Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנועים הורסים לי את הבריאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוי כמה בורות.

ראשית, אני רוצה לראות אותך מתלונן על ההוא עם הפרארי שעושה לך רעש ברחוב שקט.

שנית, הייתי מסבירה לך את הרציונאל של לעמוד אחרי קו העצירה ברמזור, אבל נראה לי שאתה כל כך אטום לנושא שלא תבין.

בכל אופן, בתור הולכת רגל, אף פעם לא נפגעתי בשום צורה מאף דו"ג שעצר אחרי המעבר חציה, לעומת זאת ראיתי רוכבים שנפגעים מזה שהם עצרו לפני קו העצירה.

 

אוהד, פעם איזה דביל עם פיאסטה חתך אותי ושפשף לי את האוטו, מאז ממש בא לי לעלות על משאית ולמחוץ איזו פיאסטה אקראית לקיר בטון. הגיוני, נכון?

הם צופרים לא כדי שתפנה להם את הדרך, אלא כדי שתשים לב שהם שם ולא תהרוג אותם (לא חסר נהגים שלא משתמשים במראות צד שלהם) ולהצמד לחלק מהנתיב כדי לתת לדו"ג לעבור בפקק, קצת כבוד הדדי לא יזיק. אבל בארץ אין כבוד הדדי על הכבישים ומה שנשאר זה צרות העין "למה שהוא ימשיך בדרכו עד שאני תקוע בפקק".

 

1. ההוא עם הפרארי שיש 1 כזה בארץ, שיעשה רעש פעם בכמה ימים ממש מזיז לי את השערות. כנראה שהרבה זמן לא היית בפקק בירושלים וכל 3 שניות רוכב אופנוע צופר בכדי שתפנה לו את הדרך ולא בכדי להראות שהוא נמצא שם ​כי אם זה היה ככה אז כולם היו צופרים ולא 1 ל-4.

2. יש חוקים ולפעמים אין מה לעשות גם אם זה לא נראה ככה צריך לשמוע להם. אין בעיה שיעקפו אותי וממש לא מזיז לי שיסעו לפני כאשר אני בפקק.

ולא חסרים פעמים שהולך רגל צריך לעצור או להאיץ את ההליכה שלו בגלל שרוכב אופנוע החליט להיכנס לתוך מעבר החציה ברמזור אדום.

מה לעשות אולי בירושלים הם דפוקים יותר משאר המדינה ואין לך מושג כמה פעמים ראיתי הולך רגל נפגע מרוכב אופנוע.

אבל נזרום איתך ולפי מה שאת אומרת אם זה לא מפריע לאף אחד אז לא נורא, במקרה הזה אם אני אכנס לחשבון בנק של כל האנשים העשירים בארץ ואקח מכל אחד 10 ש"ח, זה לא יפריע לאף אחד ואני בטוח שהם גם לא ישימו לב לזה, למרות שזה גניבה...זה בסדר כי זה לא מפריע. מגניב כי ככה אני אהיה עשיר.

3. הדביל שחתך אותך עם הפיאסטה זה מובן אבל כל רוכב אופנוע יש לו סיכוי טוב יותר לפגוע ברכב, לצערי מניסיון רוכב אופנוע שבר לי את המראה השמאלית והמשיך בנסיעה כאילו כלום לא קרה. ולמזלי אף נהג רכב רגיל לא פגע בי עד עכשיו. אז מבחינתי 2-0 לאופנוענים.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני רוכב אופנוע, ואני בדרך כלל עוצר אחרי המעבר חציה, זה לא נעשה בשביל הכיף, הסיבה היא הקטנת הסיכון של התנגשות מאחור, התרחקות מעמידה בין כלי רכב והתרחקות מכלי הרכב בעת תחילת נסיעה.

למרות זאת אני לא אעשה את זה כשיש הולכי רגל שחוצים ולא אחסום מעבר חציה אלא אעמוד בחלק הקדמי שלו או לאחריו. מה זה מפריע לך?

נסיעה על מדרכה אני עושה כשאני רוצה לחנות ובמהירות אפסית ובזהירות.

גם לי יש הרבה בעיות עם נהגים שחותכים אותי בלי לאותת, או שלא נותנים לי להשתלב בנתיב שלהם. או שעוצרים שלא במרכז הנתיב או שמשחקים עם הטלפון וסוטים מהנתיב שלהם בלי לשים לב, נצמדים מאחורה, לא נוסעים בצד ימין של הכביש.

