Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אוהב גפילטע.

מאכל מוזר בעיניי, יותר נכון משקה, הוא הקריסטל מנטה.

אני מכיר מישהו שמת על המשקה הזה, צריך לנסות אותו בליווי גפילטע. נחזור לדווח.

 

אני יוצא כאן מהמזווה ברשותכם.

אני מת על קריסטל מנטה!

זה כל כך רב שימושי שזה מדהים.

גם שתיה וגם מסיר שומנים

גם מרענן וגם פותח סתימות.

 

הסביה היחידה שאני נמנע ממנו זה הסוכר.

 

המאכל הכי מוזר שאני הייתי אוכל זה פיתה עם אורז.

זה קטע של ירושלמים אימיתיים.

 

מומלץ בחום.

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי פעם נתנו פרוסת לחם עם חומוס וגבינה צהובה. ניסיתי, ומאז הכל היסטוריה. התמכרתי.

 

מאכל מוזר בעיניי, יותר נכון משקה, הוא הקריסטל מנטה.

 

ומה תגיד אם כך על סופר דרינק "קוקטייל"? ללא ספק זה היה מיץ נקיון.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

באופן כללי אני אוכל הכל, וכשאני בחו"ל זה לפעמים נהיה מוזר - תנין, נחש, רגלי צפרדע (כמובן), שבלולים וכו'.. אני מניח שביניהם נחש זה הכי מוזר שאכלתי אי פעם.

 

באופן קבוע הדבר הכי מוזר שיוצא לי לאכול זה רסק עגבניות. הכוונה היא ככה כמו שהוא בלי שום דבר, אפילו לא לחם ליד. מבחינתי זה כמו שאנשים אוכלים יוגורט או מעדן, אני פותח ואוכל קופסא קטנה של רסק עגבניות..

פורסם
גפילטע פיש עשוי היטב זה פשוט מעדן, והוא בשום פנים לא אמור להיות מתוק, אלא אם יצא מתוך צנצנת בסופר. הוא לא אמור לצאת מתוך צנצנת בסופר.

גפילטע פיש מוכן בצנצנות, מזכיר לי...

את חדר הטבע בבית הספר היסודי, שבו צנצנות צנצנות של כל מיני בע"ח משומרים בפורמאלין.

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי - בהחלט. לגבי משקאות - תותית/שוופס תות וכיו"ב. ברור לחלוטין שזה רעל, ובכל זאת מת על זה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הה! מרמייט. או ווג'ימייט.

לתחוב אצבע בצנצנת וללקק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פרוסת לחם, מיונז, אורז לבן שבושל עם תירס.

פיתה, חומוס (בכמות יפה), גבינה צהובה, ביצה קשה. מעולה!

 

זה מה שעולה בדעתי ברגע זה

המשך יום נעים!

פורסם
במבה, אבל כזאת שעמדה פתוחה לפחות יום.

סטיה קולינרית שכבר גיליתי שלא רק לי יש.

משהו בחדירת הלחות למוצר עושה לו טוב לטעמי.

תתפלא אבל אתה לא היחיד, אני לא פותח שקיות בכוונה, אבל אם נשארה שקית פתוחה אני אשמח לאכול אותה ככה.

Miata ND2

 

פורסם

אם כבר בדברים מוזרים בפיתה עסקינן, שימו לב לזה -

לוקחים פיתה, שמים בפנים נקניק סלמי ו... תפוצ'יפס.

לא אוכל את זה מטעמי תזונה אבל לקחתי ביס ממישהו שהראה לי את זה, היה מעניין לגמרי.

פורסם
מה, רק אצלי בבית הוא זכה לכינוי "דימונה"?

אנחנו די בטוחים שמזקקים אותו במפעל הטקסטיל מפסולת גרעינית, כלומר פסולת טקסטיל...

 

 

"דימונה" ענק !

 

אני די פשוט , לא יודע אם זה נחשב קונבנציונאלי , אבל פיתה עם חומוס וסחוג . מאז ומעולם ה-מעדן שלי !


×
×
  • תוכן חדש...