Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סטטיסטית נהגי אוטובוס מעורבים במעט מאוד תאונות ביחס לקילומטרז המטורף ומספר השעות מאחורי ההגה. תגידו מה שתגידו מדובר בנהגים לא רעים בכלל.

 

3 כוכבים במבחני הריסוק לא מנעו מעם ישראל להסתער על סוזוקי אלטו "היפנית" אז מה אני מבין בכלל...

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מצד שני בשנים האחרונות בעקבות תקנות חסרות משמעות כמו " התראה על אי חגירת חגורות מאחור " גרמו להרבה רכבי 5 כוכבים לרדת ל 4. ואני מזכיר שבכל זאת השלדה היא של הקליאו הקודמת שקיבלה 5 כוכבי בטיחות. אז המצב לא רע בכלל למעשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב הוא לא שלדה. שלדה זה מתלים ומבנה רצפה, בנוסף יש כלוב בטיחות שזה למעשה גוף הרכב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הנתונים אולי מאתר HONEST JOHN, אבל ההשוואה ממדרשו של BIASED ZVIR.

גם אם נעזוב את ההשוואה לשוק הבריטי שכלל איננה רלוונטית,

וגם אם נתעלם מכך שעשית השוואה ליצרן אחד ולא לפלח שוק שלם,

ובנוסף לכל גם לא נתייחס לעובדה שקיה פיקנטו עולה, עפ״י ההשוואה שלך, 3,000 ש״ח יותר מאשר באנגליה (אז למה התמחור בארץ הוא 10K יותר ולא ״רק״ 7?)..

איך לכל הרוחות אתה משווה מחירון רשמי במדינה זרה למחיר מבצע נקודתי בארץ, ואז מצפה למחירים דומים? זה באמת נראה לך הגיוני?![/quote

 

חבל שאתה לא מבין שקרסו, כדרכו בקודש , לוקח UPLIFT לא הגיוני. גם אם תשווה בגרמניה ובארצות אירופה האחרות תראה שסנדרו סטפ עולה בערך ואפילו פחות כמו קיה פיקנטו ידנית 1000 דהיינו כ 60 אש"ח. וכן , זה אינדקטור די מדוייק לתמחור שגוי.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה ראית ג'יפ ב 70,000 ש"ח, הדאסטר הכי זול הוא כמעט ב 90,000 ש"ח והוא רחוק מאוד מלהיות "ג'יפ" (רכב שטח).

 

הוא התכוון לסנדרו סטפווי שהוא סוג של "קרוסאובר עירוני לעניים", למרות שרק במדינה שלנו אפשר לומר על רכב ב-70,000 שקל "רכב לעניים".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

JEKIN-אני מבין שניסית להיות מצחיק,אבל מה אתה חושב שאירופה עניים נוסעים על ב.מ.וו סידרה 3?

מי שעשיר קונה רכבים גם בארץ רכבי פאר,השאר תלוי בדרישות ובתקציב שלהם קונים בין היתר רכבים זולים כמו הדאציה או מיני,והעני נוסע על רכב בן 20.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא אני אומר שבארץ אפילו רכב שנחשב "נגיש" הופך להיות לרכב לעשירים. אני בדיון הזה ממש מזמן ואם תדפדף אחורה תראה שהקלף הכי חזק של המותג הזה זה המחיר שלו ... ופה קראסו הצליחו לאבד אותו

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

70 אלף זה רכב לעשירים?

אם קניתי ספייס סטאר ב80 אלף זה אני אוליגרך?

יש לה את הקלפים שלה לפחות ממה שניתן לראות במפרט,תא מטען הכי גדול במחיר שלה,אפשר לראות לפי הסיקורים שהיא מרווחת מאחור ואכן בסיס הגלגלים שלה הכי ארוך,איבזור שלא נופל מהשאר,וגם עיצוב מאין קרוס אובר קטן,בנוסף הקלף האס שלה זה המנוע.

כך שלא הייתי אומר שהיא יקרה מידי מה שהיא לא,ובטח שהיא לא מוצעת במחיר שלא מציע כלום.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין מדובר במותג חדש בארץ אם עבר בעייתי, ברכבים שאת מבחן הבטיחות שלהם הם עברו בלחץ ותיבת הילוכים ידנית שבארץ לא הכי מבוקשת. אין שום סיבה להציב את הדגם הזה בהשווה ישירה מול דגמים אחרים ותיקים בשוק - בעיקר כשאף אחד עוד לא ישב ברכבים האלה ולא ראה מה יקרה איתם במהלך הזמן בארץ. להזכירכם האקלים בארץ הוא לא בדיוק אירופאי, כמו גם איכות הטיפולים והניסיון של המוסכים. מותג חדש צריך מחיר פתיחה תחרותי נמוך משל מתחרים שעל הנייר נראים נחותים ממנו.

HU- clarion 785 l COMP- hertz hsk165 l

AMP-audison lrx4.5 l SUB- Sharp 7000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני חושב שיש להם רכבים מעניינים יחסית עם תימחור לא רע. לא מדהים אבל מחירים סבירים.

ה-DUSTER הוא כלי מעניין בגירסאת 4X4 דיזל יש לו יכולת שטח לא רעה בכלל וצריכת דלק טובה למדי, בנוסף זה מנוע מוכר ומוצלח של רנו.

 

לדעתי DACIA בעוד כמה שנים תיהיה לרנו כמו סקודה לפולסואגן.

כרגע כדי להצליח בארץ יש להם 2 מחסומים, הראשון זה כמובן הפסיכולוגי והשני זה המחסור בתיבה אוטומטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...