עריכה אחרונה על ידי ronenfe
פורסם

יש רק פרארי אחת בארץ? אתה רציני?

במקרה גדלתי בירושלים ואני מכירה שם את התנועה טוב מאוד ומקרוב.

אז רק אופנוע 1 מתוך 4 צופר לך? אז לא כולם חראות, רק 25%? בתנועה זורמת צופר מי שמרגיש מאויים, כנראה שההתנהלות שלך על הכביש מאיימת על רוכבי דו"ג (לא שאני מצדיקה את ההוא ששבר לך את המראה השמאלית, זה דבר פסול ולא מתקבל על הדעת, אבל זה כנראה המסר שהוא ניסה להעביר לך ועדיין לא הבנת אותו).

 

בפקק אני לא צריכה שיצפרו לי, אם אני רואה דו"ג מתקרב אני פשוט אצמד לצד השני של הנתיב ואתן לו לעבור. הדוגמא שלך של הבנק ממש לא קשורה, כי הוא לא גונב מאף אחד אלא רק מבקש לעבור. בסופו של דבר, זה גם לטובתך תחשוב לבד מה היה קורה אם דו"ג היה עומד בפקק כמו כל רכב.

 

ל רוכב אופנוע יש לו סיכוי טוב יותר לפגוע ברכב

אתה שומע את השטויות שאתה אומר? אתה מבין שפגיעה של דו"ג ברכב מבחינתך תגמר במוסך ומבחינתו במיון, כן? נראה לך הגיוני שהוא יקח את הסיכון הזה?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
יש רק פרארי אחת בארץ? אתה רציני?

במקרה גדלתי בירושלים ואני מכירה שם את התנועה טוב מאוד ומקרוב.

אז רק אופנוע 1 מתוך 4 צופר לך? אז לא כולם חראות, רק 25%? בתנועה זורמת צופר מי שמרגיש מאויים, כנראה שההתנהלות שלך על הכביש מאיימת על רוכבי דו"ג (לא שאני מצדיקה את ההוא ששבר לך את המראה השמאלית, זה דבר פסול ולא מתקבל על הדעת, אבל זה כנראה המסר שהוא ניסה להעביר לך ועדיין לא הבנת אותו).

 

בפקק אני לא צריכה שיצפרו לי, אם אני רואה דו"ג מתקרב אני פשוט אצמד לצד השני של הנתיב ואתן לו לעבור. הדוגמא שלך של הבנק ממש לא קשורה, כי הוא לא גונב מאף אחד אלא רק מבקש לעבור. בסופו של דבר, זה גם לטובתך תחשוב לבד מה היה קורה אם דו"ג היה עומד בפקק כמו כל רכב.

 

אתה שומע את השטויות שאתה אומר? אתה מבין שפגיעה של דו"ג ברכב מבחינתך תגמר במוסך ומבחינתו במיון, כן? נראה לך הגיוני שהוא יקח את הסיכון הזה?

 

לעולם לא רשמתי בתנועה זורמת אלא תמיד רשמתי בפקק!!!

אז בפקק גם כאשר התנועה עומדת הם צופרים ה-25% האלה שזה מספיק בכדי לטמטם את השכל וממש לא לעניין. עכשיו...בפקק כאשר התנועה עומדת במקום ולא זזה מטר לשעה {וכנראה לא הסתובבת באזור פסגת זאב בבוקר בזמן פקק, אחרת היית מבינה על מה מדובר}...מי מאיים עליהם? אולי רוח הקודש, אם ככה אז בסדר שימשיכו לצפור. דרך אגב, תמיד אבל תמיד אני נותן להם לעבור, לאלה שצופרים או לא.

 

ואם המסר שלו עובר בצורה שהוא צריך לשבור את המראה ולברוח{בטעות או בכוונה}...וזה לא משנה איך ההתנהגות שלי על הכביש {במקרה זה גם קרה בפקק באותה פסגת זאב באותה שעה כל בוקר ובאותו פקק שלא זז מטר}...אז במה זה שונה מהמסר שאנחנו מנסים להעביר פה?

 

לאף אחד לא מזיז שהם עומדים באמצע הצומת ובטח שלאף אחד לא מזיז שהם עוקפים אותנו בפקק, שיבושם להם וזה אחת הסיבות לקנות אופנוע, לחסוך את הפקקים האלה.

