Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-Hyunday של CarsForum - יום הכרות עם יונדאי ישראל


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אין אם זה בעיה, אלא אם אתה יוצר בטעות במחשבה קשר כזה.

אפשר להביא 911 עם מנוע 1.3 ליטר של סובארו DL משנת 1982...או קורבט עם מנוע של פיקנטו (1000 סמ"ק. שובב חשבת להתגרזן עם גירסת ה 1.25 ליטר?), אבל אני כמובן סתם מקצין.

לי, הגיר בוולוסטר היה פשוט לא נעים, והיה פער גדול מדי בציפיות. כן, הבעיה שלי היא בציפיות, בנסיעה מתונה ולא על המסלול. בנסיעה מנהלתית רגילה לעבודה, ולא בשבת ב 06:00 בבוקר ב'נסהריםרינג'.

עריכה אחרונה על ידי discoTD5

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני מתחבר להרגשה.

גם אני לא מחפש חווית נהיגה של קארטינג או ביצועים של c55amg.

אופי הפעולה של הגיר לא נעים לי וההרגשה היא שברגע שאתה רוצה להאיץ קצת עומדות בפנייך 2 אפשרויות, או להמשיך להזדחל או לקבל תאוצה חזקה מדי, אין אמצע.

זה לא עניין של מחסור בכוח כי מהבחינה הזאת היה בסדר, יותר עניין של כיול הדוושה והגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להביא 911 עם מנוע 1.3 ליטר של סובארו DL משנת 1982...

 

פורשה חשבו פעם על הרעיון הזה ובשנות ה 60 אפשר היה להזמין דגם שמקרא 912, עם מנוע 1.6.

 

חיצונית נראה כמעט זהה ל 911...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלתי המון תובנות לגבי הi10 (ואני חושב שכל מי שנהג בה יסכים איתי) זה רכב שפשוט לא מיועד לנסיעה בשיירה ב130קמ"ש, עניין המזגן זה פשוט זוועת עולמים. (למי שלא יודע - המדחס מתנתק בכל לחיצה על דוושת הגז או עצירה, פחות או יותר כמו ב206+)

 

האם הרכב הרגיש לך כאילו הצמידו לפיקנטו 1.0 את התיבה האוטומטית? במילים אחרות, ה-i10 הידנית והפיקנטו הידנית (1 ליטר) הן היינו הך מבחינת ביצועים?

 

התנתקות מזגן היא דבר בלתי מתקבל על הדעת, בטח בארצנו שבשיא הקיץ עם כל יציאה החוצה יש תחושה שנכנסת אל תוך כבשן..

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מתחבר להרגשה.

גם אני לא מחפש חווית נהיגה של קארטינג או ביצועים של c55amg.

אופי הפעולה של הגיר לא נעים לי וההרגשה היא שברגע שאתה רוצה להאיץ קצת עומדות בפנייך 2 אפשרויות, או להמשיך להזדחל או לקבל תאוצה חזקה מדי, אין אמצע.

זה לא עניין של מחסור בכוח כי מהבחינה הזאת היה בסדר, יותר עניין של כיול הדוושה והגיר.

 

אני חי עם הגיר הזה כבר מעל לשנתיים, בין היתר גם בפקקים של איילון מידי בוקר, הגיר עובד טוב מאוד. לגבי תאוצה, מצד אחד אתה צודק שאם רוצים להאיץ ברמה מסוימת אז הוא לא הכי מגיב. מצד שני, שים על ידני ותקבל כוח מתי שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה (התיבה לא מתערבת בהעברות בשום מצב, פרט להגעה לסל"ד האדום). לא לשכוח שהתיבות בימינו מכוילות לחיסכון בדלק (הילוך חמישי כבר ב-50 קמ"ש).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם הרכב הרגיש לך כאילו הצמידו לפיקנטו 1.0 את התיבה האוטומטית? במילים אחרות, ה-i10 הידנית והפיקנטו הידנית (1 ליטר) הן היינו הך מבחינת ביצועים?

 

התנתקות מזגן היא דבר בלתי מתקבל על הדעת, בטח בארצנו שבשיא הקיץ עם כל יציאה החוצה יש תחושה שנכנסת אל תוך כבשן..

 

קשה לומר, הפיקנטו הידנית הייתה יותר זריזה במעט, אבל שם השתדלתי לא לכבות מזגן, כלומר חצי מהזמן נסעתי ב'חצי כוח'.

פה המזגן פשוט מתנתק אוטומטי ולא מרגישים את השפעתו על על רצועת הכוח, (וזה מתבצע מאוד חלק, לא מרגישים 'מכות' כיבוי\הדלקה של המדחס, שלא כמו בפיקנטו) מצד שני מרגישים את זה טוב מאוד בתא הנוסעים..

