסגנון מרוקאי (חריף), הכי מוזר חוץ מזה שאכלתי זה ברווז בתנור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אכלתי ברווז במסעדה סינית בטבריה לפני המון שנים. לא הבנתי למה יש לזה טעם של עוף יבש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

וופלות שוקולד עטופות בגבניה צהובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם הברווז יבש אז הטבח פישל :-D

 

כשעשיתי את הברווז בתנור שמתי אותו על רשת, מתחתיו תבנית לאיסוף הנוזלים, כל חצי שעה צריך להוציא הברווז, לשים עליו מהנוזלים בתבנית ולהחזיר לתנור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
המתכון שאני רוצה לשתף הוא סלט גזר עם שום.

1+

אני רוצה לשתף סלט אחר. סלט וולדורף. מת עליו. הנה מתכון לדוגמא: http://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-hospitality/Recipe-b38f261567f0531006.htm

עוד דבר, מומלץ להוסיף אננס!

אוהב גם לאכול ברווז. הבשר שלו קשה יותר אבל לי הוא טעים.

מחזק את מה שנכתב פה על הגפילטע. אין על תוצרת בית עם חזרת מעל. רגל קרושה פעם חששתי אבל אחרי שטעמתי. לא רע.

עריכה אחרונה על ידי samg

×
×
  • תוכן חדש...