Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנועים הורסים לי את הבריאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם לא קשור אבל יש אופנוע שנוסע ברחוב עזה בירושלים כשהוא עובר כל החלונות פשוט רועדים וזה לא אופנוע פסיכי אלה פשוט אגזוז שבנוי כך . יום אחד מישהו פשוט יתקע לו מקל בגלגלים שיעוף קיבינימט מהאופנוע ויפסיק להוות מטרד רעש ברחוב הגם כך רועש הזה.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
מחלה לא מוסברת...הם גם צופרים כל שניה שיפנו להם את הכביש, כאילו כביש של אבא שלהם.

חלום שלי לפתוח דלת על אחד כזה שיפול וישבור ראש...אבל חבל על הדלת.

חלום שלי שמשאית תעבור על הרכב שלך בשנייה שתעשה את זה שתלכו כבר שניכם.

 

לעניינינו - אני עובד כשליח בזמן שאני בחופש מהלימודים, בעמנו אנו חיים, פשוט עם קטנוע זה קל יותר.

בדיוק כמו שהאמא החביבה מתהפכת והופכת לכלבה ברגע שהיא נכנכסת לרכב, כך גם השליחים.

בקשר לעמידה על מעבר חציה גם אני שונא את זה, ובחיים לא אעלה על מעבר חציה כשיש בו אור ירוק.

בקשר לרעש אגזוזים, מה ההבדל בין אופנוע לפרארי בקטע הזה? אם יש באיזור שלך רוכב אופנוע שמפריע לך, נסה לבקש ממנו לשים לב - רב הסיכויים שהוא יבין.

 

וכאן אני חוזר לאוהד ה"גבר", הרוכבים צופרים הרבה כי הנהגים מתפרצים לכביש בלי להשתמש במראות ובלי לציית לתמרורים, עוברים נתיבים בלי לאותת, עוצרים באמצע הכביש כי ככה בא להם ועוד. בלימת חירום באופנוע כבד זה בסדר, בטוסטוס שליחויות אין דבר כזה בלימת חירום, יש לזה מרחק בלימה של משאית. אז צופרים ומתפללים.

עריכה אחרונה על ידי shellcase

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

 

אז רק אופנוע 1 מתוך 4 צופר לך? אז לא כולם חראות, רק 25%? בתנועה זורמת צופר מי שמרגיש מאויים, כנראה שההתנהלות שלך על הכביש מאיימת על רוכבי דו"ג.

לצערי, את לא צודקת. יש נהגי קקנוע שצופרים כי ברצונם לאמור "אני נוסע פה. אתה תפנה לי את הדרך, כי אני לא עוצר ולא מאיט". זה באמת היחס, משהו כמו אחד לארבע. או שאולי את רוצה להגיד שגם הנהיגה שלי מסכנת נהגי קקנועים?

בפקק אני לא צריכה שיצפרו לי, אם אני רואה דו"ג מתקרב אני פשוט אצמד לצד השני של הנתיב ואתן לו לעבור.

זה גם מה שאני עושה.

 

אתה שומע את השטויות שאתה אומר? אתה מבין שפגיעה של דו"ג ברכב מבחינתך תגמר במוסך ומבחינתו במיון, כן? נראה לך הגיוני שהוא יקח את הסיכון הזה?

נראה לך הגיוני שנהגי קקנועים מהסוג שצויין למעלה, ה-1 מארבע הללו, מסוגלים להבין היגיון או לחשוב באופן כללי?

אני מתחרפן מזה. איזה בי3ים גדולות, שעירות ומבריקות מנירוסטה שעברה פוליש צריך כדי לנהוג על דו"ג בצורה הזו. איך הם לא מבינים שהם עשויים בקלות להימרח ולהיות חלק מהכתם בכבישים, וזהו זה. וואלה, לא יודע, אבל הם פשוט לא מבינים או שלא אכפת להם. עובדה, אחרת הם לא היו נוסעים ככה. כנראה שזה תסמונת ה"לי זה לא יקרה" במיטבה, כל אחד חי בסרט וחושב שהוא השחקן הראשי והבמאי ביחד.