בכללי הרכב היה מספיק זריז לפני שהוציאו אותנו לכביש 6 וכל האזור סביב בן שמן שבו כולנו נסענו במהירויות לא תקניות בעליל, וזה (לדעתי) משהו שלא עושים עם רכב כזה.

מעניין אם זה קורה גם ב1.0 הידנים וה1.25 האוטומטיות, או שזה משהו ייחודי ל1.0 האוטומטית..

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה אירוע מעולה!

קודם כל, כפי שכבר אמרו פה, המפגש היה מאורגן למופת. החל מהדברים הבסיסיים כמו אוכל ומים ועד למכשירי קשר במכוניות והבאת מדריכים מקצועיים בנוסף לצוות של היבואן.

 

אני הייתי בקבוצה שהתחילה עם מכוניות הנוסעים הרגילות. נהגתי על הכל חוץ מה i20 שאני כבר מכיר.

 

התחלתי בוולוסטר שכבר נהגתי עליה לפני כשנתיים. לא גיליתי פה שום דבר חדש. הגיר לטעמי עובד טוב. בזחילה בפקק הוא הרגיל כמו אוטומטי לכל דבר. בכביש המהיר העברת ההילוכים קצת איטית במצב האוטומטי אבל מהר מאוד העברתי למצב הידני ושם העברות ההילוכים היו מהירות וחלקות. היא לא הרגישה לי כמו רכב בעל 140 כ״ס והיא די קשיחה. אולי לא היו לי ציפיות גבוהות מידי ולכן לא התאכזבתי, אבל מראש לא ניגשתי אליה כאל רכב ספורטיבי, מה שברור שהיא לא.

 

אח״כ המשכתי ל i30SW והאלנטרה. חוץ מזה שיחידת הכח באלנטרה הרגישה לי נמרצת יותר, הן די הרגישו לי אותו דבר. עושות הכל בסדר, בלי דרמה ובלי להלהיב. אציין שהמעבר מהוולוסטר ל i30sw תרם מאוד להרגשת הדימיון ביניהן. סה״כ מדובר באותה ״חוויה״ מבחינה דינאמית.

 

מהאלנטרה עברתי ל i10. היא די מגוכחת עם המנוע הזה אבל היא היחידה מבין מכוניות הכביש שהעלתה בי חיוך. אולי בגלל שלא קורה כלום כמנסים להאיץ במהירויות בין עירוניות (ואני לא זוכר מתי פעם אחרונה נתקלתי בדבר כזה אז השתעשעתי מזה) ואולי כי הרבה יותר קל להרגיש איתה את הנהיגה. סה״כ מדובר במיני שנותן הרגשה בוגרת יחסית למתחרות אבל לא אחת שהייתי רוצה לבלות איתה זמן רב בנסיעות בינעירוניות. היא גם היונדאי היחידה שנהגתי עליה אתמול שגמרה לי את הגב אחרי 10 דקות (ואני לא סובל מכאבי גב בד״כ).

 

המעבר מה i10 ל i40sw גרם ל i40 להרגיש כמו מרצדס. כאבי הגב עברו וסה״כ אין לי מה להוסיף לגביה. היא בסדר, מקום באמצע בקטגוריה.

 

החלק הכי מעניין ביום היה החלק של השטח. אתחיל בזה שאני מעולם לא נהגתי בשטח על משהו מלבד טרקטורון.

התחלתי את הנהיגה ב ix35 4x4 דיזל וכמו אחרים, הופתעתי ממנו מאוד לטובה. יחידת הכח מרגישה חלקה, הביצועים טובים ואח״כ גם ראינו שיש גם יכולות שטח שאותי אישית הרשימו מאוד.

כמו כן, מאוד אהבתי את הסנטה פה הקצר המאובזר. הרכב מפנק והיה מאוד כיף להשתעשע איתו בשבילים. הצלחתי לעלות ולרדת איתו באחד המקומות. בגבעה הקשה לא הצלחתי לעלות, אבל כמו שכתבו פה, מאוד יכול להיות שזה בגללי ולא בגלל הרכב.

 

לסיכום, מאוד נהניתי. למדתי דברים חדשים על חברת יונדאי (כמו למשל שהיא יצרנית הפלדה הגדולה בעולם) ושמחתי שיצא לי לנהוג על מגוון גדול כ״כ של רכבים. הכי נהניתי מהחלק של השטח והתרשמתי מהסנטה-פה.

תודה רבה למארגני הפורום ולכלמוביל על החוויה!

