Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטנועים הורסים לי את הבריאות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בכל פעם חודשים נפתח כאן שרשור על יחסי נהגים-רוכבים ובכל פעם החרא עולה והשנאה שיש כאן לאנשים אחד לשני גואה.

פעם עוד הייתי מנסה להסביר את הצד השני, היום כבר הרמתי ידים.

עריכה אחרונה על ידי eyals05
  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אופנוענים היו נוסעים בכביש כמו כל רכב אחר, ולא מנסים לחתוך כל פינה וכל מרווח צר בין 2 מכוניות - חושב שהיה הרבה יותר סדר ,והרבה פחות כעס ,ובלגן בכביש.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

כמו eyals05, גם אני הייתי מנסה בעבר להסביר את הצד הדו גלגלי לאנשי הפורום פה. התייאשתי.

 

רק אציין; מטר מפה יש שרשור dvr של אידיוטים על כבישי ישראל. לכו לשם, צפו בכמה סרטונים. אולי תקבלו פרופורציות מי עושה עבירות ובאיזו חומרה.

פורסם (נערך)
בכל פעם חודשים נפתח כאן שרשור על יחסי נהגים-רוכבים ובכל פעם החרא עולה והשנאה שיש כאן לאנשים אחד לשני גואה.

פעם עוד הייתי מנסה להסביר את הצד השני, היום כבר הרמתי ידים.

גם אני הייתי קורא את התגובות בפול-גז ומתבאס. לצד השני כמובן. ככה זה, כל אחד בטוח שהוא צודק ואחרים לא בסדר. זה לא רק בכביש, זה שורש של כמה בעיות בחברה שלנו. עד שלא נתחיל להבין שיש עוד אנשים בעולם ושאולי [רק אולי] הם בסדר ואני לא הפעם - רק אז משהו ישתנה. כל שרשור ובכל פורום מגיעים אנשים ומנסים להסביר שזה לא הכלי הופך לקקה, אלא הקקה נמצא על הכלי. זה כמו שמחבל חמאס יירה טיל, ואנחנו נבוא בטענות לטיל: "הטילים הללו, אוי זוועה, אם רק היו כמו הפגזים הנורמליים".

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

^

אבל זהו בדיוק, שאחד כמוני (בתור חובב רכבים ודו"גים) רואה את שני הצדדים. סה"כ התחלתי- ונשארתי- חובב מכוניות לפני היותי אופנוען.

 

אם רק היו פה מבינים כמה שרכיבה על אופנוע הופכת אותך לנהג טוב ומעורב יותר במה שקורה על הכביש. אבל לא, יותר קל לחשוב ב"אנחנו" ו"הם".

 

ושוב- רכיבה גרועה כמוה כנהיגה גרועה. אין קשר לכלי הרכב, שים את הרוכב העבריין במכונית ותקבל עבירות כיד המלך.

פורסם
בתור בעל אופנוע כיום וקטנוע לשעבר.

אני מאוכזב ומזועזע מאנשים.

אני מבין שיש שליחים שרוכבים בתוקפנות, אבל בואו לא נשכח שמניאקים יש בשני צידי הכביש.

לגבי עניין העמידה מעבר לחציה, אני אישית למדתי את הלקח שלי.

הגעתי לצומת מרומזרת ראשון לאחר שהתחלף לאדום.

כמו כל אחד אני עמדתי לפני העצירה כמו שצריך ולפתע הרגשתי חבטה מאחור.

המזל שלי?

שאחזתי בברקס הקדמי, אף על פי שהייתי במישור ולא נדרש ברקס.

נגדת שוקיסטית הייתה בשוק שהיא ניגחה אותי ולמזלה לא גרמה לי להכנס לתוך הצומת.

שבדיוק כאשר היה לנו אדום לרכבים שמגיעים מכביש בין עירוני היה ירוק, ידוע במהירות נסיעה גבוהה.

שורה תחתונה, אנחנו לא עושים דברים מבחירה, יש לא מעט מחקרים וכתבות מדוע מזגזגים/עומדים בראשי הצמתים, מוריד עבורנו את הסיכון.

 

ולמה אתה חושב שאם היית עומד שני מטר קדימה היא לא הייתה נכנסת בך?

לא רק שהיא הייתה נכנסת בך, אלא שלא היה לך את השטח של המעבר חצייה, ואז היא בהכרח הייתה דוחפת אותך לאמצע הצומת.