יש לי רישיון לקקנוע, ולא הייתי מעז לנהוג בצורה כזו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שלום לכולם

אני בעל רכב ספורטיבי שאוהב מאוד את התחום ונוסע יחסית הרבה ביום

בשל כך עברתי גם לדו-גלגלי

הייתי עובד בתל אביב בתור נהג משאית ופשוט כל יום הייתי מקלל את רוכבי הדו גלגלי

רציתי רק לציין כמה דברים, הרבה פעמים מרוכבי הקטנוע אלה ילדים שהוציאו רישיון לכלי מאחר ואינם בגיל המיועד להוצאת רישיון לכלי רכב.

בשל כך התנהגותם בכביש ברברית וחצופה ואני מסכים עם כל מיני משפטים שנאמרו כאן.

המלחמה בין כלי רכב לדו גלגלי היא ממושכת ואני לא רואה לה סוף מהסיבה שתמיד יהיו רוכבים צעירים וברברים שמתנהגים כאילו "הכביש של אבא".

מצד שני תמיד יבואו רוכבי דו גלגלי שיסבירו מה זה לנהוג בכבישים, על נהגים ששמים פס ומדברים בפלאפון, מסמסים, לא שמים לב ומזגזגים בנתיבים וקורה הרבה פעמים שיש דו גלגלי באזור שצריך להיות חד מאוד ולהיות מוכן תמיד למפגר שיעשה שטות בכביש

אני רק לאחר שעליתי על דו גלגלי הבנתי כמה נהגים יש בכביש שצריך לאסור להם לנהוג, אין ספור פעמים חתכו אותי, נצמדו אליי מאחורה בצורה מכוערת ופשוט התייחסו אליי כלא קיים.

יכול להיות שזו גם סיבה להתנהגות כמו שציינתם שרוכב מגיע לרמזור הוא פשוט עוקף ומזגזג בין כולם כדי להגיע לקדימה בכדי שיבחינו בו, זה מה שאני עושה בכל אופן

 

אבל אני רוקד על 2 חתונות ככה שאין לי תלונות לאף אחד כי לצערי גם אני הייתי ככה בעבר, מתעצבן על הדו גלגלי ומקלל אותם בלי הפסקה וחושב שהם חוליגנים ועוד איחולי "ברכה" אחרים

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

בתור בעל אופנוע כיום וקטנוע לשעבר.

אני מאוכזב ומזועזע מאנשים.

אני מבין שיש שליחים שרוכבים בתוקפנות, אבל בואו לא נשכח שמניאקים יש בשני צידי הכביש.

לגבי עניין העמידה מעבר לחציה, אני אישית למדתי את הלקח שלי.

הגעתי לצומת מרומזרת ראשון לאחר שהתחלף לאדום.

כמו כל אחד אני עמדתי לפני העצירה כמו שצריך ולפתע הרגשתי חבטה מאחור.

המזל שלי?

שאחזתי בברקס הקדמי, אף על פי שהייתי במישור ולא נדרש ברקס.

נגדת שוקיסטית הייתה בשוק שהיא ניגחה אותי ולמזלה לא גרמה לי להכנס לתוך הצומת.

שבדיוק כאשר היה לנו אדום לרכבים שמגיעים מכביש בין עירוני היה ירוק, ידוע במהירות נסיעה גבוהה.

שורה תחתונה, אנחנו לא עושים דברים מבחירה, יש לא מעט מחקרים וכתבות מדוע מזגזגים/עומדים בראשי הצמתים, מוריד עבורנו את הסיכון.