 

נ.ב:

 

תבוא איתי למסלול פעם אחת, מבטיח לך שלא תתאכזב (;

 

נכון כי מראש אין שום ציפיות לרכב ספורטיבי ממנו. אין לו מה לחפש במסלול יותר מ i30. ההבדלים הם מינוריים. אני לא יודע למה בפורום אוהבים לרדת על הוולוסטר. לדעתי הוא צעיר, מאובזרת ומשתלם. הוא לא ספורטיבי כ״כ, אבל זה בסדר. בשביל זה יש את הוולוסטר טורבו (שחבל שלא היתה שם).

עריכה אחרונה על ידי alexk

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, ממה שידוע לי, ג'נסיס זו עדיין יונדאי, ועדיין יש 2 כאלו לכלמוביל (או שכבר לא?). איפה הן היו?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בערך הנושא עליו דיברנו הכי הרבה.

להפתעתי הם לא ניסו לחפף אותנו בתשובות של "אין לזה שוק" וכד' אלא ענו בכנות שהבעיה שלהם היא שכדי שהוא יהיה אטרקטיבי התמחיר צריך להיות בהתאם, בגזרה של GT86 ו BRZ או אפילו יותר אבל לא בהגזמה.

אין להם כרגע את היכולת להביא אותו במחירים האלה, למרות שברור לכולם שמדובר ברכב שמושך את כל המותג למעלה.

מההתרשמות שלי, החבר'ה שם היו שמחים שתהיה להם הג'נסיס בליין המוצרים שהם מציעים לקהל הישראלי.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיסקו, אתה מדבר על הג׳נסיס קופה.

 

לגבי הג׳נסיס סדאן, יש כמה גורמים שצריך להתחשב בהם:

1. למכור ג׳נסיס שונה מלמכור יונדאי i30. מדובר בסוג שונה של לקוחות. החטיבה של יונדאי כרגע לא מתעסקת עם סוג כזה של לקוחות.

2. כלמוביל מיבאת גם את מרצדס. שיווק הג׳נסיס עלול לפגוע במכירות של ה C-קלאס.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז כן, גם אני הייתי אחד מאותם ברי מזל (טוב, לא להיסחף, עדיין זו יונדאי, זו לא יצירת מופת כמו פאביה) שהשתתפו אתמול ביום המרגש.

אקצר את דברי כי הרוב כבר נרשם. את היום התחלנו במתחם הענק בראש העין שם שמענו סקירה על יונדאי שהתגלגלה לשיחה על הג'נסיס ושוק הרכב הישראלי. משם עברנו הרצאה קצרה (מדי!) על טכנולוגיות חדשות ברכבים, התחלקנו לקבוצות ויצאני החוצה אל רכבי ההדגמה שהמתינו בחוץ, מסודרים למשעי ורובם עם מדבקות מונדיאל צבעוניות ששברו קצת את גווניהם המשמימים-ליסינג של רכבי ההדגמה.

 

גם אני השתייכתי לקבוצה שהתחילה עם רכבי הכביש. בנקודה זו אציין כי יש לי הכרות עם מרבית דגמי היונדאי שהשתתפו באותו היום, ובעיקר עניינו אותי ה i10 (שלטעמי היא המיני היפה ביותר היום בשוק) והוולוסטר, שמאז שהושקה תהיתי על קנקנה.

 

אתחיל מהוולוסטר דווקא שאיכזבה אותי. בעוד העיצוב הפנימי והחיצוני מרשים לעילא ולעילא, מצאתי כי דווקא הפתגם "אל תסתכל על הקנקן אלא מה שבתוכו" ככל הנראה נכתב על הוולוסטר, רק הפוך :?

הוולוסטר, עם כל הפוזה וה"שיק" לא נותנת את מה שהיא מוכרת, בעיקר 140 סוסיה שנמצאים כנראה רק על הפרוספקט. הרכב פשוט עגלה.

גם הופתעתי ממימד הגובה המצומצם, ומצאתי שהראש שלי נמצא בתוך חלל מגרעת גג השמש על אף שלל הכיוונונים החשמליים של המושב. Big no-no.

 

ה i10 גם התבררה כאכזבה קלה. קיבלנו את גרסת ה 998 סמ"ק הזערורית בצירוף תיבה אוטומטית פלנטרית. באמת, אחד השילובים הנוראיים שאפשר לחשוב עליהם. בכביש המהיר הרכב לא סחב, פשוט ככה. עקיפה של משאית בעלייה, דבר שהוא "בקטנה" לכל משפחתומטית או סופר מיני מודרנית הצריך מחשבה ותכנון טרם היציאה לעקיפה. דווקא בסיבוב הקצר שעשינו ברחבי מודיעין לא נרשמו דרמות והרכב הרגיש "במקומו הטבעי".