אם כבר אז לפי ההגיון הזה אתה צריך לעמוד לפני קו העצירה ולא אחריו.

 

אך, אין על שרשורי ריבים בין רוכבי דו"ג לנהגים.

רוכבי הדו"ג בארץ בתכלס לא שונים מכל שאר הקבוצות האחרות בכבישים - עושים כל מה שבא להם וכל מה שהם יכולים. השיח הזה על "שליחים" לא מבוסס יותר מדי, כי בתור מי שחוצה את תל אביב פעמיים כל יום, אני נתקל גם בסבים בני 70 שמתנהלים בדיוק כמו ילדים בני 16. וחלק לא מבוטל מהרוכבים האלו הם, הרי, גם אנשים שבהזדמנויות אחרות מתיישבים מאחורי ההגה ברכב כלשהו ומתנהגים כמו חראות גם שם, רק בהתאם למגבלות של רכב.

 

החלק היותר מעצבן ברוכבי דו"ג הוא שמטבע הדברים הם עושים יותר עבירות מחד (כי הם יכולים) והם הרבה יותר פגיעים מאידך. משגע אותי, לדוגמא, כל פעם מחדש לראות איזה "גבר" תורן כזה חוצה את כל דיזנגוף או כל רחוב דומה, בנתיב הנגדי, עמוק מאחורי הקו הלבן, רק כי לא מתאים לו לעמוד בפקק. משגע גם כי הציפיה של רבים מאותם הרוכבים היא שרכב שבא מולם יאט, וגם כי הם לא מבינים שאם הוא לא יאט - הנזק שיגרם להם יהיה גדול הרבה יותר.

 

וכמובן שכמו בכל מה שקשור לתחום הנהיגה, חלקם אפילו לא מבינים שיש משהו בעייתי במה שהם עושים. אידיוט אחד כזה חתך אותי לפני כמה חודשים. בזמן שעברתי נתיב (עם איתות דולק, כבר עם חצי רכב בנתיב שאליו התחלתי לעבור), הבחור פשוט עקף אותי מימין על תפר המעבר שלי בין הנתיבים, ואם הייתי פחות ערני ופחות מסתכל במראות, כנראה שהייתי מורח אותו על המדרכה. מילא זה, 2 שניות לאחר מכן, הוא עצר לידי ברמזור והתחיל למלמל לי משהו בחלון על האוטו שלי. כששאלתי אותו אם הוא לא מבין כמה זה מסוכן ודפוק לעקוף אותי בסיטואציה כזו ועוד מימין, זכיתי לצעקות נעלבות על זה ש"לכולם מגיע להשתמש בכביש ולעקוף" ו"מה אתה רוצה".

אלו הם, כאמור, האנשים. ככה הם מתנהלים עם קטנוע. ככה הם מתנהלים עם רכב. ככה הם היו נוהגים גם בסמיטריילר, אם מטיסים מטוס אם היה להם רשיון טיס.

 

+1

אני גם רואה כאלה שנוהגים ככה בסמי טריילר וגם בטריילרים.

הם נוהגים ככה בכל כלי שייתנו להם.

 

עם דו"ג פשוט האפשרויות שלהם הרבה יותר נרחבות, פתאום אפשר לעלות על המדרכה ולנסוע עליה, פתאום אפשר לעבור בין מכוניות.

 

האנשים עצמם הם קקה ולא הדו"ג, בדיוק כמו שלא אקדח הורג אלא מי שיורה באקדח הורג.

 

גם לי אין הרבה סימפטיה לאותו אחוז מאוכלוסיית רוכבי הקטנועים\אופנועים שבטוחים שהכביש שייך לאבא שלהם ורוכבים כמו חורניים.

 

אני חושב שאחת הטעויות שהובילה לתרבות הרכיבה הכל כך מגעילה של רוכבי הקטנועים (בעיקר, ולא כולם כמובן) היא הקמפיין הפרסומי שהיה לפני שנים "חפש את האיש עם הקסדה".

 

למה אני, נהג נורמטיבי, צריך לחפש במראות את האיש עם הקסדה במקום להתרכב בנהיגה נורמלית והתרכזות במה שקורה לפני?

למה פתאום זו הפכה להיות האחריות שלי לשמור על רוכב הקטנוע\אופנוע בזמן שהוא מתחרע על הכביש?