Seat Mii 3Doors

פורסם

בתור נהג שמבלה הרבה זמן על הכביש - כ10000 ק"מ בחודש בממוצע, גם על רכבים מסחריים, משפחתיות ואופנועים מסוגים שונים ישלי כמה דברים להגיד לך:

 

א- אני מטייל בכל רחבי הארץ ונתקל יום יום בנהגים גרועים שמסכנים, מעכבים, מעצבנים ופוגעים בסביבה, בין אם זה נהגי אופנועים, מכוניות, מסחריות או כל דבר אחר שנמצא על הכביש, מהסיפורים והתגובות שלך נשמע שאתה נהג איטי ולא מיומן במיוחד, אז אתה נוסע לאט בנתיב? האופנוען מהיר יותר ממך ? תן לו לעבור, למה לחסום את הכביש לאנשים אחרים? 40 אחוז מעומסי התנועה ומהפקקים נוצרים עקב נהגים שתוקעים את השמאל, עוצרים ללא סיבה ברורה באמצע הכביש, עוצרים לפני כיכר, מאיטים ללא סיבה לפני עקיפת משאית\מכשול בכביש, ועוד ועוד ועוד....

 

ב- בעת שרכבתי על האופנוע ברחוב ראשי בטבריה, חתך אותי רכב שהחליט לחצות 3 נתיבים מהשמאל ולפנות ימינה ללא אזהרה מוקדמת, שימוש באיתותים או במראות, אני שנסעתי לימינו בנתיב הממשיך ישר התנגשתי בחלקו הקידמי של הרכב "שברתי לו את המראה" והמשכתי לנסוע בלי לטרוח לעצור אפילו, אם הייתי עוצר הייתי כנראה מגיע למצב של אלימות פיזית נגד אותו נהג, כמו כן רק אחר כך בבית גיליתי שנישברה לי הרגלית מורכב.

 

ג- ברגע שלפחות 50-60 אחוז מהנהגים ישכילו לנהוג בצורה בריאה לכלל האוכלוסיה ולא על פי מצבי הרוח שלהם, דברים כמו שאתה מאתר פשוט לא יקרו, היום אתה נתקל בכביש בכל כך הרבה נהגים עם 0 התחשבות בסביבה וזה מחייב כל נהג אחר שלא רוצה להשתגע על הכביש מעצבים פשוט למקד את צומת ליבו בכל דבר אחר חוץ מנהיגה, אם היו כולם מתרכזים בנהיגה כאשר הם על ההגה , הכבישים זורמים, הפקקים היו מתמעטים , התאונות היו פוחתות ואתה לא היית מתעצבן מכל אידיוט שעוקף אותך משמאל, עוצר ללא צורך ב"תן זכות קדימה" או משייט רגוע בשמאל, פשוט בגלל שלא היית נתקל בזה כדרך כקבע של הנהיגה בישראל

 

 

מילים אלו נכתבו מתוך עצבים על מצב הכבישים בשבועיים האחרונים עקב חופש של חלק מהאוכלוסיה וריכוזם הגבוהה בכבישים

פורסם

Murzilka, יש היגיון רב במה שאת אומרת ובסיבות שבגללן עוצרים אחרי קו העצירה וצופרים וכדומה, אך אני יכול להבטיח לך שב90% מהמקרים הרוכבים שעושים זאת לא עושים זאת מהסיבות האלה שציינת, אלא רק כדי לחסוך את העוד שנייה וחצי האלו ברמזור או בפקק, או שבאמת יפנו להם מקום לעבור.

כשאני מתקדם בפקק בין המכוניות ומגיע לנקודה שבה שני רכבים צמודים אני בחיים לא אצפור כדי שייתנו לי לעבור. אם הם שמים לב אליי ומחליטים גם לתת לעבור מה טוב, ככה אני גם נותן לאחרים. כשאני עומד ראשון ברמזור לפני קו העצירה אני גם מוודא מאחורי שאין מישהו שהולך להוריד אותי ואם יש סכנה שזה יקרה אז אני עומד בין הנתיבים, כי אם הוא לא ראה אותי לפני קו העצירה הוא לא יראה אותי גם אחרי.

