Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-Hyunday של CarsForum - יום הכרות עם יונדאי ישראל


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא להתרגש, ככה המנועים של יונדאי, נותנים תחושה של עצלות. כבר כתבתי בעבר, תחושות לחוד מציאות לחוד. בכל מקרה, חבל לי לשמוע על הגנסיס קופה, כי אם היא תתומחר אל מול ה-GT86 לדוגמא, אין ספק שהיא תימכר בכמויות גדולות (ביחס לפלח השוק הזה כמובן), וכנראה היא גם תנגוס בהוט האצ' האחרות (מגאן RS, גולף GTI, פוקוס ST וכו').

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לאשתי יש את הדגם המדובר - 1.0 אוט'.

בפעמים המעטות שנהגתי ברכב, לא נתקלתי בבעיות הקשורות לפעולת המזגן - הוא מקרר היטב ולא מפסיק את פעולתו לאורך כל הנסיעה.

כמו כן, אין לרכב בעיה לשייט על 130 קמ"ש לאורך זמן.

הרכב יציב, נוח ושקט (לשם המחשה, מדידה של אפליקצית מד רעש במהירות של 100 קמ"ש החזירה תוצאה של 68 dB הזהה למדידה שבצעתי ברכב הליסינג שלי מסוג פוקוס 1.6 2012).

ההסבר היחיד שיש לי, הוא שכנראה חברי הפורום נהגו על רכב שעבר התעללות קודמת.

 

אולי היא מגיעה ל 130 אחרי שבוע.

 

כמו שאמרתי, לפחות בדגם הידני היא מגיעה ל 130 בלי שום בעיה וההרגשה היא שאפשר להמשיך עוד צפונה בכיף. מה שאתם כותבים בצירוף עניין המזגן, ובמיוחד בהתחשב בעובדה שעוד מישהו אומר שאין לו את הבעיה הזו בדגם האוטומטי, יכול בהחלט להצביע על רכב מבחן תקול.

 

בעת תמרון במגרש החנייה המזגן פשוט הפסיק לקרר ויצאתי מהרכב מזיע. ממש, אבל ממש לא לעניין.

 

אצלי גם בתמרוני חניה המזגן ממשיך לקרר בלי בעיה.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, לפחות בדגם הידני היא מגיעה ל 130 בלי שום בעיה וההרגשה היא שאפשר להמשיך עוד צפונה בכיף.

 

תראה, הצלחתי להגיע עם הרכב הזה למהירות מקסימלית של 120 קמ"ש וגם זה רק עם משיכת הילוכים מרבית (קשה לי להאמין שאשתך נוהגת כך) ולו"ז שנמשך נצח.

הרכב הזה לא זז - נקודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה נקודות נוספות:

הבלמים ב i10 אכן טובים, ודוושת בלם בעלת מידת רגישות נכונה.

 

 

האוטו היה עם 2600 ק"מ שכנראה כולם נצברו בנסיעות מבחן קשות, אבל בקילומטרז' כזה אין מה לדבר על תחזוקה לא טובה או ירידת הספק כתוצאה מנהיגה אגרסיבית.

 

יש מצב בהחלט שבאוטו הספציפה הייתה תקלה במזגן.

 

אין לאוטו בעיה לשייט בכביש מישורי ב 130, רק לוקח זמן להגיע לשם.

 

מה שהשפיע לדעתי על חוות דעת של כל החברים שנסעו, זה הקונטרסט.

 

כשאתה יורד מרכב עם 135 - 140 - 170 כ"ס ודקה אחרי זה נכנס ל i10, היא באמת מרגישה עגלתית ביותר לעומתם.

 

יש באמת בעייה לעמוד בקצב של מכוניות 1.6 (כמו i30) גם ביציאה מרמזור וגם בכל מקום בו הכביש הופך להיות טיפ-טיפה במגמת עליה.

 

אני מאמין שכשאתה נוהג לבד בקצב שלך, לא בשיירה ובבביש שהוא פחות או יותר מישורי, אז בעיית ביצועי מנוע מורגשת פחות.

