Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד רכבים לעם הפשוט: סנוניות ראשונות של המותג "דאצ'יה".


omar87
שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש הבדל אחד קטן קטן בין דאצ'יה למיצובישי: Brand Name. לראשונה עבר אפל בשוק הישראלי, ולשניה עבר מזהיר בשוק הישראלי. על ההבדל הקטן הזה דאצ'יה תיפול. רק מחיר שובר שוק יוכל לשנות את הגורל הזה - קרסו יגלו את זה עם חלוף הזמן.

אתה חושב שבני 20-30-40 שקונים רכב חדש היום, באמת זוכרים איזה מותג עלום שם שנמכר כאן בשנות ה80?

 

אני גם לא חושב שהם זוכרים את ימי הזוהר והנפילה של מיצובישי סופר לנסר וכריזמה בשנות ה90 כאן.

 

אם כבר, אז אם יילך כאן עם דאצ'יה, קרסו יוכלו להתחיל להביא לכאן את לאדה או את דאטסון בתור מותגי low-cost.

 

זה יהיה גם פתח לנהירה לכאן מכוניות סופר מיני סדאן מוזלות למדינות עולם שלישי משאר היצרנים.

 

לvag יש את ראפיד שכבר נמכרת כאן למרות תג מחיר מופלץ, אפשר להביא לכאן את פולו קלאסיק (להיט מכירות ברוסיה), כנ"ל פז'ו 301 וסיטרואן אליזה, לשברולט יש את אוויאו, וגם קובאלט עוד יותר זולה (כרגע רק בברזיל ורוסיה), פורד עומדים להחיות את השם אסקורט, למיצובישי כבר יש את אטראז', טויוטה והונדה כבר יחשבו על משהו עד אז, ליונדאי אין בכלל טעם להתאמץ - מספיק לדחוף גיר ידני ומנוע 1.4 לi25 ולהוציא איבזור מיותר.

 

והנה מכוניות חדשות לישראלים שהחליטו שכבר לא בכבוד שלהם להתנייד במשפחתית יד שניה מליסינג.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 1.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה לא נכון. דאצ'יה, כאשר נרכשה ע"י רנו, מראש נועדה להיות מותג למדינות מתפתחות, שוק עם ביקושים שרק הולכים וגדלים המפיקים לא פעם רווח גדול יותר ליצרן מאשר הדגמים לשווקים מערביים מפותחים.

 

So?

אני מזכיר לך שיונדאי גטס, רכב שזכה כאן להצלחה אדירה וגם היום מבוקש בשוק המשומשות נמכר כאן עם רמת אבזור של עולם שלישי, מזל שהתקן מחייב כרית אוויר. גם הספייס סטאר והאטראז' נמכרות כמו לחמניות טריות אחרי יום כיפור בבני ברק.

באנלוגייה שלי השוותי את דאצ'יה לסקודה כי הן מאוד דומות. שתיהן היו חברות רכב נכשלות והיום מצבן שונה לחלוטין. אומנם סקודה הלכה בכיוון אחר מזה שאליו צועדת דאצ'יה, אבל אי אפשר להתעלם מהעניין שבעל בית מבוסס עומד מאחורי שני המותגים האלה.

 

כמו שאני רואה את זה דאצ'יה משחקת חזק על המחיר. סופר מיני שנראית כמו ג'יפון ב 70K וג'יפון full size ב 90K זה שבירת שוק. אז אולי אין מותג נחשב ואין אבזור "לקשרי", אבל תן לישראלי מחיר טוב וקנית אותו. חוץ מזה ולדעתי ההצלחה הגדולה תגיע דווקא מכיוון הלודג'י והדוקר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטח שהאטראז הלכה פה , כי זו מיצובישי,יפנית,כנ"ל הספייס סטאר,כנ"ל הגטס.

אדון ישראל ישראלי לא מעוניין ברכב בלי שם מוכר, וחושש דבר ראשון מבעיות אמינות, ואחר כך ממה שהשכנים יגידו כשישמעו שקנה מותג עלום שם.

קהל השוק של הדאצ'יה יהיה קהל שמבין שיש פה הזדמנות לקבל הרבה רכב בקצת כסף ושמדובר בסך הכל על חברה עם מוניטין טוב.

קהל היעד הזה הוא קטן מאוד לצערי.

אני לא רוצה להשוות את ההצלחה שתהיה או לא תהיה לדאצ'יה ללאנצ'יה למרות שמם הדומה,אבל זאת ההרגשה שלי, מקווה שאני טועה.

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מזכיר לך את יונדאי וקיה, שני מותגים "עלומי שם" שנכנסו לארץ בשנות ה 90 עם מכוניות בינונית מינוס והשאר זה היסטוריה.

ממה שאני רואה החסרון העיקרי של הדאצ'יה זה הגיר הידני, אבל מצד שני ראינו איזו מהפכה עשתה האלטו (אגב רכבי עולם שלישי) ב 2009.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הישראלי המצוי משוכנע שאלטו זה רכב יפני אמין. ליונדאי וקיה לקח שני עשורים לבנות מוניטין. בכל זאת, לא מעט ישראלים מתייחסים בזלזול לרכבים קוריאנים עד עצם היום. ברמת מחירים הנוכחית אני לא צופה לדאצ'יה הצלחה גדולה. עדיף שקרסו היו מביאים גרסאות פחות מאובזרות במחירים זולים משמעותית. המחירים שפורסמו קרובים מאוד לאלטרנטיבות איכותיות משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... ברמת מחירים הנוכחית אני לא צופה לדאצ'יה הצלחה גדולה. ....