אבל לנסוע על מדרכה ולא בזהירות בכדי לחנות כמו שרשם RONENFE, זה הגיוני?! לא לדעתי. לפעמים רואים על הפרצופים של הרוכבי אופנוע שזה נעשה בשביל הכיף ובכדי לחסוך רמזור או לנוחות שלהם.

שאופנוע נוסע בפקק וצופר כמו אוהדי בית"ר לפני משחק כל 2 שניות, זה תקין?! לא נראה לי.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

אתה מסיק מסכנה לגבי כככל אוכלוסיית הרוכבים על סמך מקרים ספציפיים. כמו שיכולת לקרוא בתחילת השרשור גם לי מפריעה הנסיעה על המדרכות/מעברי חציה כדי לחסוך רמזור.

אבל ממש אין לי בעיה שיעלו על המדרכה כדי להחנות בצד. מה לעשות שבמדינה שלנו אין חניות נורמאליות לדו"ג וזה שוב יפריע לכולם אם יתפסו חניה של רכב. בתל אביב יש מקומות מסומנים לדו"ג ובאופן קבוע עולות תמונות לרשת של רכבים שעומדים ותופסים חניה של 5 קטנועים. איפה אתה רוצה שיחנו?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אוי כמה בורות.

ראשית, אני רוצה לראות אותך מתלונן על ההוא עם הפרארי שעושה לך רעש ברחוב שקט.

שנית, הייתי מסבירה לך את הרציונאל של לעמוד אחרי קו העצירה ברמזור, אבל נראה לי שאתה כל כך אטום לנושא שלא תבין.

בכל אופן, בתור הולכת רגל, אף פעם לא נפגעתי בשום צורה מאף דו"ג שעצר אחרי המעבר חציה, לעומת זאת ראיתי רוכבים שנפגעים מזה שהם עצרו לפני קו העצירה.

ברגע שיצא לי לראות פרארי, אני אתלונן. יש רמת רעש שנקבעה בחוק כמקובלת, לא ברור לי למה אופנועים מחוץ לחוק (אומנם יש לי תחושה שכנראה יש חוק שמסדיר את זה איכשהוא, משהוא בסיגנון "ככה הוא יצא מהמפעל").

 

כן, ואת כנראה חכמה אם את מחלקת בקלות את התואר "אטום" לכל אדם שנוגד את דעתך. אבל עזבי, תנסי פשוט להיות הולכת רגל ותראי כמה זיגזים הולכי רגל צריכים לעושת על מעבר החציה בשביל לחצות כביש. אני גם בן אדם, וכשאני חוצה כביש אני רוצה לחצות אותו ולהישאר שלם ובלי פציעות, וכשאופנועים שעוצרים לפני הקו עצירה כמו שצריך, מחליטים לזחול לכיוון הצומת כי בא להם או יש להם תחושה שהינא עוד שניה הרמזור מתחלף לירוק, זה מפריע וזה מסכן את הולכי הרגל.

גם לא חסר מקרים בהם אופנוע נמצא בתוך הצומת עד כדי כך, שרכבים שבאים מהצד, יכולים לפגוע בו.

ברור שזה לא כולם, וכמו שיש נהגים נורמליים גם בקרב בעלי הרכב, יש גם נהגים נורמליים בקרב נהגי הדו גלגלי. אבל הנושא נפתח מראש על מנת להצביע על המקומות הבעיתיים.

 

אי לכך, ובהתאם לזאת, אני גם חייב לציין שהייתי פזיז מידי לחלק את התואר "מחלה אחת הגדולה" לבעלי כל הדו גלגלי.

פורסם

יש גם מהירות שנקבעה בחוק כמקובלת. יש גם חוק שאוסר לנסוע בנתיב השמאלי למעט ביצוע עקיפה. יש עוד כמה וכמה חוקים שהנהגים לא מצייתים להם - בלשון המעטה.

הבעייה היא לא שהקטנועים הם מקור כל הרשע בעולם. הבעיה היא בחינוך הכללי ותרבות הנהיגה בארצנו, וזה לא הולך להיעלם בקרוב.

אני עצמי גם רוכב, ומרתיח אותי לראות את השליח התורן חותך ימינה ברמזור אדום כי הוא לא עשה את זה על הכביש אז "זה בסדר", מרתיח אותי לראות שורה של קטנועים חוסמת מעבר חציה ועוד לפני שהרמזור התחלף לכתום-אדום כל השורה כבר באמצע הצומת, אבל זאת המציאות בארץ.