אני אישית לא ערכתי סטטיסטיקות למה כל אחד עומד איפה שהוא עומד בצומת, אני רק יודעת בדיוק למה רוכבים שאני מכירה עומדים שם, הם עושים את זה כי בעבר נפגעו פיזית מרכבים שעמדו ליידם ברמזור.

מקרה שקרה הערב. תאר לעצמך צומת: שני נתיבים ישר ואחד שמאלה, אנחנו עומדים בשמאלי שממשיך ישר כאשר מאחורינו עוד רכב או שניים ונעמד משמאלינו פוקוס מהדור האחרון. שני הרמזורים הופכים לירוק בו זמנית ואז מסתבר שהפוקוס נעמד שם כי לא היה בכבוד שלו לעמוד שלישי ברמזור, אז הוא "פותח" וחותך את הרכב שהייתי בו. מזל שלא היה רוכב דו"ג שעמד בין הרכב שלי לשלו. אם לרגע חשבתי שהוא טעה כי לא מכיר את האיזור אז הנהיגה שלו בהמשך הדרך הוכיחה אחרת (אגב, לא היה מדובר באיזה ילד קקה אלא גבר בסביבות גיל ה50 עם משקפיים).

 

נראה לך הגיוני שנהגי קקנועים מהסוג שצויין למעלה, ה-1 מארבע הללו, מסוגלים להבין היגיון או לחשוב באופן כללי?

אני מתחרפן מזה. איזה בי3ים גדולות, שעירות ומבריקות מנירוסטה שעברה פוליש צריך כדי לנהוג על דו"ג בצורה הזו. איך הם לא מבינים שהם עשויים בקלות להימרח ולהיות חלק מהכתם בכבישים, וזהו זה. וואלה, לא יודע, אבל הם פשוט לא מבינים או שלא אכפת להם. עובדה, אחרת הם לא היו נוסעים ככה. כנראה שזה תסמונת ה"לי זה לא יקרה" במיטבה, כל אחד חי בסרט וחושב שהוא השחקן הראשי והבמאי ביחד.

יש לי רישיון לקקנוע, ולא הייתי מעז לנהוג בצורה כזו.

 

תשמע, לגבי נושא הצפירות של 1 מתוך 4, הרכב שלי ושל בן הזוג שלי נוסע 18-22KKM בשנה (חלק מהזמן אנחנו כנראה נוסעים באותם הכבישים כמוך) ואנחנו לא שומעים מידי יום צפירות מקטנועים, ככה שלי אין את ההרגשה של 1 מתוך 4.

לגבי בי3י נירוסטה, כנראה שאתה צודק. המחסור בכאלה גרם לי לוותר על לימודי הרכיבה שלי בשלב מאוד מוקדם, פשוט הבנתי שאני לא אשרוד בג'ונגל שיש לנו על הכבישים בתור רוכבת (ראיתי את המצב בתור מורכבת וכמות הפעמים ביום שאתה מוצא את עצמך במצב של "כמעט" היא פשוט לא נתפסת).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

בקשר לעמידה על מעבר חציה גם אני שונא את זה, ובחיים לא אעלה על מעבר חציה כשיש בו אור ירוק.

בקשר לרעש אגזוזים, מה ההבדל בין אופנוע לפרארי בקטע הזה? אם יש באיזור שלך רוכב אופנוע שמפריע לך, נסה לבקש ממנו לשים לב - רב הסיכויים שהוא יבין.

 

וכאן אני חוזר לאוהד ה"גבר", הרוכבים צופרים הרבה כי הנהגים מתפרצים לכביש בלי להשתמש במראות ובלי לציית לתמרורים, עוברים נתיבים בלי לאותת, עוצרים באמצע הכביש כי ככה בא להם ועוד. בלימת חירום באופנוע כבד זה בסדר, בטוסטוס שליחויות אין דבר כזה בלימת חירום, יש לזה מרחק בלימה של משאית. אז צופרים ומתפללים.