 

ועדיין, מקומן הטבעי של מכוניות כאלו הוא בעיר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא להתרגש, ככה המנועים של יונדאי, נותנים תחושה של עצלות. כבר כתבתי בעבר, תחושות לחוד מציאות לחוד. בכל מקרה, חבל לי לשמוע על הגנסיס קופה, כי אם היא תתומחר אל מול ה-GT86 לדוגמא, אין ספק שהיא תימכר בכמויות גדולות (ביחס לפלח השוק הזה כמובן), וכנראה היא גם תנגוס בהוט האצ' האחרות (מגאן RS, גולף GTI, פוקוס ST וכו').

 

דווקא באוטו שלי התגובה דיי זריזה, ההילוכים הקצרים והגיר האוטומטי ה-"טיפש" עושים אחלה עבודה בלהזיז את ה-I30 דור ראשון.

גם עם רכב עמוס ב-4 נוסעים וציוד ובמהירויות שהשתיקה יפה להם לחיצה על הדוושה מיד תניב תגובה.

כשאני חושב על זה קצת, כל המשפחתיות החדשות שלהם מרגישות יותר טוב מהרכב שלי אין ספק בכלל, הן נאות יותר, מאובזרות יותר ותאי הנוסעים איכותיים יותר.

בפועל על הכביש ההבדלים בהתנהגות ובנוחות הנסיעה קטנים והייתי אומר כמעט בלתי מורגשים.

הרכבים שלהם נראים מצויין, מאובזרים ומספקים תחרות לא רעה בסגמנטים שלהם. מסגמנט המשפחתיות ומעלה לדעתי נדרש עדיין ליטוש לכיול המתלים, הגה, חלוקת הילוכים ויחסי העברה, זמינות הכוח של המנועים והם יוכלו להימנות עם המובילות. הם עשו את השיפור הזה לאחרונה באיכות תאי הנוסעים ובבידוד הרעשים.

שוב, הם לא רעים היום אבל כדי להיות מצויינים חסר הדיוק בפרטים הקטנים.

 

לגבי תגובת הדוושה ב-IX, מספר אנשים בקבוצה התלוננו שהתגובה איטית אבל לי יצא לנהוג בו רק קטעים קצרים מחוץ לכביש ולא ממש שמתי לב.

מה שכן הפריע לי הוא בעיקר בידוד רעשי הכביש והמנוע והרעשים שנשמעים ברחבי האוטו במעבר על מהמורות, מרגיש קצת חלול. מאזדה CX5 עושה את זה יותר טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מי שיכול לשפוך אור על ההבדלים התחושתיים בין הסנטה פה הרגיל (ספורט) לבין הארוך (גרנד)?

ההבדל במבנה ובנתונים היבשים מוכר - אבל איך זה מתרגם לתחושת המרווח מבפנים, הניהוג, התגובתיות, משקל וכיו"ב.

 

עבור מי שנזקק באפן קבוע לשני המקומות הנוספים יתרונות המרווח ברורים.

אבל עבור מי שנזקק לשני המקומות לעתים נדירות יותר - מה הייתם בוחרים?

 

האם הגרנד פשוט מסורבל יותר לניהוג או שהוא מציג גם יתרונות לשוכני השורות הקדמיות (ובפרט לאוחז בהגה)?

עריכה אחרונה על ידי hissi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם במאזדה 3 היוצאת וגם דור 1 התחושה מתגובת הדוושה היא שהרכב מאיץ מהר מאוד ושהוא זריז, מה שבפועל לא נכון בעליל.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם במאזדה 3 היוצאת וגם דור 1 התחושה מתגובת הדוושה היא שהרכב מאיץ מהר מאוד ושהוא זריז, מה שבפועל לא נכון בעליל.

נכון, מאחר וכל נגיעה בדוושת הגז פותחת 3\1 מצערת.

לפי התחושה הראשונית, נדמה לך שהמכונית מאיצה מ 0-100 תוך 4 שניות..

רק בהמשך הנסיעה אתה נוכח לדעת שזה ממש לא כך.

היונדאי I30 אינה מכיולת כך, ולמרות זאת בכל מצב ובכל מהירות היא מהירה מהמאזדה 3.

ולעיניין הוולוסטר - אני לא התאכזבתי ממנה, ודווקא התרשמתי די לטובה מהתיבה כפולת המצמדים.

