Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנועים הורסים לי את הבריאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה העיקרית היא שאנשים משחקים ב"נראה אותך" על הכביש ומצפים שבגלל שהם הראו קצת אגרסיביות והתחילו במהלך לא חוקי על הכביש אתה בטוח רואה אותם ויודע על מה הם חושבים.

 

דוגמה אחת: נהגים שיוצאים לעקיפה מסוכנת ביודעין וסומכים על הנהג ממול שיסטה לשול כדי לתת להם לעבור בבטחה.

 

 

דוגמא שניה: אופנוען שרואה מישהו מאט ומאותת ימינה בכדי לפנות לרחוב צדדי ובכל זאת נותן גז ועוקף אותו מימין.

 

 

אז ברוב הפעמים הנהג רואה את העבריין ונמנע מלעשות איתו תאונה, כי זה פשוט לא שווה את זה.

 

אך פעם ב... הנהג לא שם לא לעבריין שמנסה להדחף או לעקוף ופשוט מתנגש בו.

 

 

אז אם נהג בסילברדו משתלב בכוח לתוך הנתיב שלי כמו שקרה לי היום וגורם לי להאט מ-80 ל-50- אני קורא לו עבריין דגנרט שחושב רק על עצמו בכביש.

 

אבל כשאופנוען עושה את זה (ונתקלתי בסיטואציה לא פעם)- אני לא יודע על מי בדיוק הוא חושב.

 

אם הסילברדו הוא תאונה עם נזק משמעותי לרכב בפוטנציה, אז האופנוע הוא תאונה קטלנית עם סיכוי ליותר נפגעים בנפש בפוטנציה.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
באיזה ווליום המוזיקה באוטו, אם יורשה לי לשאול? :lol:

 

איזה ווליום? כל הכסף הלך על דיטיילינג, לא נשאר לאודיו :wink:. בנימה יותר רצינית, לא אוהבת לשמוע מוזיקה ברמה שאני צריכה להרים את הטון בשביל לנהל שיחה רגועה.

 

קרוב מאד לביתי יש פיצריה. כמו השיר של הדוד משה כל פעם שאני עובר משם: "הדוד משה היה קקנוען, ביפ-ביפ-ביפ-ביפ-הו! היה לו קקנוע מ(צ)ויין, ביפ-ביפ-ביפ-ביפ-הו! עם הביפ-ביפ פה, וביפ-ביפ שם, ביפ-ביפ-ביפ על כל העולם, הדוד משה היה קקנוען, ביפ-על-כל-העולם".

באיזור עבודתי הקודמת היו מספר מסעדות עם שליחים. בשעות הצהריים זה היה כמו בשיר של בינגו: "למסעדה היה קקנוע, ביפ-ביפ כולם קראו לו; ביפ-ביפ-ביפ-ביפ-בופ." אני יושב להנאתי בבית, ומגיב בשירשורים בקארספורום, ושומע "ביפ! ביפ!" קטנים כאלה מבחוץ.

 

:roflmao::roflmao::roflmao:גדול. האמת שהשליחים שהתלוננתי עליהם בתחילת השרשור כנראה עדיין לא חצופים מספיק בשביל לצפור כשהם על המדרכה, לגבי כל השאר, אז מדובר בכביש די ראשי ככה שאני לא יודעת מה אחוז הקטנועים מבין כל הצופרים בו (יש המון צפירות, כי זה שאתה מאותת ימינה ועוצר כדי להחנות את הרכב זה לא מקובל על כל משתמשי הדרך, מבחינתם אתה אמור לרחף לחניה בדרך פלא או לעשות סיבוב נוסף עד שלא יהיו רכבים במרחק של קילומטר שמאחוריך. אבל זה נשמע יותר כמו "פייייייייייייייייייב-פייייייייייייייב" ולא "פיב-פיב").

ואני לא היחיד שאומר שכך הוא הדבר. יש ביטוי שאומר, שאם מישהו אומר לך שאתה שיכור, תגיד לו שיילך להתדיין. אבל אם יותר מאחד אומר לך את זה, לך לישון.

רעיון נהדר, לילה טוב!