 

אז אני לא מחפש שום קסדה, בין אם אני מתנהל בצורה מנהלתית ובין אם נחתה עלי רוח המהירות- אני נוהג בצורה בטיחותית, מסתכל ללא הרף במראות, מאותת בטרם אני משנה נתיב, לא נצמד למכוניות ולא מחפש שום קסדה- אם הם רוכבים כמו חורניים- שהם יחפשו אותי, לתא המטען שלי יכאב פחות מאשר להם.

 

ובכל זאת, כשאני כן רואה רוכב קטנוע\אופנוע אני דואג להמשיך את נסיעתי בנתיב כדי לאפשר לו לעקוף אותי בצורה בטוחה וכשאני מרגיש שהמרווח שלו לעקיפה מאוד גבולי והתנאים מאפשרים זאת אני גם סוטה קלות על מנת להגדיל את רוחב המעבר שלו.

 

ולגבי אלה שמתנהלים על המדרכה, כנראה שרכיבה על המדרכה זו לא הבעיה החינוכית היחידה שלהם.

 

+1

אבל אני בכל זאת מחפש כל דבר על הכביש, אם זה רכבים, דו"ג או אפילו חמורים וכלבים עזובים.

אני לא יודע כמה זה טוב שאני עושה את זה, אבל אני עושה את זה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ronenfe רשם: "

אני רוכב אופנוע, ואני בדרך כלל עוצר אחרי המעבר חציה, זה לא נעשה בשביל הכיף, הסיבה היא הקטנת הסיכון של התנגשות מאחור, התרחקות מעמידה בין כלי רכב והתרחקות מכלי הרכב בעת תחילת נסיעה."



רוכבי דו"ג לא נמצאים ס"מ אחרי מעבר החציה, שבמצב זה הם לא על מעבר החציה וגם נמנעים מהתנגשות מאחור והתרחקות מבין 2 כלי רכב בתחילת נסיעה...ועם זה אין לי בעיה, אלא הם נמצאים 10 מטר אחרי מעבר החציה בכדי להספיק עוד 3 שניות כאשר הרמזור הופך ירוק.

הם רק לא לוקחים בחשבון שיש מצבים שהרמזור שלהם הופך להיות אדום-כתום והם מתחילים לנסוע אבל הרמזור ממול עדיין על כתום ואז יגיע איזה סתום אחד ממול על 120 קמ"ש בכדי להספיק את הרמזור הכתום ויעיף אותם קיבינימט. ואם הם כן לוקחים את זה בחשבון אז תסלח לי, אולי מגיע להם לשכב כמה ימים בבית חולים.

ואם ככה...למה אני בתור נהג רכב צריך לעמוד לפני מעבר החציה? גם בי יש סיכוי שיכנסו מאחורה. אמנם אני אקבל שריטה קטנה ברכב והרוכב דו"ג יקבל שריטה גדולה בגוף, אבל כמו שלרוכב דו"ג חשוב הגוף שלו גם לי חשוב הרכב שלי.

 

ליבגניפ, כמובן שאין שוני בין נהגי רכב שנוהגים כמו מפגרים לבין רוכבי דו"ג שעושים מה שבא להם, אבל למה אני בתור נהג שמשתדל לא לעבור על החוק, כמובן שלפעמים נוסע מעל המהירות המותרת וכמובן שגם אני עובר מדי פעם בלי לאותת כמו כולנו, אבל למה אני צריך לשמור על רוכבי האופנוע?

איך זה הגיוני שהם נוהגים כמו משוגעים ואני זה שצריך לחפש אותו? אני זה שצריך לשמור עליו? גם ככה נהיגה אמנם נראית דבר טריוויאלי אבל היא כוללת כ"כ הרבה סיכונים וכ"כ הרבה אחריות, אז להוסיף על זה גם את העניין שאני צריך לשמור על החיים של רוכבי הדו"ג? אולי הם רוצים שאני אהיה נהג פרטי שלהם?

אף אחד לא אומר שצריך להיכנס באמאמא שלהם, אבל הם החליטו לנסוע על דו"ג שישמרו על עצמם.

