Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני וזוגתי עשינו מיני תחרות לדברים הכי מוזרים שאכלנו:

היא קנגרו באוסטרליה ממש מעדן היא טוענת אגב ,מרק כריש , שווארמה סוס באנגליה.יש עוד שדיי חזרו על עצמם צבי, שור...

אני:תמנון בסין כן ההוא עם הפומפות בזרועות, תולעי קמח מקורמלים ממש טעים, סטייק יען שאני קונה פעם בכמה זמן, ודורבן שגשש צהלי תפס ומינגל אותו והח** הזה ממש טעים, פאקניג אכלתי את הגיבור ילדות שלי את קיפי הדוד של הדורבן.

  • תגובות 168
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

פתי-בר עם סלמי, המתוק-מלוח משתלב לי טוב.

לא בהריון ,סתם שמן.

עריכה אחרונה על ידי Nuker
פורסם

תקופה ארוכה הארוחת בוקר שלי היתה מוזלי בסגנון הבא:

 

2 גביעי יוגורט טבעי, שופך לקערה

מוסיף שיבולת שועל שלמה, טחינה גולמית והבנרו קצוץ (פלפל חריף)

 

ואם היה לי עודף זמן אז משדרג את כל זה עם פלחי אשקולית

 

השילוב הזה של המאוד חריף עם יוגורט שנדבק לצמיגות של הטחינה והנפח של השיבולת פשוט עיסה רבת מימדים וכמובן החמיצות של האשכולית מוסיפה את המימד שלה לסלט הזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אבטיח כבוש במלח, זה נראה די מגעיל, אבל הטעם דומה למלפפון חמוץ. מרק בורשט (סלק) עם שמנת

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה לעזאזל לכבוש אבטיח אם יש לזה טעם של מלפפון חמוץ?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בורשט ועוד עם שמנת זה בגדר מעדן וזה אחד משני הדברים שאני מסוגל לאכול כל החורף.

 

אבטיח כבוש לעומת זאת זה בזבוז מוחלט של אבטיח וזה דוחה, זה ופארשמק.

פורסם
למה לעזאזל לכבוש אבטיח אם יש לזה טעם של מלפפון חמוץ?

אולי לכבוש את הקליפה הוא התכוון ?

 

יש ברכיבים הרינג ביצים ותפוח. דבר איתי אחרי שתאכל את זה :)

למה ? מה יקרה לו ? תתפוצץ לו הבטן ? :lol:

alfa 156 2.5.

פורסם
למה לעזאזל לכבוש אבטיח אם יש לזה טעם של מלפפון חמוץ?

 

השאלה היותר מדוייקת תהיה , אם יש לזה טעם של מלפפון חמוץ, למה לא מלפפון חמוץ פשוט וירוק ? :)

פורסם

איך יכלתי לשכוח!

 

הלקוחות היפניים שלנו מבקרים אותנו כמה פעמים בשנה - הם כל פעם מביאים משהו הזוי אחר

 

אחד מה היה קיטקט בטעם אצות!

וגם קיטקט בטעם וואסאבי!

 

סוכריות מבוססות אצות שהיצור היחיד שאכל אותם אצלנו היה החתול של המסעדה הקרובה - ואני!

 

ועוד כל מיני דברים שבשבילם הם הגיוניים ולנו בלתי נתפסים

 

ולמי שלא מאמין

 

http://kotaku.com/5983276/15-flavors-of-japanese-kit-kats-the-snacktaku-review

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
איך יכלתי לשכוח!

 

הלקוחות היפניים שלנו מבקרים אותנו כמה פעמים בשנה - הם כל פעם מביאים משהו הזוי אחר

 

אחד מה היה קיטקט בטעם אצות!

וגם קיטקט בטעם וואסאבי!

 

סוכריות מבוססות אצות שהיצור היחיד שאכל אותם אצלנו היה החתול של המסעדה הקרובה - ואני!

 

ועוד כל מיני דברים שבשבילם הם הגיוניים ולנו בלתי נתפסים

 

ולמי שלא מאמין

 

http://kotaku.com/5983276/15-flavors-of-japanese-kit-kats-the-snacktaku-review

 

בגלל זה,הסינים אף פעם לא יהיו רעבים , חוץ מהידיות של הדלתות מטבח , הם אוכלים פשוט ה-כ-ל .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

ביפן יש את הדברים הרי מפגרים. יש להם פחית קטנה שכשפותחים אותה יש צליל וריח של בירה אבל היא ריקה.

יש להם גם ביצים מלאכותיות. למה שמישהו ירצה לאכול ביצה שהטילה מכונה?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הביצים המלאכותיות הן לדעתי סיניות.

 

השאלה היא לא "

למה שמישהו ירצה לאכול ביצה שהטילה מכונה?" אלא "למה שמישהוא ירצה למכור ביצים בלי להחזיק לול ומשק חי יקר?", אני חושב שהסיבות מובנות מאוד.



 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...