Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגת בוקר+ נהיגת מבחן על פרארי 458 SPECIALE!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אפשר כמה שאלות?

1. איך בדיוק נותנים לך נסיעת מבחן? אתה פשוט נכנס לסוכנות פרארי ומבקש?

2. שאלה קצת חצופה. כמה הייתה הצעת המחיר?

3. שירלי?

 

1. או שנכנסים לסוכנות ומבקשים נסיעת מבחן או דרך האתר של פרארי, לעיתים הם מבצעים בדיקת רקע מסויימת של הרוכש במטרה לקבל מושג אודות היכולת הכלכלית שלו לרכוש את הרכב.

בהונג קונג קל יותר לקבל נסיעת מבחן הודות לתנאי מימון אטרקטיביים שמוצעים לרוכשים וכן פריווילגיות המס שאפשר לקבל בגין רכישת רכב כזה כך שגם רכב כזה יחסית נגיש כלכלית לאחוז די גבוה מהאוכלוסיה.

2. 4.579 מליון דולר הונג קונגי, זה עושה כ-2.3 מליון שקלים לפני תוספות.

3.נציגת המכירות של פרארי איתה עמדתי בקשר.

 

 

וואו, מדהים. איזה כיף!

כמה ההבדלים מול ה 458 ה״רגילה״ מורגשים בנהיגה כזאת?

 

יש לי סביב 3 שעות נהיגה על ה-458 איטליה ועוד כשעה על הספציאלה, ההבדלים בהחלט מורגשים, הספציאלה נוקשה יותר וההגה עוד יותר חד (ההגה פשוט מטמטם, באמת חד כתער!), המכונית משרה בטחון גדול יותר ובמקומות בהם ה-458 נמתחת למגבלות שבהן מרגישים התערבות של בקרת האחיזה הספציאלה ממשיכה למשוך קדימה ללא הפרעה.

הבלמים בספציאלה פשוט פנטסטיים וגם שם חשים בהבדל כי בעוד בלמים קרמים הינם אופציה באיטליה הם מגיעים כסטנדרט בספציאלה וזה הבדל מאוד מוחש ברכב ביצועים שכזה.

באחד המבחנים שבדקו את הספציאלה סיכמו את המבחן בכך שהיא גורמת ל-458 איטליה להראות כעוד מכונית שגרתית וגורמת ליתר רכבי העל בקטגוריה להחוויר אף יותר.

קשה לי לבוא ולומר שאני מסכים עם האמירה הזאת כי ה-458 איטליה פשוט מצויינת כשלעצמה אבל פרארי איכשהו הצליחו לקחת מכונית מאוד קרובה לשלמות ולהעלות אותה עוד כיתה ועל זה אני יכול רק לומר שאפו.

 

נקודה מעניינת, ה-458 איטליה מתומחרת פה כרגע ב-3.9 מליון דולר הונג קונגי, אם מוסיפים לה את התוספות שמגיעות כסטנדרט בספציאלה מגיעים למחיר רכישה גבוה יותר מזה של הספציאלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

כמו ישראלי טוב כמובן שגם אני מצטרף לגידופים נוטפי הקינאה של שאר חברי הפורום.

 

התיאור של המעברים בין הרכבים מאוד מזכיר לי (בחוויה הישראלית הנחותה שלי) את הרכב שלי שאני מת עליו ביום יום בעיקר בזכות ההגה הנפלא שלו והמתלים הקשיחים והאכזבה שלי ממנו אחרי שאני חוזר מסאשן של קארטינג ופתאום ההגה מרגיש לי קל כמו הגה של משחק מחשב והמתלים מרגישים כמו ג'לי.

 

בכל מקרה, כרגיל החוויות שלך מזכירות לנו כמה רחוקים אנחנו מלהיות מדינת עולם ראשון בכל הנוגע למוטוריקה.

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם
הוא רשם שהוא התעניין ברכב, שאלו אותו אם הוא מעוניין לקנות, אמר שלא ועדיין נתנו לו נסיעת מבחן.

 

הוא לא בארץ.

זה כמו בארץ, נו...

 

אני מאחל לך שבחזרתך לארץ, תוכל לנהוג מקסימום רק על סקודה פאביה (נתפשר על סקודה פורמן :twisted:).

אם לא היית שם - היו צריכים להמציא מישהו כזה.

יישר כח (ועל זה שאת מוציא לנו את העיניים, אבל התרגלנו) !

alfa 156 2.5.

פורסם

ביקשתי ממך בשרשור אחר שלך לכתוב ביקורת קצרה על הספציאלה, לא התאכזבתי!

 

מכונת נהיגה משומנת ומטורפת. מי יתן ותרכוש רכב שיעלה אפילו עליה בעתיד.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

הרכב הזה הוא אחד הטובים בעולם, הוא כל כך טוב שכל מה שפחות ממצויין פשוט מחוויר לידו.

 

ברשותך- תיקון קטן:

הפרארי מהווה הכנה נפשית להכרזת הפאביה החדשה בעוד כחודשיים וחצי.

שהרי ברור לך שאי אפשר לעבור ישר לפאביה החדשה, הלא כך?

 

 

אגב- נהניתי מאוד לקרוא! תמשיך בסקירות אלו! ומצטרף לקודמי בכך שתזכה להחזיק ברכב בסגנון.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם (נערך)

תודה על הפרגון, מאחל לכולנו להגשים חלומות וכאלה מוטוריים בפרט.

 

עריכה,

 

לפני כשעתיים אני מקבל אימייל משירלי ובו היא כותבת שורה שהעלתה חיוך:

Hope you enjoy the ride though in a wet road conditions, however you experienced how it slides without any dangerous....

 

זה משפט ששיעשע אותי כי לא יודע מאיפה אזרתי את האומץ להחליק פרארי במעל 3 מליון שקל ועם מעל 600 כ״ס ועוד לנהוג איתה ככה כמו חוראני במשך מעל 20 דקות....איזו חוויה.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

יפה גם ששירלי זרמה ולא איבדה את זה עם ההחלקה הראשונה...

מאזדה מיאטה 2008 משופרת לנפש

פורד פיאסטה 2016 למבצעים מיוחדים

פורסם (נערך)

כל מה שיש לי להגיד זה שאני מרחם על עידן. האופציה לחזור לפה ולהשאר שפוי, לא קיימת.

 

בכל אופן, מזל טוב.

עריכה אחרונה על ידי shayy

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...