אפילו בתחילת נסיעה היא נעימה יחסית, והשליטה הידנית בה נוחה מאד.

הורדת ההילוכים מתבצעת במהירות, ואין בעייה להשאיר את המנוע ברצועת הכוח האפקטיבית שלו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, מאחר וכל נגיעה בדוושת הגז פותחת 3\1 מצערת.

 

חלק ממדיניות ה ZOOM ZOOM של מאזדה - לפי מדיניות זו גם ברכב משפחתי הכי סטנדרטי שלהם אמור להיות קצת DNA ספורטיבי.

 

וזה בניגוד גמור להרבה מכוניות אחרות בהן יש הכהייה מכוונת במנגנון המצערת לטובת חיסכון בדלק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדגמים החדשים של מאזדה מדיניות ה- zoom zoom הפכה למדיניות ה- noom noom מבחינת התחושה.

 

אני מאד אוהב את תגובת הדוושה העצבנית הנ״ל של היפניות והקוריאניות מהדור הקודם עם הגיר האוטומטי הפלנטרי ״הטיפש״.

 

איך תגובת הדוושה ביונדאי החדשות, לכאורה המפרט דומה לנ״ל מלבד גיר 6 הילוכים (מלבד ה- Ix דיזל שהבנתי שתגובת הדוושה בו מושהית)?

 

לגבי יום ההכרות עם יונדאי, היה מהנה לקרוא את הסקירות. נראה שרמת ההנאה מנהיגת השטח הייתה גבוהה יותר מרמת ההנאה בנסיעת הכביש, בסוף חברי הפורום ימירו דתם לג׳יפונים, רחמנא ליצלן :-)

 

הרכבים של יונדאי מעניינים אותי, אבל לא יכולתי להגיע. חלק מהמשתתפים התייחסו לתוצרת יונדאי כעל גוש אחד. לדעתי צריך לבצע הפרדה בין הרכבים מבחינת רמת האיכות. היונדאי ix35 וה- i35 סובלות מרמת איכות חומרים ואולי גם בפרמטרים אחרים נמוכה יותר מהיונדאי i30, הסנטה פה והיונדאי i40. שלושת האחרונים יכולים להשיר מבט מבלי להתבייש מול התוצרת האירופית האם לא כך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש מי שיכול לשפוך אור על ההבדלים התחושתיים בין הסנטה פה הרגיל (ספורט) לבין הארוך (גרנד)?

ההבדל במבנה ובנתונים היבשים מוכר - אבל איך זה מתרגם לתחושת המרווח מבפנים, הניהוג, התגובתיות, משקל וכיו"ב.

 

עבור מי שנזקק באפן קבוע לשני המקומות הנוספים יתרונות המרווח ברורים.

אבל עבור מי שנזקק לשני המקומות לעתים נדירות יותר - מה הייתם בוחרים?

 

האם הגרנד פשוט מסורבל יותר לניהוג או שהוא מציג גם יתרונות לשוכני השורות הקדמיות (ובפרט לאוחז בהגה)?

הגרנד לא הרגיש מסורבל יותר או כבד יותר משמעותית, עם כי מרבית הנסיעה בו היתה על שבילים במהירויות לא גבוהות.

למי שצריך את תוספת המקום - זה פתרון לא רע בכלל.

במחשבה שניה, חלק מהנסיעה בו על שבילים היתה במהירות גבוהה למדי, הרבה יותר ממה שמשתמש מצוי יעשה. הוא היה מאוזן ונעים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלק מהמשתתפים התייחסו לתוצרת יונדאי כעל גוש אחד. לדעתי צריך לבצע הפרדה בין הרכבים מבחינת רמת האיכות. היונדאי ix35 וה- i35 סובלות מרמת איכות חומרים ואולי גם בפרמטרים אחרים נמוכה יותר מהיונדאי i30, הסנטה פה והיונדאי i40. שלושת האחרונים יכולים להשיר מבט מבלי להתבייש מול התוצרת האירופית האם לא כך?

 

לדעתי לא, בכולן הרגשתי תחושה זולה יותר בתא הנוסעים לעומת מה שהייתי מצפה ברכב בסגמנט הזה, כל אחת והסגמנט שלה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...