רכב שטח עם יכולות שטח אמיתיות ב 90 אלף

רכב דוסים עם 7 מקומות ב 100 אלף.

רכב מסחרי ב 96 אלף.

 

אני לא ראה איזה תחרות בתחומים האלה אצל יצרנים אחרים.

זה בדיוק סוג המכוניות שאף אחד לא מחפש מותרות, האיבזור הבסיסי של דאצ'יה מתאים בדיוק.

 

יש את הטורקי הזה מתעלל בדסטר, אם חשבתם שיש איזה בעיית איכות בדאצ'יה.

סקודה בשנות ה 90 לא היו ברמה כזאת.(שאני חושב על זה גם עכשיו אין להם מתחרים לדסטר)

ובכלל דאצ'יה תכננו בהתחלה לכוון למדינות עולם שלישי, אחרי זה התחיל המשבר הכלכלי והם הפכו למותג מוביל באירופה המערבית.

 

[video=youtube;eaQt-pNqdF8]

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
הישראלי המצוי משוכנע שאלטו זה רכב יפני אמין. ליונדאי וקיה לקח שני עשורים לבנות מוניטין. בכל זאת, לא מעט ישראלים מתייחסים בזלזול לרכבים קוריאנים עד עצם היום. ברמת מחירים הנוכחית אני לא צופה לדאצ'יה הצלחה גדולה. עדיף שקרסו היו מביאים גרסאות פחות מאובזרות במחירים זולים משמעותית. המחירים שפורסמו קרובים מאוד לאלטרנטיבות איכותיות משמעותית.

עוד לא מצאתי את הישראלי שזילזל ברכב קוראני. אולי אנשים בני 70 שעדיין חושבים שפורד אסקורט זה הרכב הכי טוב שנסע פה בכבישים. בפועל קיאה מזבלת פה את הכבישים ברמות, ויונדאי הופך לאט לאט לתואם-טויוטה מבחינת מיתוג.

כדי למכור פה אתה צריך לפחות אחד מהשניים: אבזור או מחיר רצפה. אולי אתה ספציפית כלקוח תעדיף מחיר רצפה על אבזור, אבל כשרוב האבזור מותקן בארץ והיבואן קונה את הרכב במחיר רצפה ומוכר לך אותו במחיר גבוה יחסית בגלל האבזור, בכל זאת נוצר תור באולם המכירות. ע"ע אטראז/ספייס-סטאר.

אין לי מושג אם האבזור שיגיע בדגמי ראצ'יה יהיה בהתקנה מקומית או מקורי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני יודע אם הייתי רוכש דאצ׳יה, אבל בגדול מוצא חן בעיני העניין שלא מתיימרים לדחוף לך מוצר זול כיקר ושמגישים לך אותו כפי שהוא ובמחיר נגיש יחסית בישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי מכם היה קונה סנדרו ב-70 אלף כשניתן לקנות סיאט איביזה סטיישן ב-80 אלף? רוב הישראלים קונים רכב במימון. לדעתי רוב הלקוחות יעדיפו לקחת עוד 10 אלף הלוואה מהבנק תמורת רכב הרבה יותר סולידי וסחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז למה קונים רכב מיני ב63 ולא מוסיפים עוד 10 לסופר מיני?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מדובר על דילמה בין רכישת פיקנטו ב-60 אלף או רכישת ריו ב-70 אלף. מדובר על דילמה בין רכישת רכב ללא מותג ומוניטין מזעזע ב-70 אלף או רכב מותג עם מוניטין מצויין ב-80 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוניטין מלפני 30 שנה,אבל בהחלט זה משחק לרעה גם העבר וגם הזה שחקן חדש.

לפי מה שקראתי דאציה דווקא די מצליחה באירופה,והבדל של 10 זה לא מעט,מה גם שיש לה מנוע חזק מהשאר עם תא מטען גדול,וגירסה שתהיה אצלנו גם ניראית לא רע לפי התמונות.

אני לא הייתי פוסל אותה ישר.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באירופה הפער במחיר משמעותי מאוד. סנדרו ברמה הבסיסית נמכרת במחיר מגוחך ביחס לתמורה. באירופה הגרסאות המאובזרות הרבה פחות משתלמות כי מחירן מתקרב לאלטרנטיבות טובות משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר, אז אם יילך כאן עם דאצ'יה, קרסו יוכלו להתחיל להביא לכאן את לאדה או את דאטסון בתור מותגי low-cost.

 

זה יהיה גם פתח לנהירה לכאן מכוניות סופר מיני סדאן מוזלות למדינות עולם שלישי משאר היצרנים.

 

הדאטסון גו האחרונה היא מכונית אחות של המיקרה, אבל בעוד המיקרה קיבלה 4 כוכבים במבחן ריסוק, הדאטסון קיבלה 0 וזה זיכה אותה במכתב נרגש מהNCAP לנשיא רנו-ניסאן להפסיק את היצור שלה.

 

אני מקווה שאתה טועה ושדאצ'יה היא יותר לכיוון הסקודה של רנו כמו שכבר אמרו כאן.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3086 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...