Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-Hyunday של CarsForum - יום הכרות עם יונדאי ישראל


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב, יש צפי לשיווק הגרנד סנטה פה?

 

או שהוא יצטרף לעוד כמה רכבים של יונדאי שיובאו למקורבים (כמו הג'נסיס והוורקרוז)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השלישית בתור הייתה הוולוסטר, אשר איתה נהגתי בקטע קצר של כביש מהיר ובכביש מצומת נחשון לצומת שמשון. יצאתי עם סימן שאלה גדול אחרי הנהיגה בה, כיוון שלא ברור לי למי היא מיועדת. מכונית פוזה נטו, ללא יכולתת משכנעת על הכביש (בטח לא עם המנוע 1.6 שמרגיש חלש מדי, אך גם ההגה ושלדה אילמים למדי).

נהגת עליה בקטע קצר של כביש מהיר, והחלטת שההגה והשלדה אילמים. מוזר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני זכיתי להשתתף בארוע. כמו שכולם אמרו - רק שבחים לכלמוביל על ההשקעה והארגון, לא טריוויאלי בכלל.

מבחינת הלוגיסטיקה של הנהיגה - כשיפור לפעמים הבאות, לדעתי צריך לעשות משהו קצת יותר יעיל. מה שקורה זה שרוב זמן הנהיגה היקר מתבזבז על נסיעות מנהלתיות בכבישים משעממים/רמזורים, לחכות לרכבים שמתעכבים, החלפות וכו'.

מה שיכול לשפר את העניין, זה להביא את כל הרכבים לנקודה אחת, ולתפור קטע כביש אחד הלוך חזור. ככה לא חייבים מוביל לשיירה, אין זמן מת לרכבים - כל דקה תנוצל לנהיגה בכביש ראוי. סתם דוגמה - נס הרים :)

לגבי הרכבים - חייב להודות שאני לא שותף לרוב השבחים של חבריי, לדעתי רכבי הכביש, כולם, עדיין לא משתווים למתחרות האירופאיות.

כן, יונדאי עשתה קפיצת דרך עצומה בשנים האחרונות, אבל עדיין זה לא 'זה'.

המנועים מרגישים עצלים בהרבה לעומת מה שאתה מצפה מהמספרים על הנייר, התיבות האוטומטיות מגיבות לאט לפקודות נהג, כשדוחקים במנוע מקבלים הרבה רעש וקצת תאוצה, לא קורלטיבי בכלל. הבידוד לא מצטיין (למשל בהשוואה לפוקוס). החומרים לא איכותיים לדעתי, כן, יש שיפור, אבל זה רחוק מהתוצרת האירופאית עדיין. חוסכים בדברים טיפשיים כמו חלונות אוטומטיים, ברוב הרכבים רק לנהג היה פיקוד חלון אוטומטי, ורק להורדה.

היום ברוב הרכבים לכל החלונות יש פיקוד אוטומטי, כולל הכפתורים בשאר הדלתות, לא רק בפיקוד המרכזי של הנהג.

אני לא מדבר מנקודת מבט של חובב נהיגה ורכב, אם הייתי צריך להמליץ לחבר או לאבא שלי מה לקנות, בכנות - זה לא היה יונדאי. אולי אם זה היה בליסינג ולא היו ברירות טובות יותר.

מבחינה דינמית לי אישית כמעט לא יצא לבדוק את הרכבים, כי איכשהו תמיד הייתי תקוע בשיירה איטית אחרי איזה משאית או סתם זחלן תורן, אבל ברור לי שזה גם לא התחום שהם מצטיינים בו במיוחד..

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, יש צפי לשיווק הגרנד סנטה פה?

 

אתה מתכוון לסנטה פה 7 מושבים כמו הלבנה שנהגנו בה היום?

אם כן הדגם הזה משווק סדיר בארץ לפי האתר שלהם http://www.hyundaimotors.co.il/models/santafe/?print=true&table=tmmf

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסנטה הלבן הוא גרנד סנטה פה שלא משווק כרגע בארץ.

גם לדגם הרגיל 7 מושבים אבל לגרנד שורה שלישית מרווחת יותר ותא מטען גדול יותר כשהיא פתוחה בזכות הארכה של הסרח העודף האחורי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חידשת לי, ממבט קצר באתר הייתי בטוח שהחומה הייתה 5 מושבים והלבנה 7 CRDi.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני לא טועה אז הסנטה החומה דווקא הייתה מהדגם הכי מאובזר שיש.

ה-5 מושבים מגיע בדגם הבסיסי של הבנזין בלבד.

בגרנד לא יצא לי לנסוע אז אני לא יודע מה כלל האבזור ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי המבוגר הלא אחראי בחבורה

 

בקצרה כן ירבו ימים כאלה שאפו ליבואן על ההשקעה ולהנהלת הפורום.

 

יונדאי יצרן הרכב החמישי בעולם אומר את הכל על ההתקדמות שעבר במהלך השנים.

 

אי אפשר לשקר כל כך הרבה אנשים ברחבי הגלובוס, אבל....

 

אם היינו מקבלים פילוח גיאוגרפי נדמה לי שמיקומם בשווקים האירופאיים לא היה גבוה במיוחד.

