Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנועים הורסים לי את הבריאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
הסיכוי של הולך רגל להיפגע מקטנוע נמוך משמעותית מהסיכוי שלו להיפגע מאופניים חשמליים - אז אולי נפתח שרשור על אופניים חשמליים והתקפי הלב שהם גורמים לנו?

צריך לפתוח שרשור על אנשים טיפשים ומסריחים ואיך הם מזיקים לבריאות הגופנית והמנטלית שלנו בכל תחומי החיים. מילדים ערסים ועד חברי כנסת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

E.L - אני בספק רב (במונחי ערסי ישראל) שבן אדם היה מתווכח איתי במעבר חצייה כאשר הוא חוסם אותו מול עשרות אנשים שמחכים ברכב והולכי רגל לצידי... היה כמו פאפי קטן חוזר אחורה. סביר להניח שעבריין לא נוסע בקטנוע (כזה שאזרח מן השורה צריך לפחד ממנו) ומניסיון עבריין כזה שצריך לפחד ממנו לא ממש יתעסק עם אזרח מן השורה (לא מתכוון להרחיב פה זה יוצא מתוכן השרשור)

 

דווקא אצלי אופניים חשמליות יש רק בכביש לא במדרכה....

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
הסיכוי של הולך רגל להיפגע מקטנוע נמוך משמעותית מהסיכוי שלו להיפגע מאופניים חשמליים

 

אני לא מסכים אתך. כבר פגעתי בקקנוע בתור הולך רגל, באופניים חשמליות עדיין לא יצא לי להיתקל.

הקקנוע היה צריך פחחות, אגב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מי שכותב כאן מציין את אלה שבולטים לעין, וברור שאלה הם העבריינים - כלומר בעיקר נהגי השליחויו שמבחינתם כיש ומדרכה חד הם, כיוון התנועה אינו חשוב ורכושם של אחרים חסר משמעות כאשר הם צריכים לקצר 3 שניות מהנסיעה שלם.

ואני חייב לומר שנתקלתי גם ביותר מדי בעלי אופנועים כבדים שנהיגתם פרועה ביותר - זגזוגים, עקיפות מימין וחיתוך עיקולים עיוורים במהירות גבוהה שלא מתירה להם שום סיכוי לצאת חיים מפגיעה ברכב שאינו מבחין בהם - ומדובר במהירויות שבהן גם נהג שמסתכל במראות לפי ההמלצות של חן ג. לא יכול להבחין בהם בזמן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בתור נהג ברכב והן כרוכב על אופנוע, לצערי אני בדעה שרוב גורף מרוכבי הדו"ג מתקמצנים בשימוש בציוד מגן ומסתפקים בקונסטלצית מיגון של קסדת חצי או 3/4 (מהסוג של "תן לי קסדה שלא עולה יותר מ 300 ש"ח".), טי-שירט, מכנסים קצרים וכפכפים :roll:... משכך, אם לא איכפת להם מעצמם, אתם באמת מתפלאים על כך שהם נוהגים בכביש בחוסר אחריות משווע ובאופן שמסכן את הסובבים אותם?!


×
×
  • תוכן חדש...