 

יש לנו רחוב בירושלים בשם דרך חברון עם 2 נתיבים לכל כיוון שבדר"כ הוא פקוק מכיוון הנגדי לנסיעה שלי וכמובן שיש בין הנתיבים קו לבן רצוף, ובדרך קבע רוב רוכבי הדו"ג נכנסים לתוך הנתיב שלי שהוא הנגדי בכדי לא לעמוד בפקק ואני זה שצריך לסטות ימינה בכדי שיהיה להם מקום לעבור, או לחילופין הם נוסעים על המדרכה. {למעשה גם רכבים רגילים נכנסים טיפה לנתיב כי הרחוב הזה יחסית צר אבל זה לא אומר שצריך לעשות מה שרוצים אלא להמתין עוד קצת בסבלנות}.

וואלה? אולי גם אני אסע על המדרכה ואשים זי* על כולם ובנוסף לזה אצפור בכדי שיפנו לי את הדרך וגם אבקש מכולם לשמור לי על הבריאות? ובמידה שלא יקשיבו לי אני אתחיל לקלל את הנהגים.

 

מה שאני מנסה להגיד זה...שזה לא הגיוני שהם יבחרו לנסוע על דו"ג, יסעו איך שבא להם כי הדרך נראית להם אחרת, כי הם רואים דברים שאני לא רואה, כי הדרכים שלהם מסוכנות יותר ובסוף אני צריך לאכול את כל החרא מהם.

במידה ויש רוכב דו"ג ששבר את המראה לנהג רכב שהתנהג על הכביש כמו מניאק, זה צודק מבחינתי, שישבור לו גם את העצמות ויברח.

אבל אל תבקשו מכולם לפנות לכם נתיבים, לשמור עליכם, להתנהג שאתם היחידים על הכביש.

 

בהזדמנות אם יצא לי אני אצלם כמה תמונות או וידאו מהדרך שלי בכדי שתראו למה אני מתכוון ואני מבטיח לכם שתסכימו איתי.

עוד חודשיים היא מגיעה...IBANEZ S5521Q PRESTIGE :)

פורסם

יש לנו רחוב בירושלים בשם דרך חברון עם 2 נתיבים לכל כיוון שבדר"כ הוא פקוק מכיוון הנגדי לנסיעה שלי וכמובן שיש בין הנתיבים קו לבן רצוף, ובדרך קבע רוב רוכבי הדו"ג נכנסים לתוך הנתיב שלי שהוא הנגדי בכדי לא לעמוד בפקק ואני זה שצריך לסטות ימינה בכדי שיהיה להם מקום לעבור, או לחילופין הם נוסעים על המדרכה. {למעשה גם רכבים רגילים נכנסים טיפה לנתיב כי הרחוב הזה יחסית צר אבל זה לא אומר שצריך לעשות מה שרוצים אלא להמתין עוד קצת בסבלנות}.וואלה? אולי גם אני אסע על המדרכה ואשים זי* על כולם ובנוסף לזה אצפור בכדי שיפנו לי את הדרך וגם אבקש מכולם לשמור לי על הבריאות? ובמידה שלא יקשיבו לי אני אתחיל לקלל את הנהגים.



 

מה שאני מנסה להגיד זה...שזה לא הגיוני שהם יבחרו לנסוע על דו"ג, יסעו איך שבא להם כי הדרך נראית להם אחרת, כי הם רואים דברים שאני לא רואה, כי הדרכים שלהם מסוכנות יותר ובסוף אני צריך לאכול את כל החרא מהם.

במידה ויש רוכב דו"ג ששבר את המראה לנהג רכב שהתנהג על הכביש כמו מניאק, זה צודק מבחינתי, שישבור לו גם את העצמות ויברח.

אבל אל תבקשו מכולם לפנות לכם נתיבים, לשמור עליכם, להתנהג שאתם היחידים על הכביש.

 

בהזדמנות אם יצא לי אני אצלם כמה תמונות או וידאו מהדרך שלי בכדי שתראו למה אני מתכוון ואני מבטיח לכם שתסכימו איתי.

 

זה בדיוק העניין של היכולת שכתבתי עליו, הם עושים את זה כי על הז*ן שלהם וכי הם יכולים (פיזית, הם יכולים להיכנס בין שתי מכוניות, מה שמכונית לא יכולה לעשות, כי פיזית הם יכולים לעלות על המדרכה ולעבור בין עמודי חשמל ותאורה ועצים, מה שמכונית לא יכולה לעשות).