 

אם היו נהגי פרארי בכמויות של נהגי דו"ג אז הייתי מסכים איתך, אבל פרארי יש נניח 20 בארץ ונהגי דו"ג יש 20 רק ברחוב שלי אז קצת פרופורציות. וגם אם פרארי הייתה מרעישה ברחוב שלי הייתי אומר לנהג שירגע עם הגז לפחות באזור המיושב.

 

ולענייננו אנו...

אם היית קורא היית מבין למה התכוונתי אבל כנראה שהבנת הנקרא זה תחום חלש אצלך אז אני אסביר בשפה יותר "מפגרת" בשבילך...

הרוכבים שאני התכוונתי אליהם שיוצאים מהשכונה שלי שהיא שכונה מרובת פקקים בבוקר, צופרים בלי קשר להתפרצויות ואף אחד לא עובר נתיב, כולם בפקק, עומדים ולא זזים, כשרשמתי מטר לשעה זה לא היה בגוזמה אלא יש ימים שזה באמת ככה...

אז תסביר לי גבר גבר, כאשר יש פקק של 2-3 קילומטרים והרכבים בו בקושי זזים, בטח ובטח שלא עוברים נתיבים ובטח ובטח ובטח שלא מתפרצים לכביש, שוב אני חוזר בשבילך...פקק אף אחד לא זז מילימטר...אז למי הרוכב צופר ולמי הוא מתפלל?

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

איזה תעודה להציג לך כדי שלא תדאג להבנת הנקרא שלי? ציון פסיכומטרי? גיליון ציונים?

אתה כתבת בהודעה הראשונה שלך משהו כללי, עניתי לך תשובה די כללית - אם אתה רוצה להבין למה הרוכבים הספציפים בשכונה שלך צופרים זה כבר סיפור אחר שדורש מחקר מסויים.

ואם נראה לך שבמדינת ישראל פקק זה "בקושי זזים" אתה טועה בגדול, אולי בקושי זזים קדימה, אבל לרוחב הכביש זזים ועוד איך.

בכל אופן אתה מוזמן להוציא רשיון לדו"ג, ולהצטרף אליהם בפקקים של הבוקר, מבטיח לך שתבין מיד למה הם צופרים כל כך הרבה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם האכיפה היתה בדגש על עברות מסכנות חיים, הצהרת כוונות בכביש ובכלל היו שמים יותר דגש על נהיגה נכונה המצב היה נראה אחרת לגמרי.

זה לא רקוב מהשורש, האדמה עצמה רקובה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אך, אין על שרשורי ריבים בין רוכבי דו"ג לנהגים.

רוכבי הדו"ג בארץ בתכלס לא שונים מכל שאר הקבוצות האחרות בכבישים - עושים כל מה שבא להם וכל מה שהם יכולים. השיח הזה על "שליחים" לא מבוסס יותר מדי, כי בתור מי שחוצה את תל אביב פעמיים כל יום, אני נתקל גם בסבים בני 70 שמתנהלים בדיוק כמו ילדים בני 16. וחלק לא מבוטל מהרוכבים האלו הם, הרי, גם אנשים שבהזדמנויות אחרות מתיישבים מאחורי ההגה ברכב כלשהו ומתנהגים כמו חראות גם שם, רק בהתאם למגבלות של רכב.

 

החלק היותר מעצבן ברוכבי דו"ג הוא שמטבע הדברים הם עושים יותר עבירות מחד (כי הם יכולים) והם הרבה יותר פגיעים מאידך. משגע אותי, לדוגמא, כל פעם מחדש לראות איזה "גבר" תורן כזה חוצה את כל דיזנגוף או כל רחוב דומה, בנתיב הנגדי, עמוק מאחורי הקו הלבן, רק כי לא מתאים לו לעמוד בפקק. משגע גם כי הציפיה של רבים מאותם הרוכבים היא שרכב שבא מולם יאט, וגם כי הם לא מבינים שאם הוא לא יאט - הנזק שיגרם להם יהיה גדול הרבה יותר.

