Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מה הטמטום התרבותי שהתכוונת אליו ?

שאנשים נגעלים מהמחשבה לאכול חיות חמודות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קפה קר (חם שהתקרר) זה אחלה! אבל האמת היא שזה הרגל של אמא שלי - אני פשוט מכניס קפה למקפיא ואח"כ מוזג אותו לחלב קר ומוסיף תמיסת סוכר, לפעמים בשביל הקטע אני מוזג את הקפה ממש ממש לאט לתוך החלב שיווצרו שתי שכבות, זה נראה מגניב, כמו במסעדות.

 

דרך אגב ניסיתי פעם להוסיף לקפה קצת לימון - לא רע - הייתי מופתע

 

ובזמנו במסעדה ביפו הציעו לי מיץ מנגו עגבניות - לא ניסיתי אבל עדיין שוקל את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
שאנשים נגעלים מהמחשבה לאכול חיות חמודות.

 

הבנתי , במקרה הזה גם תרנגול היה פעם חיית מחמד ודווקא מוצלחת , היום זה פחות נפוץ , אני באתי דווקא מהכיוון של נושא הכשרות , שאתה קיבלת ״סל״ מסויים של חיות שמותר לאכול ואז אתה לא נכנס לבעיה של מה ״הומני״ לאכול ומה לא .

 

זו הדיעה שלי בעניין .

פורסם

עריכה - בעקבות ההודעה של שנייכם אני מבין שאין לכם שום בעיה לאכול כלב.

לא הכלב שלכם כמובן, אבל סתם כלב אקראי שאתם לא מכירים, אין בעיה?

 

אם אני והחתולים שלי נתקעים על אי בודד האמן לי ששניהם מסיימים את היום על שיפוד.

 

חזיר יצא לך לאכול פעם? החזיר אינטליגנטי יותר מהכלב וה-DNA שלו די קרוב לשלנו. יענו אם ענית כן אז אתה כמעט קניבל...

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
הבנתי , במקרה הזה גם תרנגול היה פעם חיית מחמד ודווקא מוצלחת , היום זה פחות נפוץ , אני באתי דווקא מהכיוון של נושא הכשרות , שאתה קיבלת ״סל״ מסויים של חיות שמותר לאכול ואז אתה לא נכנס לבעיה של מה ״הומני״ לאכול ומה לא .

 

זו הדיעה שלי בעניין .

כשרות זה חלק מתרבות שאתה גודל בה. אני שומר כשרות אבל אני לא אגעל מהמחשבה שאנשים אחרים אוכלים צדפות ונחשים, אוגרים וארנבות.

ההומניות מתבטאת ביחס לחיה עד שהיא מגיעה לצלחת שלך ולא לאכילה עצמה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ברגיל זה פרוסת לחם עם שוקולד למריחה וגבינה לבנה...אנשים אומרים שזה מוזר אבל זה ממש טעים,

מאכל מוזר שאכלתי..מוח של אייל,ובשר של אימפלה בדרום אפריקה.

Vw Polo GTI

פורסם

כשהייתי קטן היתה לי סטיה - הייתי לוקח פרוסת גבנ"צ, שם באמצע קוביית שוקולד, עוטף אותה עם הגבנ"צ ומתענג על כל ביס.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לשים תמרים ואריסה בסלט עוף זה מוזר? הטעם של החריף עם המתוק זה משהו-משהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש לי...יש לי...יש לי...פההההההה

 

אורח מיוחד הגיע מסין והביא איתו מנחה מיוחדת ששמורה מאוד רק לאנשים חשובים מאוד, ביצת מאה שנים!

 

בעוד אני על סף הקאה ומחשב את קיצי לאחור, האהבל עומד לידי, מחייך מהנהן ומבסוט מהעולם שטעים לי.

 

 

הדבר הדוחה ביותר שראיתי שאנשים אוכלים הוא מאכל פיליפיני בשם בלוט, מדובר בביצת אווז מופריית (יעיני עם אפרוח אווז בפנים) בת עשרה ימים שעושים אותה סטייל ביצה קשה ואוכלים כמו שהיא.

למות!!!

how_to_make_a_balut.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
הדבר הדוחה ביותר שראיתי שאנשים אוכלים הוא מאכל פיליפיני בשם בלוט, מדובר בביצת אווז מופריית (יעיני עם אפרוח אווז בפנים) בת עשרה ימים שעושים אותה סטייל ביצה קשה ואוכלים כמו שהיא.

למות!!!

[ATTACH=CONFIG]393553[/ATTACH]

אחד הדברים הדוחים. לא הצלחתי להביא את עצמי לא לפתוח בריצה כשהייתי עובר ליד הדוכן של זה בפיליפינים או בהונג קונג. מסריח אש בנוסף לאיך שזה נראה.

ברווז אגב, לא אווז.

עריכה אחרונה על ידי nitch

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

בחייאת, בגירה, שים אזהרה בכותרת על התמונה שלך.

 

יש לי תחושה שיש שקוראים פה עכשיו תוך כדי האכילה. תרחם עליהם. עקרבוט מאכל מאמאל'ה ליד זה (התאילנדים שבמשק שלידי אשכרה צולים עקרבוטים ואוכלים אותם על מצע חתולי רחוב ושאריות נחשים).

 

קטע אמיתי- הייתה מכה של חתולים באזור שלנו. כמו כן מכה של נחשי צפע.

 

פתאום, עם הזמן פחות ופחות חתולים מטיילים ברחוב ובפחים, ונחשי הצפע די נעלמו מהנוף, ולא מבינים למה.

 

בשלב מסויים, נעלם כלב מחמד של מישהו. אז יוצאים לחפש.

 

מפה לשם, עוברים ליד הבקתה של הפועלים התאילנדים שהגיעו כחודשיים קודם, ופתאום רואים שכל האדמה שמסביב מלאה בעצמות קטנות. שומעים דיבורים וריח על האש, מתקרבים, ומה רואים? עקרבוטים על שיפוד שממוקם מעל מדורה (עד לאותו הרגע לא ידענו שיש עקרבוטים באזורינו, אין לי מושג מאיפה הם שלפו אותם).

 

שאלנו אותם מה כל העצמות מסביב. והם מה זה התביישו לענות, אך לבסוף הודו שאלו נחשים וחתולים.

 

שאלנו אם ראו את הכלב שנעלם. הם הכחישו כל קשר לעניין.

 

הכלב נשאר בגדר תעלומה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
יש לי...יש לי...יש לי...פההההההה

 

אורח מיוחד הגיע מסין והביא איתו מנחה מיוחדת ששמורה מאוד רק לאנשים חשובים מאוד, ביצת מאה שנים!

 

בעוד אני על סף הקאה ומחשב את קיצי לאחור, האהבל עומד לידי, מחייך מהנהן ומבסוט מהעולם שטעים לי.

 

 

הדבר הדוחה ביותר שראיתי שאנשים אוכלים הוא מאכל פיליפיני בשם בלוט, מדובר בביצת אווז מופריית (יעיני עם אפרוח אווז בפנים) בת עשרה ימים שעושים אותה סטייל ביצה קשה ואוכלים כמו שהיא.

למות!!!

[ATTACH=CONFIG]393553[/ATTACH]

היה על זה תוכנית בטלויזיה.

אני לא אומר פיכס על אוכל (חינוך פולני), אבל כאן כבר הרגשתי את תוכלת הקיבה מטפסת רק מלראות את זה.


×
×
  • תוכן חדש...