 

בגדול מדובר בכלי רכב שמבצעים את המשימות שלהם הם יועדו ברמה סבירה+

 

הפנים די משמים /פלסטיקים קשיחים.

 

דינמית על כלי הרכב שנסעתי החל מרכבי "השטח" וכלה ברכבי הכביש נעימה

 

כאמור חבילה טובה למישהו שרוצה לשנע את עצמו / משפחתו מנקודה A ל- B.

 

ההדגמה של השטח לחיות כביש הייתה מהנה

 

גולת הכותרת מבחינתי האישית של היום לשלילה הייתה הוולוסטר

 

כנוסע הייתי בה בקטע של צומת לטרון צומת נחשון קטע שניתן לנסוע בו מהר , רעשי רוח שרקניים ,בקטע של צומת נחשון צומת שמשון קצת קירטעה ונראתה לא מהודקת בסיבובים .

 

נהגתי בה מצומת שמשון לפקקק אפק בכביש יחסית עמוס , אפילו לא התכייף ללחוץ .

 

מבפנים מצועצעת ברמות צרף לחיצוניות מכונית פוזה נטו. ויש לזה קהל.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגת עליה בקטע קצר של כביש מהיר, והחלטת שההגה והשלדה אילמים. מוזר.

תקרא שוב, קטע הכביש המהיר היה קצר, אך לאחריו נהגתי בכביש מצומת נחשון לצומת שמשון - זה לא נס-הרים, אבל כן קטע שמאפשר לקבל אינדיקציה על מכונית.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, יש צפי לשיווק הגרנד סנטה פה?

 

או שהוא יצטרף לעוד כמה רכבים של יונדאי שיובאו למקורבים (כמו הג'נסיס והוורקרוז)

הביאו לארץ שני גרנדים לבדיקה לפני תחילת השיווק. יש רצון לשווק את הדגם בארץ אבל לפי מה שהבנתי מגילי (מנהל הסחר, כלומר זה שבסוף מזמין את הרכבים מיונדאי העולמית) הבעיה כרגע היא המחיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני קצת התאכזבתי מהוולוסטר.

התחלתי את פרק הכביש עם דיסקו והתחלפנו כמה דקות אחרי המסעדה (ואז קצת התרחקנו מהחבורה).

אני לא מחבב את הגירים הרובוטיים, גם את כפולי המצמדים.

הדוושה מרגישה קצת כמו מתג on/off והביצועים מרגישים קצת פרווה.

ההתרשמות הייתה קצרה ולא ממצה אבל עדיין יצאתי ממנה קצת מאוכזב.

מצד שני אני חייב לציין שאני עדיין מחבב את העיצוב ואת תא הנוסעים הנאה. החיסרון היחיד והבולט שמצאתי שם הוא שהראש של מי שיושב שם עלול להתבשל בקיץ הישראלי והראות אחורה דרך אותו החלון קצת בעייתית.

 

בפרק הכביש הכי אהבתי את ה-i40 שהגיעה אליי כשהייתי כבר עייף מכל היום ונשארה נסיעה בכביש 1 וממנו לכביש 6 חזרה לפארק אפק. היא הייתה נוחה ושקטה, הביצועים לא מדהימים אבל לנסיעה מנהלתית במהירות שיוט זה הספיק בהחלט.

תא הנוסעים נחמד מלבד מערכת המולטימדיה מהתקנה מקומית, היה לי קצת מוזר שהרכב נסע 500 קילומטרים בלבד, היא לא הרגישה כמו רכב חדש לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבוא איתי למסלול פעם אחת, מבטיח לך שלא תתאכזב (;

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבוא איתי למסלול פעם אחת, מבטיח לך שלא תתאכזב (;

 

זו הנקודה - אנחנו לא נוסעים על המסלול ביום-יום, אנחנו על הכביש, ולרוב גם רוצים נסיעה מנהלתית רגועה, ולא להתגרזן.

שים לב כולנו יצאנו עם אותה התחושה - מי יותר ומי פחות - לעיצוב החיצוני המדהים אין חבר מכאני הולם.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעיצוב החיצוני המדהים אין חבר מכאני הולם.

 

לא הספקתי לנהוג על וולוסטר, אבל אשאל שאלה כללית:

 

מדוע חייב להיות קשר בין עיצוב חיצוני ליכולת דינאמית?

 

אני לא רואה שום דבר פסול בלמכור עיצוב בלבד. היו בעבר מכוניות קופה מעוצבות עם מנוע 1.3 - הדורות הראשונים של פולקסווגן שירוקו למשל או רנו מגאן קופה 1.6 בשנות ה 90 שלמעט העיצוב זהה לגמרי לדגמים המשפחתיים.

 

 

יש לא מעט אנשים שנהנים מהאפקט הוויזואלי בלבד ולא מעוניינים לשלם עשרות אלפי שקלים נוספים על מנוע עם 250 כ"ס ומאפייני התנהגות ספורטיביים.

 

אם אני לא טועה, וולוסטר נמכרת במחיר קרוב מאוד לאלנטרה ולדעתי היא קולעת לטעם של אנשים רבים שרוצים רכב שנראה דינאמי ומעוצב (כולל עיצוב פנימי די מיוחד) אבל לא משהו מעבר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...