 

וכמובן שכמו בכל מה שקשור לתחום הנהיגה, חלקם אפילו לא מבינים שיש משהו בעייתי במה שהם עושים. אידיוט אחד כזה חתך אותי לפני כמה חודשים. בזמן שעברתי נתיב (עם איתות דולק, כבר עם חצי רכב בנתיב שאליו התחלתי לעבור), הבחור פשוט עקף אותי מימין על תפר המעבר שלי בין הנתיבים, ואם הייתי פחות ערני ופחות מסתכל במראות, כנראה שהייתי מורח אותו על המדרכה. מילא זה, 2 שניות לאחר מכן, הוא עצר לידי ברמזור והתחיל למלמל לי משהו בחלון על האוטו שלי. כששאלתי אותו אם הוא לא מבין כמה זה מסוכן ודפוק לעקוף אותי בסיטואציה כזו ועוד מימין, זכיתי לצעקות נעלבות על זה ש"לכולם מגיע להשתמש בכביש ולעקוף" ו"מה אתה רוצה".

אלו הם, כאמור, האנשים. ככה הם מתנהלים עם קטנוע. ככה הם מתנהלים עם רכב. ככה הם היו נוהגים גם בסמיטריילר, אם מטיסים מטוס אם היה להם רשיון טיס.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

+1 ליבגניפ

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לעומת אותו נבלה אם האגזוז, פרארי נשמעת כמו רכב חשמלי , הוא פשוט טס ברחוב הזה ואפילו קירות הבטון רועדים אני בהחלט עומד מאחורי דברי רק מקל בגלגלים ירגיע אותו אחרת הוא בלתי נתפס

פורסם

גם לי אין הרבה סימפטיה לאותו אחוז מאוכלוסיית רוכבי הקטנועים\אופנועים שבטוחים שהכביש שייך לאבא שלהם ורוכבים כמו חורניים.

 

אני חושב שאחת הטעויות שהובילה לתרבות הרכיבה הכל כך מגעילה של רוכבי הקטנועים (בעיקר, ולא כולם כמובן) היא הקמפיין הפרסומי שהיה לפני שנים "חפש את האיש עם הקסדה".

 

למה אני, נהג נורמטיבי, צריך לחפש במראות את האיש עם הקסדה במקום להתרכב בנהיגה נורמלית והתרכזות במה שקורה לפני?

למה פתאום זו הפכה להיות האחריות שלי לשמור על רוכב הקטנוע\אופנוע בזמן שהוא מתחרע על הכביש?

 

אז אני לא מחפש שום קסדה, בין אם אני מתנהל בצורה מנהלתית ובין אם נחתה עלי רוח המהירות- אני נוהג בצורה בטיחותית, מסתכל ללא הרף במראות, מאותת בטרם אני משנה נתיב, לא נצמד למכוניות ולא מחפש שום קסדה- אם הם רוכבים כמו חורניים- שהם יחפשו אותי, לתא המטען שלי יכאב פחות מאשר להם.

 

ובכל זאת, כשאני כן רואה רוכב קטנוע\אופנוע אני דואג להמשיך את נסיעתי בנתיב כדי לאפשר לו לעקוף אותי בצורה בטוחה וכשאני מרגיש שהמרווח שלו לעקיפה מאוד גבולי והתנאים מאפשרים זאת אני גם סוטה קלות על מנת להגדיל את רוחב המעבר שלו.

 

ולגבי אלה שמתנהלים על המדרכה, כנראה שרכיבה על המדרכה זו לא הבעיה החינוכית היחידה שלהם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...