 

Murzilka, יש היגיון רב במה שאת אומרת ובסיבות שבגללן עוצרים אחרי קו העצירה וצופרים וכדומה, אך אני יכול להבטיח לך שב90% מהמקרים הרוכבים שעושים זאת לא עושים זאת מהסיבות האלה שציינת, אלא רק כדי לחסוך את העוד שנייה וחצי האלו ברמזור או בפקק, או שבאמת יפנו להם מקום לעבור.

כשאני מתקדם בפקק בין המכוניות ומגיע לנקודה שבה שני רכבים צמודים אני בחיים לא אצפור כדי שייתנו לי לעבור. אם הם שמים לב אליי ומחליטים גם לתת לעבור מה טוב, ככה אני גם נותן לאחרים. כשאני עומד ראשון ברמזור לפני קו העצירה אני גם מוודא מאחורי שאין מישהו שהולך להוריד אותי ואם יש סכנה שזה יקרה אז אני עומד בין הנתיבים, כי אם הוא לא ראה אותי לפני קו העצירה הוא לא יראה אותי גם אחרי.

פורסם

על סמך מה אתה קובע שה"רעש" של האופנועים חורג מהמותר בחוק? ביצעת בדיקת דציבלים או שזה פשוט מציק לך לאוזן? לא חסר רכבים חוץ מפרארי ששמים בכיס הקטן את האגזוזים של האופנועים.

נושא האטימות לא קשור לחוכמה, אלא לזה שבן אדם לא יהיה מוכן לקבל הסבר מאחורי רעיון כלשהו כי הוא מקובע בדעתו, אתה מוכיח את הטענה הזאת בהודעה שלך.

לנסות להיות הולכת רגל? לא שמתי לב שריחפתי עד עכשיו. אני מבלה במעברי חצייה מרומזרים ולא מרומזרים יותר בתור הולכת רגל מאשר בתור נהגת (מה לעשות, כך יצא), אני לא זוכרת מתי פעם אחרונה דו"ג הפריע לי לחצות את הכביש. אני אגיד לך יותר מזה, כמות הפעמים שעמדתי במעבר חצייה לא מרומזר ורוכב דו"ג עבר מבלי לעצור ולתת לי זכות קדימה נמוכה מפעמים שרכבים עברו שם בלי לחשוב בכלל על לעצור, שלא נדבר על אותם הנהגים שכמעט דרסו אותי כי זה שאוטובוס עומד לפני מעבר חציה בנתיב השמאלי לא רמז להם על כך שיש הולך רגל מאחורי האוטובוס.

 

אני שמחה שאתה מבין שלא מדובר בכלל אוכלוסיית הרוכבים אלא בבעיות נקודתיות, כמו שניתן לראות בתחילת השרשור, גם אני סובלת מהן.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אני מסכים עם חלק מהטענות שמופנות כלפי רוכבי הדו-גלגלי,

אבל חשוב מאוד לזכור שזה חלק ולא שלם, ולכן יש להתייחס לכך בהתאם.

שליחי קטנוע הם הסוג שגורם לכל הקבוצה הזאת של רוכבי דו"ג להיראות ממש רע.

שילוב של קטנוע מהעבודה, גיל צעיר, הצורך בלהגיע מהר (מי רוצה לאכול פיצה קרה?) יוצר אופי נהיגה לא חיובי.

 

ובלי קשר - אהבלים יש גם ברכבים, וגם על אופניים, במוניות, על מנופים וכו'...

בסופו של דבר זה עניין של תרבות. גם כשאני רוכב על אופנוע אני לא חוצה קו עצירה, ובטח שלא נוסע על המדרכה..

ואולי קצת מוזר, אבל גם עומד אחרי רכבים ברמזור כמו רכב.

אז יש גם רוכבים שקולים נורמליים שסה"כ רוצים להגיע לבית בשלווה.

Citroen C4 2.0 SX-PK

Renault Clio ​Sport 172 ph2

פורסם

האפשרות היחידה היא לעבור לברלין או למדינה מפותחת אחרת .

שם לא מצפצפים ברמזור , נותנים זכות קדימה להולכי רגל ומתנהגים בנימוס .

כך מתנהגים בישראל ולא אתה מי שישנה את זה .

גם אני מתעצבן יום יום מנהגי השליחים וגם מהאופניים החשמליים שנוסעים

בחוסר זהירות ומסכנים את עצמם ואת הציבור .