לא יותר מזה, הדו"ג עצמו לא אשם בזה, הרוכב אשם בזה, אם היית יכול להכניס את אותו רוכב לרכב שיכול לעשות את כל הדברים האלה, הוא לא היה חושב פעמיים ועושה אותם.

With great power comes great responsibility.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

Who said that?! I'll kill him with my great power!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

באופן כללי הכוונה היא שלמי שיש יותר אפשרויות להיות עבריין (=לנסוע על המדרכה, לעמוד על מעבר חצייה, לזגזג בין רכבים, לעקוף בקו לבן רצוף) צריך הרבה יותר אחריות עצמית כדי לא להיות עבריין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

תשמע, לגבי נושא הצפירות של 1 מתוך 4, הרכב שלי ושל בן הזוג שלי נוסע 18-22KKM בשנה (חלק מהזמן אנחנו כנראה נוסעים באותם הכבישים כמוך) ואנחנו לא שומעים מידי יום צפירות מקטנועים, ככה שלי אין את ההרגשה של 1 מתוך 4.

 

באיזה ווליום המוזיקה באוטו, אם יורשה לי לשאול? :lol:

קרוב מאד לביתי יש פיצריה. כמו השיר של הדוד משה כל פעם שאני עובר משם: "הדוד משה היה קקנוען, ביפ-ביפ-ביפ-ביפ-הו! היה לו קקנוע מ(צ)ויין, ביפ-ביפ-ביפ-ביפ-הו! עם הביפ-ביפ פה, וביפ-ביפ שם, ביפ-ביפ-ביפ על כל העולם, הדוד משה היה קקנוען, ביפ-על-כל-העולם".

באיזור עבודתי הקודמת היו מספר מסעדות עם שליחים. בשעות הצהריים זה היה כמו בשיר של בינגו: "למסעדה היה קקנוע, ביפ-ביפ כולם קראו לו; ביפ-ביפ-ביפ-ביפ-בופ." אני יושב להנאתי בבית, ומגיב בשירשורים בקארספורום, ושומע "ביפ! ביפ!" קטנים כאלה מבחוץ.

ואני לא היחיד שאומר שכך הוא הדבר. יש ביטוי שאומר, שאם מישהו אומר לך שאתה שיכור, תגיד לו שיילך להתדיין. אבל אם יותר מאחד אומר לך את זה, לך לישון.

 

אני חושב שאחת הטעויות שהובילה לתרבות הרכיבה הכל כך מגעילה של רוכבי הקטנועים (בעיקר, ולא כולם כמובן) היא הקמפיין הפרסומי שהיה לפני שנים "חפש את האיש עם הקסדה".

 

למה אני, נהג נורמטיבי, צריך לחפש במראות את האיש עם הקסדה במקום להתרכב בנהיגה נורמלית והתרכזות במה שקורה לפני?

למה פתאום זו הפכה להיות האחריות שלי לשמור על רוכב הקטנוע\אופנוע?

 

כמה שאתה צודק.

זו לא האחריות שלי לשמור על אף אחד בכביש חוץ מעל עצמי. הבעייה היא, שאני נאלץ לעשות את זה כל יום, בניגוד לרצוני- ולו רק כי אין לי כח להתעסק עם תאונות. אם הייתי נוהג לפי לשון החוק ללא סטייה, כחל ושרג, אני אומר לכם שחד משמעית הייתי מעורב עד היום במאות תאונות. זה לא רואה שאדום, זה לא רואה עצור, זה לא נותן זכות קדימה, זה לא מעניין אותו שיש עוד רכבים לידו, מולו, מאחוריו ומלפניו ועוד ועוד ועוד.

והקטע עם ה"חפשו את הקסדה" היה לחלוטין הזוי בעיניי. שהאיש עם הקסדה יפתח את העיניים שלו ושהוא יחפש את הסכנה בכביש- אחרי הכל, הוא הפגיע. שהוא ייזהר. אבל לא, כולם פה מגינים על הקקנועים המסכנים ש"מה, הם רק עקפו אותך מימין בעת פנייה ימינה, אז מה אם אתה נהג משאית, היית צריך לצפות לזה שיבוא קקנוען ויעקוף אותך, בשקט בלי לצפור".

רבותיי, יש חולרות משני צידי המתרס. לא חסר נהגי פחיות חולרות, כמו שלא חסר רוכבי קקנועים חולרות.