 

בכחול

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
בכל פעם חודשים נפתח כאן שרשור על יחסי נהגים-רוכבים ובכל פעם החרא עולה והשנאה שיש כאן לאנשים אחד לשני גואה.

פעם עוד הייתי מנסה להסביר את הצד השני, היום כבר הרמתי ידים.

 

כמו eyals05, גם אני הייתי מנסה בעבר להסביר את הצד הדו גלגלי לאנשי הפורום פה. התייאשתי.

 

.

 

מהתגובה של שניכם עושה לי רושם שאתם מפספסים את העניין.

אמנם יש כאלה המתבטאים בכלליות כנגד רוכבי אופנועים וקטנועים אבל אני חושב שזו רק צורת התבטאות.

 

רוכבי הקטנועים אינם מהווים את הבעיה המרכזית בכבישי ישראל, יש נהגי מכוניות\משאיות\אוטובוסים שלא ברור איך ולמה קיבלו רשיון נהיגה.

באותה מידה ישנם רוכבי אופנועים\קטנועים כאלה, לא כולם כאלה, אבל יש לא מעט.

 

עכשיו הנה חלק מהבעיה- אותו אחוז של רוכבים מטומטמים בדרך כלל מאופיין בכמה תכונות:

1.כשיש לו רמזור אדום- הוא יעלה על אי התנועה ויעמוד בין אנשים ויסכן אותם במידת מה (מספיק מישהו שלא מכיר או מבין, ילד למשל, שיגע לו באגזוז).

2.בכלליות ישנם כאלה שאצלהם זה חמור יותר והם חושבים שכל משטח שאפשר תיאורטית לרכב עליו אכן צריך לעשות כן, זה תופס לגבי גינות ציבוריות, מדרכות וכן הלאה.

3.בשניה שיפגעו בך או אתה בהם, גם אם במהירות אפס, הם ישתטחו על הכביש כאילו הגיעו לביקור בקברי צדיקים, הם לא באמת קיבלו מכה אבל אלה 15 דקות התהילה שלהם עד שיגיע האמבולנס לפנות אותם שהרי לא רק שהם רוכבים כמו מטומטמים- הביטוח צריך לשלם על זה (גם אם כאמור אין פגיעות אמיתיות בגוף).

 

אתם מבינים, כשאתה עושה תאונה ב-20 קמ״ש עם עוד רכב מיד לאחר המפגש הלא נעים יוצאים 2 הנהגים, מחליפים פרטים ותוך כמה דקות כל אחד ממשיך לדרכו.

כשאותו מפגש קורה עם רוכב קטנוע מהזן המיוחד הזה עוד לפני שאתה יוצא מהרכב אתה כבר יודע שמצפה לך מופע אורקולי של אהבל שחושב שהוא כרגע באודישן להבימה לתפקיד של פצוע קשה באיזו הצגה, מתפתל ומייבב וגורם לך להרגיש חרא כי פצעת בנאדם והוא בכלל בערב ישב בבית שלו וירימו שוטים של וודקה לחיי הכסף שהולך להגיע מחברת הביטוח.

 

לכן חוזר ואומר, יש רוכבים שהם מצויינים אבל אותו זן מיוחד של רוכבים מטומטמים שמסכנים אותי ואת הולכי הרגל, את אלה אני מזמין להתחבר לי לתא מטען, כרטיס להבימה- עלי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

^

הכל טוב ויפה, כל עוד אתה לא מכליל (ואתה לא). אבל אני לחלוטין לא מסכים עם דבריך לגבי כך שזו לא הכללה אלא רק צורת התבטאות.

 

הבעייה היא שפה בפורום, יש גולשים שכל פעם שנפתח שרשור כזה, מיד קופצים עם "נכון, נכון!" ומעלים עוד עבירות של שליחים- הפעם תוך הכללה- שזה כבר סתם מרגיז. הרי אם אני הייתי פותח שרשור על כל אחד שניסה להרוג אותי (בימי כאופנוען- אתה יודע מה? גם כנהג), לא היה כלום חוץ מזה בדף הראשי. אבל מה לעשות, הבנתי מזמן שיש זבל אנושי על הכביש והוא לחלוטין לא תלוי בכלי הרכב של אותו אדם. הנה, הבוקר נדחף בגסות נהג מונית לנתיב שלי- אני לא רץ לפה לפתוח שרשור "נמאס לי מנהגי המוניות החא*ות האלו".

