Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אה כן, אכלתי בפראג סטייק סביצ'קובה - שזה סטייק עם קצפת מעליו. לא אחזור על החוויה.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
גפילטע פיש עשוי היטב זה פשוט מעדן, והוא בשום פנים לא אמור להיות מתוק, אלא אם יצא מתוך צנצנת בסופר. הוא לא אמור לצאת מתוך צנצנת בסופר.

1+

הקציצות גפילטע (בתור הקטנה הקציצות תמיד היו מגיעות אלי) של סבתא שלי ז"ל היו פשוט מעולות. זה בהחלט מאכל שלא צריך לצאת מהסופר.

חוץ מזה? הקולה האהובה עלי היא דייט קולה, זאת עם המדבקה הכסופה על הבקבוק ולא משהו אחר. בגלל הטעם ולא בגלל הקלוריות. :drinking:

 

אפשר להציע אותו לפורום דיטיילינג בתור apc.

מה אוטו שלי עשה לך רע?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

עדיין אני חושב שהקריסטל מנטה לוקחת כאן במצעד הגועל.

חומר דלק לרקטות.

*נ.ב

יש לי נטיה לאכול נקניקיות לא מבושלות. ככה מאריזת הוואקום. זה בסדר?

עריכה אחרונה על ידי locomotive

Gn'f'R

פורסם
זה מה שקורה שמתחתנים עם מרוקאית

לא תפסיק לאכול לא כשר .תתחיל לאכול מכות ממנה

 

 

העיקר שאתם אוהבים אחד את השני כמו שאתם ולא מנסים לשנות אחת את השני.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

האמת - גם אני שומר כשרות. אוכל בשר - כן.

רציתי להקיא לאור מה שנכנס לקיבתכם (כריש, סוס, ארנבת, חזיר...) :shock3:

רק מה - היה אחד מכם שהיה חבל לו רק על הסוס (למה תרנגולת כבר לא נחשבת בעל חיים ?)

מישהו אכל פה כלב או חתול ?

alfa 156 2.5.

פורסם

לא ממש אוכל אבל יש לי סטיה בנוגע לקפה, אני מכין אותו בבוקר בכוס ענק, שותה חצי, הולך לעבודה, אחרי ארוחת ערב אני ממשיך לשתות את החצי כוס השניה ונהנה מכל שלוק! :roll:

 

סיפור מצחיק על אוכל "מוזר".

 

לפני שהייתי שף (לפני כעשר שנים), הייתי כמובן סו שף.

השף הביא ארנבות לספיישל מיוחד, אני אמרתי לו שמצידי הוא יכול לפטר אותי, אני לא נוגע בהן, לא מכין, לא כלום, המקסימום שאני מוכן זה לחמם את המנה בסרוויס. היה רעש, זומנתי לשיחה איתו ועם הבעלים ואמרתי לשניהם "אתם עוד תצטערו על הרעיון הזה של להגיש ארנב, פה זה לא צרפת!!!".

 

באותו יום, המסעדה סגורה, ארוע בת מצווש של איזה ילדה ממשפחה טחונה שהזמינו את כל המסעדה לאותו ערב (לא מסעדה גדולה, לא ארוע גדול, כ 40 איש כולל ילדים).

 

מתאספים כולם וכמו בחתול לבן חתול שחור, מתחילים להקריא ולהראות מה כל אחד הביא ליומולדת (זה מקובל באיזה עדה, לא יודע איזה), כמה חברות שלה אספו כסף ובתאום על ההורים קנו לה...אתם בטח כבר מנחשים, כלוב עם זוג ארנבים חמודים.

 

 

טוב, נבי ונבנב הפכו לאטרקציה של הערב, כולם התרגשו מהם, מה אני אגיד לכם, מרגש עד דמעות :lol:

 

אז סיימנו עם המתנות, סיימנו עם הראשונות, סיימנו עם "תודה להוריי שהביאוני עד הלום" ועם סרטון המחווה שעשו לה עם תמונות ערום מגיל שנה, רב המלצרים משתיק את כולם ורוצה לספר על הספיישלים של היום.

 

טוב נו, לא נחפור לכם, ברגע שהילדה (וכמה מחברותיה) הבינו שהולכים לאכול את נבי ונבנב התחילה שם היסטריה, בכי, צעקות, הן היו בטוחות שהארנבים בכלוב הולכים לשחיטה.

 

ההורים התעצבנו, התחילו צעקות, בסופו של דבר קם כל הארוע והלך הבייתה!!!

 

מיותר לציין שלא היה יותר בתפריט ארנבים! :roflmao::roflmao::roflmao:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...