ההבדל הקטן הוא, שנהגי קקנוע חולרות מבצעים, מעבר לכל העבירות שנהג פחית מבצע, גם עבירות יותר גרועות שנהגים לא אמורים לצפות להם. בנוסף. בהפתעה. כמו לקפוץ לך לכביש כשיש לך ירוק- מהמדרכה! בלי להסתכל אפילו. ואז כמובן שנהג הפחית אשם.

אני מדגיש שוב- לא חסר חולרות גם בקרב נהגי הפחיות. אבל לפחות נהגי פחיות (רובם המוחלט, אם כי לא כולם- וכבר ראיתי את זה במו עיניי) לא יעברו לך במעבר חצייה מהמדרכה (מי הגאון שהגה את הסמארט המחורבנת הזו שקפצה לי לכביש מהמדרכה במעבר חצייה, מי?!). קקנוענים חולרות עושים את זה בנוסף לכל השאר.

Who said that?! I'll kill him with my great power!

הדוד בן, ופיספסת את ההזדמנות. מישהו כבר טיפל בו.

באופן כללי הכוונה היא שלמי שיש יותר אפשרויות להיות עבריין (=לנסוע על המדרכה, לעמוד על מעבר חצייה, לזגזג בין רכבים, לעקוף בקו לבן רצוף) צריך הרבה יותר אחריות עצמית כדי לא להיות עבריין.

אתה מצפה מאנשים לנהוג באחריות?

אחריות בארץ היא מילה גסה. מאד.

כעצמאי שחזר להיות שכיר, אני מתנהל באותה צורה במקום עבודתי כמו שהתנהלתי כעצמאי- וחלק גדול מזה הוא לקיחת אחריות. על הטוב וגם על הרע (והמכוער). אם שואלים מי עשה את זה וזה, אני אומר בקול רם וברור: אני. אם זה טוב, אני מקבל מחמאה- אם זה רע, אני מקבל על הראש. בכל מצב, אני לוקח אחריות על מה שעשיתי. אני היחיד שעושה את זה. ועכשיו אני רק רואה את זה בטונים יותר צורמים.

זה מדהים לראות איך תולעים מתקפלות להן באי נוחות כשהן לא יודעות אם הולך להיות להן טוב או רע, אבל כשהן רואות שהולך להיות להן טוב אז הן יוצאות מכל החורים והמחילות ושמות מייקאפ כדי להיראות עוד יותר טוב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הדוד בן, ופיספסת את ההזדמנות. מישהו כבר טיפל בו.

 

2966572-4745141042-tumbl.jpg

דולן, זה אתה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אם רק היו פה מבינים כמה שרכיבה על אופנוע הופכת אותך לנהג טוב ומעורב יותר במה שקורה על הכביש. אבל לא, יותר קל לחשוב ב"אנחנו" ו"הם".

 

ושוב- רכיבה גרועה כמוה כנהיגה גרועה. אין קשר לכלי הרכב, שים את הרוכב העבריין במכונית ותקבל עבירות כיד המלך.

 

נכון מאד,אבל,

במיוחד שליחים ידועים לשמצה והם גם אחוז גדול מהדו"ג שהנהג הממוצע ייתקל בהם בכביש,

קח ילד בן 16 תוסיף לזה את הלחץ שיכול להיות בכמות המשלוחים בפיצרייה למשל והרי יש לך מכון מעולה להכשרה של מטורפים בכביש,

כי הרי כשאתה צעיר אתה חש שהשק שלך הוא בעל ציפוי קרמי וחוקי התעבורה הם לא בדיוק בראש סדר העדיפויות שלך במצב הזה

עם השנים או שהציפוי נעלם והכל נהיה בדברו או שהוא נשמר ע"י בטחון מופרז כי אם כבר שנים אתה נוהג בדרכים כפי שאתה נוהג ולא קרה כלום אז אולי זה היה תקין עד עכשיו.

​*כמובן שהנכתב לא מעיד על הכלל.

 

לי אישית אין טענות לרוכבי הדו"ג, בבינעירוני הם נדירים וגם שם אין בעיות ובעירוני אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

דולן, זה אתה?

 

אחרי יום שלם בשמש, שמתחיל בשעה 6:30 בבוקר, וסחיבה של חפצים כבדים (חלקם יותר מכמה אנשים שאני מכיר) כל היום- בהחלט יש מצב.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...