 

אז הבנו, השליחים הם זבל, עבריינים מלידה (אבל יש "טובים"). יאללה, שחררו. ממילא מי שדעתו כבר התקבעה לא ישנה אותה.

פורסם

מסכים איתך שההכללות מיותרות, ישנם רוכבי קטנועים\אופנועים שהם בסדר גמור ומתורבתים ואני נוטה לשער שהם גם הרוב אבל כמו בכל כלל יש את היוצאים מן הכלל שמוציאים שם רע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כמובן שאף אחד לא שונא את כל רוכבי הדו"ג אבל כבר פתחו שרשור על העניין אז כולם מוציאים את האגרסיות שלהם :)

צריך למגר גם את התופעה של נהגי המוניות שעוצרים בכל כביש גם אם הוא עם נתיב אחד וחוסמים את כל העולם בכדי להעלות נוסע או בכדי לקנות סיגריות.

ועוד רבים וטובים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם
אתה מצפה מאנשים לנהוג באחריות?

אחריות בארץ היא מילה גסה. מאד.

כעצמאי שחזר להיות שכיר, אני מתנהל באותה צורה במקום עבודתי כמו שהתנהלתי כעצמאי- וחלק גדול מזה הוא לקיחת אחריות. על הטוב וגם על הרע (והמכוער). אם שואלים מי עשה את זה וזה, אני אומר בקול רם וברור: אני. אם זה טוב, אני מקבל מחמאה- אם זה רע, אני מקבל על הראש. בכל מצב, אני לוקח אחריות על מה שעשיתי. אני היחיד שעושה את זה. ועכשיו אני רק רואה את זה בטונים יותר צורמים.

זה מדהים לראות איך תולעים מתקפלות להן באי נוחות כשהן לא יודעות אם הולך להיות להן טוב או רע, אבל כשהן רואות שהולך להיות להן טוב אז הן יוצאות מכל החורים והמחילות ושמות מייקאפ כדי להיראות עוד יותר טוב.

 

אני כבר לא מצפה לכלום, רמת הנהגים בישראל שואפת לרמת האספלט, מלמטה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שרכבתי על קטנוע ניסיתי להיות כמה שיותר חוקי.

על אופנוע ספורטיבי הקטנועים סתם מעצבנים אבל אפשר לעקוף אותם.

שאני נוהג במכונית אני מנסה להוריד את הקטנועים, הם בלתי נסבלים.

הם עוברים כלכך הרבה חוקי תנועה.

אייל

פורסם

אני כמובן לא תכננתי שהשרשור יגיע להכללות אלא ליותר דברים ספציפיים שרשמתי עליהם בהודעה הראשונה.

יש משהו שאפשר להגיד על קטנועים וכבר דיברו על זה, על יכולת לעשות עבירות שרכב לא יכול לעשות כמו נסיעה על המדרכה כמו אופניים.

 

הבעיה היא שקטנוע מסוגל לסכן חיי הולכי רגל בצורה רבה יותר ובמספר רב יותר של אפשרויות מאשר רכב על הכביש. כאשר מונית עוצרת בצד הכביש ו/או חוסמת נתיב בכביש (ואני לא מגן על המוניות) היא פחות מסכנת חיי הולכי רגל מאשר קטנוע שנוסע 20 קמ"ש במדרכה.

 

מבחינתי יש להם אינספור אפשרויות לפגיעה.

 

אני גם לא רואה פיתרון למצב חוץ מהצבת סמויים ליד פיצריות/עסקי שילוח, ואז בעל העסקים יתלוננו שהמשטרה פוגעת להם בפרנסה.

אולי צריך להוציא חוק שבעל עסק שמעסיק שליח יהיה אחראי עליו והחוק ייפגע גם בו, כיום לבעל העסק לא אכפת מהשליח. הוא יכול להחליף אותו כל יום, יש הרבה צעירים שמחכים בתור אבל מה ייקרה כאשר יהיה אחראי עליו?