בנוסף, תחילת הנסיעה מלווה ברעידות שמייצר מנוע ה 3 צילינדרים, לי זה הזכיר שילוב של הילוך בתיבה רובוטית, התבדתי. הקטע הנורא ביותר לדעתי הוא המזגן, שעל אף שיש לו רביעיית פתחים לאורך הדשבורד לא ביצע את המוטל עליו והמדחס הרבה להתנתק בכל לחיצה על הגז. בעת תמרון במגרש החנייה המזגן פשוט הפסיק לקרר ויצאתי מהרכב מזיע. ממש, אבל ממש לא לעניין.

 

לגבי יתר הרכבים באמת שאין לי יותר מה להוסיף, רכבים שעושים את המוטל עליהם (קרי מנקודה א' לב') וזהו.

 

החלק היותר מעניין של היום היה נהיגת השטח והביצועים הנאים של הסנטה פה וגרסת הדיזל 4X4 של הטוסקון, אההה.... סליחה, ה ix35. היה כ-י-ף מ-א-ו-ד לדהור עם ה ix35 בשבילים הכבושים של בן שמן, אבל דוושת הגז המעצבנת (2 שניות עד שהיא מגיבה!!!) פגמה ביכולת השליטה של הרכב ותמרונים מהירים שדרשו מעבר מהיר מהברקס לגז פשוט לא הניבו את התוצאה הרצוייה, מה שגרם לכניסה מאוחרת מדי לפנייה ולסטייה מהקו המתוכנן. לדעתי זו ממש בעייה בטיחותית ואשמח לשמוע האם הייתה תקלה ספציפית ברכב המבחן או שזה נובע ממבנה המערכת.

ה"פרק הטכני" של היום, זה שכלל ירידה - ובעיקר עלייה - בשיפוע חריף למדי הבהירה כי הג'יפונים הללו מצדיקים את הסטיגמה, ומי שמחפש רכב שטח אמיתי לא ימצא בהם את מבוקשו. גם לא התרשמתי שהטכנולוגיה שהרכבים הללו מצויידים בה הצליחה לחלץ את הסנטה פה וה ix35 מההצלבה שזימן המעלה, וזאת על אף שהם מצויידים במערכת כזו לדברים כאלה בדיוק, לפחות לפי מה שהבנתי. יכול להיות שעם נהגים יותר מיומנים בשטח ובעיקר צמיגיים קצת יותר קרביים היה נשמר האגו של כמה מחברי הפורום האמיצים.

 

סה"כ באמת שהיה יום מעולה, מהנה ומלמד. האירוח של כלמוביל ראוי לציון לשבח (האירוח הטוב ביותר עד היום) וכל הכבוד על היוזמה ושיתוף הפעולה. זה לא פשוט ובטח שלא מובן מאליו לקבל מיבואן 10 רכבים (!), מדריכים, אנשי שיווק, מכירות ובכירים נוספים, ארוחת בוקר + צהריים מפנקת ועוד שי שווה במיוחד. ממתין לאירוע הבא! :wink:

 

איתמר

P40701-093420.jpg

P40701-153304.jpg

P40701-153408.jpg

P40701-153411.jpg

P40701-153448.jpg

P40701-153524.jpg

P40701-154023.jpg

P40701-154323.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבל שלא נתנו לכם את היונדאי 10 עם מנוע ה 1.25מדובר כבר על רכב אחר לגמרי מבחינת המנוע.

תמיד אמרתי שאם קונים מיני אז ידנית או אם כבר רובוטית,גיר פלנטרי מאבד מהיתרון של המיני שהיא צריכת דלק ודי חונק את המנוע.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאשתי יש את הדגם המדובר - 1.0 אוט'.

בפעמים המעטות שנהגתי ברכב, לא נתקלתי בבעיות הקשורות לפעולת המזגן - הוא מקרר היטב ולא מפסיק את פעולתו לאורך כל הנסיעה.

כמו כן, אין לרכב בעיה לשייט על 130 קמ"ש לאורך זמן.

הרכב יציב, נוח ושקט (לשם המחשה, מדידה של אפליקצית מד רעש במהירות של 100 קמ"ש החזירה תוצאה של 68 dB הזהה למדידה שבצעתי ברכב הליסינג שלי מסוג פוקוס 1.6 2012).

ההסבר היחיד שיש לי, הוא שכנראה חברי הפורום נהגו על רכב שעבר התעללות קודמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...