Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגת בוקר+ נהיגת מבחן על פרארי 458 SPECIALE!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מסקרן היכן נופלת הברלינטה. בין ה 458 לספציאלה, ספציאלה+?
של כריס האריס נראה שהיא פשוט מטריפה.

 

נופלת מאיזו בחינה?

מבחינת כח כמובן שהברלינטה חזקה יותר (ביצועי מנוע) אך אי אפשר להתעלם מכך שהיא גדולה יותר, יש לה חזית מאוד מאוד ארוכה שזה מצריך הסתגלות בנהיגה ספורטיבית, יש לה מנוע קדמי שמשפיע על ההתנהגות של הרכב.

הברלינטה היא GT בהגדרה, אני מניח שאם הייתי עושה טיול נהיגה בארה"ב מחוף לחוף והתקציב היה מאפשר- זו היתה הבחירה ללא ספק, מכונית שתיהיה נוחה עם ביצועים מהטופ ויכולות מרשימות גם על המסלול וכמובן הנאה מהנהיגה.

ה-458, איטליה וספציאלה הן חיות אחרות, הן אלה שתרצה לבלות איתן על המסלול, הן במידות הנכונות, יש להן מנוע במיקום הנכון.

 

זה כמו סכין יפנית לעומת סכינים של רופא מנתח- גם זו היפנית יודעת לחתוך מצויין, אבל סכין מנתחים תעשה זאת מדוייק יותר.

 

2.אם אפשר,יותר תמונות בפעם הבאה(של שירלי):lol:

 

אני אצלם לך בהזדמנות תמונות של הקאליפר של הספציאלה, הוא יותר אטרקטיבי משירלי......

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כתיבה מאוד משעשעת, אהבתי את הספייס :)

ותוסיף עוד אחד לרשימת השונאים:twisted:

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

פורסם

פחחח - הפאביה של השכנה שלי לא רואה אותכם ממטר... :lol:

 

עידן - כתוב יפה ומשעשע, הצלחת לגרום לי לחיוך רחב מלווה בקנאה קטנה ובריאה (ישראלי או לא ישראלי...).

תמשיך להנות שם.

פורסם
10557229_719372354785209_4762730607147009991_n.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

עידן - כל פוסט שאתה ובנצי כותבים גורמים לי להתיישב על אתרי הגירה למשך לפחות שעתיים :D

נראה כחוויה מדהימה, פעם הבאה תביא גו-פרו :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לבל נשכח את הגולה האסטוני שגם הוא נותן פייט...:lol:

בנצי כבר מזמן עקף אותנו בסיבוב עם צי מכוניות שלא מבייש חברת השכרה יוקרתית.

 

אני אמשיך להתנייד ברכב הזקנים שלי לבד, בפינה, בחושך, ומדי פעם אעשה סיבוב על מכונת נהיגה רצינית.

 

האטרקציה הבאה אומנם לא חזקה במיוחד, סביב 160 כ"ס, אבל מחוברת לרכב ששוקל... 680 קילו.

על מסלול מירוצים... עם מדריך צמוד (נהג פורמולה פעיל).

:twisted:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
3.נציגת המכירות של פרארי איתה עמדתי בקשר.

לדעתי הוא הבין היטב מי זאת שירלי, הוא פשוט ביקש תמונה שלה. ואם אני טועה והוא לא ביקש, אז אני מבקש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • אחראי פורום
פורסם

שמות מערביים הם ממש לא נדירים שם ובטייוואן.

 

עידן, מה עוד נאמר. שמח בשבילך שאתה יודע ומצליח להרשות לעצמך לטעום מהדברים הטובים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מדהים,תודה רבה על השיתוף!

נשמע כמו חוויה משוגעת! האם נהגת גם על המקלארן 12C ויש לך יכולת להשוות?

מעניין אותי לשמוע על השוואה ממישהו ישראלי! (חחח מהכתבים מחו"ל יותר מסובך להבין את הראש שלהם!) בין ה650S החדשה לספסיאלה...

פורסם

על המקלארן לא נהגתי אבל הרשמים של חבר שלי שבבעלותו 12C שהחליפה 458 איטליה זה שהמקלארן מרגישה יותר מיוחדת ונותנת מעין תחושה של מכונית מירוץ אבל ה-458 יותר מהנה.

 

כאמור זה לא רשמים שלי ואני לא יכול להצביע על הסיבה אבל אותי אישית המקלארן פחות מרגשת, כלומר מאוד עניין אותי למשל לנהוג בדגמי אסטון מרטין שונים מאשר לארגן סיבוב על המקלארן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ עם עדכון ״משמח״,

 

אז מאז אותה נהיגה על הספציאלה אותה שירלי מפרארי המשיכה להיות איתי בקשר ואתמול שלחה לי מייל לברך אותי לרגל חג\פסטיבל שיש פה בהונג קונג וכמובן שהמטרה הראשית היתה לעדכן אותי שפרארי כמעט סיימו את מכירת הספציאלה ובקרוב יסיימו את קבלת ההזמנות לדגם (לימיטד אדישן) ושאלה אם היא יכולה לסייע במשהו.

בפרץ ספונטניות עניתי לה שבנהיגה הקודמת התנאים לא היו אופטימליים ואשמח לקבל נסיעה נוספת וו שאם זה אפשרי שגם אישתי תוכל להתנסות עליה (על הספציאלה, לא על שירלי...).

 

שורה תחתונה, אני עומד לקבל את הספציאלה לכמה שעות הפעם- פרארי ספציאלה טייק 2!

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...