 

נקודה למחשבה...

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

לצערנו גם סמויים לא יעזרו, הרי מה כבר יקרה? ישללו לו רישיון...לצערי גם כאלה יש שנוסעים על דו"ג ללא רישיון.

מה שצריך לעשות בתכלס זה להגדיל את העונשים.

לדוגמא של נהג רכב:

לפני כמה שנים נהג תחת השפעה {לא זוכר אם זה היה סמים או אלכוהול} דרס הולכת רגל שעמדה על מדרכה, הוא עלה על אי תנועה והעיף אותה.

הוא כמובן יצא בלי נזק והיא נפגעה בראש ועכשיו היא צמח וצריכה להתחיל את החיים שלה מהתחלה בגיל 17.

היה על זה הרבה כתבות וסיפורים, בסוף העונש שהוא קיבל זה 10K ש"ח קנס ו-3 חודשים עבודות שירות.

הבחורה איבדה את כל עולמה והמשפחה שלה בכלל בבעיות בגלל זה והוא ממשיך כאילו לא קרה כלום.

לא הגיוני בעליל!!

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

 

הבעיה היא שקטנוע מסוגל לסכן חיי הולכי רגל בצורה רבה יותר ובמספר רב יותר של אפשרויות מאשר רכב על הכביש. כאשר מונית עוצרת בצד הכביש ו/או חוסמת נתיב בכביש (ואני לא מגן על המוניות) היא פחות מסכנת חיי הולכי רגל מאשר קטנוע שנוסע 20 קמ"ש במדרכה.

 

אני גם לא רואה פיתרון למצב חוץ מהצבת סמויים ליד פיצריות/עסקי שילוח, ואז בעל העסקים יתלוננו שהמשטרה פוגעת להם בפרנסה.

 

1. נהג מונית שעומד צמוד למדרכה לפני מעבר חציה חוסם להולכי רגל שדה ראייה וגם מסתיר את הולכי הרגל מרכבים שמגיעים משמאל למונית. נראה לי פוטנציאל לפגיעה הרבה יותר חמורה מקטנוע על המדרכה (ממש לא מגנה על הקטנוע, פשוט שתבין ששני המקרים חמורים באותה מידה לפחות).

2. סמויים? הצחקת אותי. יצא לי לראות על אותה המדרכה (שדיברתי עליה בתחילת השרשור) שוטר! על קטנוע מבצע את אותה העבירה (כולל נסיעה במעבר חצייה בין שני חלקי המדרכות).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
1. נהג מונית שעומד צמוד למדרכה לפני מעבר חציה חוסם להולכי רגל שדה ראייה וגם מסתיר את הולכי הרגל מרכבים שמגיעים משמאל למונית. נראה לי פוטנציאל לפגיעה הרבה יותר חמורה מקטנוע על המדרכה (ממש לא מגנה על הקטנוע, פשוט שתבין ששני המקרים חמורים באותה מידה לפחות).

2. סמויים? הצחקת אותי. יצא לי לראות על אותה המדרכה (שדיברתי עליה בתחילת השרשור) שוטר! על קטנוע מבצע את אותה העבירה (כולל נסיעה במעבר חצייה בין שני חלקי המדרכות).

 

 

חסרים שוטרים שמנצלים את היותם שוטרים בכדי לעשות ככל העולה על רוחם? יש להם את התירוץ הקבוע: "היינו בדרך לקריאה".

שוב...לא כל השוטרים, שלא יגיעו שאני מכליל.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

הסיכוי של הולך רגל להיפגע מקטנוע נמוך משמעותית מהסיכוי שלו להיפגע מאופניים חשמליים - אז אולי נפתח שרשור על אופניים חשמליים והתקפי הלב שהם גורמים לנו?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

תמיד שאני עומד עם הרכב ברמזור ואני רואה קטנוע עומד במעבר חצייה אני מדמיין לעצמי מה הייתי עושה לו אם הייתי הולך רגל.

 

 

באמת מעניין מה היית עושה לו, אם מדובר באיזה הר-אדם (אולי אפילו איזה עבריין) יושב על T MAX .....אל תהיה חכמולוג.


×
×
  • תוכן חדש...