זה מה שיש ועלינו להשלים עם המצב .

אין אכיפה מצד המשטרה וכל אחד עושה מה בא לו .

פורסם

לחבר'ה כאן שמתלוננים מקטנוע עם אגזוז משופר חכו שתשמעו איזו M6 לבנה אחת . היא תוקעת גז ואתם משתינים על עצמכם , בחיים לא ראיתי כזה רעש ,ושמעתי המון מכוניות על בחיי.

ואתם לא יכולים להכליל , לא כל הרוכבים חארות , מציע לכם לעשות סיבוב ב"פולגז" ותראו כמה אנשים טובים יש שם.

פורסם
לחבר'ה כאן שמתלוננים מקטנוע עם אגזוז משופר חכו שתשמעו איזו M6 לבנה אחת . היא תוקעת גז ואתם משתינים על עצמכם , בחיים לא ראיתי כזה רעש ,ושמעתי המון מכוניות על בחיי.

ואתם לא יכולים להכליל , לא כל הרוכבים חארות , מציע לכם לעשות סיבוב ב"פולגז" ותראו כמה אנשים טובים יש שם.

איך נראה רעש?

פורסם
אני מסכים עם חלק מהטענות שמופנות כלפי רוכבי הדו-גלגלי,

אבל חשוב מאוד לזכור שזה חלק ולא שלם, ולכן יש להתייחס לכך בהתאם.

שליחי קטנוע הם הסוג שגורם לכל הקבוצה הזאת של רוכבי דו"ג להיראות ממש רע.

שילוב של קטנוע מהעבודה, גיל צעיר, הצורך בלהגיע מהר (מי רוצה לאכול פיצה קרה?) יוצר אופי נהיגה לא חיובי.

 

ובלי קשר - אהבלים יש גם ברכבים, וגם על אופניים, במוניות, על מנופים וכו'...

בסופו של דבר זה עניין של תרבות. גם כשאני רוכב על אופנוע אני לא חוצה קו עצירה, ובטח שלא נוסע על המדרכה..

ואולי קצת מוזר, אבל גם עומד אחרי רכבים ברמזור כמו רכב.

אז יש גם רוכבים שקולים נורמליים שסה"כ רוצים להגיע לבית בשלווה.

 

מסכים לגמרי ש-90% מהדברים הבאמת מכעיסים זה שליחים.

נכון, כל רוכבי הדו"ג משתחלים בין הנתיבים, ובד"כ גם עומדים ברמזור לפני מעבר החציה (למה?)

 

אבל בשביל נהיגה סוציומטית אמיתית צריך להיות שליח.

נסיעה על המדרכה, נגד כיוון התנועה, פרסות על מעבר הולכי הרגל ברמזור, נסיעה בשבילים בגינות וכו' וכו' - זה כמעט אך ורק שליחים.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
שמת לינק של סטופ-חאם (:shock:) של סנקט פטרבורג, שהוא משמעותית חלש יותר מזה של מוסקבה.

 

אני לגמרי לא תומך במה שהם עושים אבל זה נותן את השואו ואני מתוודה שאני מכור לפרקים שלהם (מיותר לציין שראיתי את כולם).

 

אגב, האיומים היו לא רק עם נשק קר, היו גם פרקים ששלפו עליהם אקדחים. היו גם מספר תקריאות עסיסיות שהגיעו לתקשורת, והיו מעורבים בהם דרגים גבוהים מאוד מאוד.

 

זה הסטופ-חאם המקורי:

https://www.youtube.com/channel/UCR2lg_YchvWGbpMxHg-EIgg

 

יש גם כתוביות באנגלית, ממליץ להציץ :wink:

 

ראיתי את כל הפרקים של סטופ חאם. אני מוכן להתערב שרוב הפעילים שלהם לא נוהגים. נהגים שנוסעים על המדרכה או בפארקים צריכים לחטוף לבנה בפרצוף, לא מדבקה על השמשה הקדמית. להדביק מדבקות על רכבים שנאלצים לחנות על המדרכה או ממתינים לנוסע צמוד למכונית אחרת כי אין מספיק חנייה במרכז אחת הערים הגדולות והצפופות בעולם זה פשוט טמטום. אני הכי אוהב כשהם עומדים בלילה מחוץ למועדונים ומדביקים מדבקות על המכוניות פאר. פשוט חבורה של פסיכופטים משועממים שרוצים צומי.


×
×
  • תוכן חדש...