Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-Hyunday של CarsForum - יום הכרות עם יונדאי ישראל


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא מסכים, ובטח לא באופן גורף.

איכות החומרים ב I30 ו I35 טובה מאד, ה IX35 פלסטית מדי והסנטה פה איכותית.

גם בנסיעת השבילים המהירה ביותר, הן לא קירקשו, וההרגשה מוצקה.

ברור שאף אחד לא מצפה שמכונית מיני או סופר מיני תעניק הרגשה של יגואר, אך לפחות איכות ההרכבה גבוהה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

היה לנו לעונג להכיר את מנהלי הפורומים.

זה הסיכום שלי באתר שטח של יום ההדרכה:

 

יונדאימארחת את חברי CarsForum

 

כן ירבו!

להתראות בכביש ובשטח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במפגש הבא (אם וכאשר) אפשר לעשות קצת cross-promotion, תגיעו עם מגנטים עם הלוגו של הפורום ותתחברו לרכבים בזמן הנסיעות (אם ליבואן לא יפריע).

כמו כן אפשר לארגן חולצות עם הלוגו של הפורום למשתתפים, כל המפגש יהיה יותר פוטוגני ככה לדעתי..

 

/my 2 cents

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איל

כתיבה שמנה עוזרת יותר ממעטפה שמנה אבל תנסה אולי שילוב של השניים:shock:

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מסכים, ובטח לא באופן גורף.

איכות החומרים ב I30 ו I35 טובה מאד, ה IX35 פלסטית מדי והסנטה פה איכותית.

גם בנסיעת השבילים המהירה ביותר, הן לא קירקשו, וההרגשה מוצקה.

ברור שאף אחד לא מצפה שמכונית מיני או סופר מיני תעניק הרגשה של יגואר, אך לפחות איכות ההרכבה גבוהה.

 

לגמרי.

 

אוסיף ואומר שבדגמים הבכירים הדש עשוי מחומר עמוק ורך שכמוהו ראיתי במכוניות יקרות בהרבה, שאר החלקים גם הם סבירים מאוד לרכב בסגמנט כזה ונראה שהם יישרדו גם שואה גרעינית.

הוכחה לעמידות קיבלנו בנסיעת השטח שבה גם אני לא רשמתי רעשים מיותרים אפילו שהנסיעה הייתה מאתגרת במיוחד.

 

אז נכון, סביר שאף תא נוסעים לא ייכנס לשרשור שרץ עכשיו בעניין תאי הנוסעים המרשימים, מאידך - מדובר בתאי נוסעים שכל אחד מהם ברמה סבירה לסגמנט של הרכב, חומרים בחלקם טובים מאוד, בחלקם טובים פחות אבל עדיין סבירים עם איכות הרכבה טובה מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ירוק מקנאה. :wave2:

איך מצטרפים לנבחרת המובחרת?

למי צריך לשלוח מעטפה שמנה?

 

גם אני רציתי להצטרף, אבל הפעם לא זומנתי (או שכן, באמת קשה לתפוס אותי בטלפון). בכל מקרה, אלו מפגשים מהנים שגם גורמים לך להכיר את הנפשות הפועלות בפורום.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלו מפגשים מהנים שגם גורמים לך להכיר את הנפשות הפועלות

ולהצטער על זה שאתה מכיר אותם...:lol:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרקושים ואיכות הרכבה אחרי 2000-3000 ק"מ על השעון אינן מודד.

 

את אלה בודקים אחרי 20-30K לפחות.

 

ב IX 35 4X4 דיזל שהוא ב LEVEL הגבוה מסקנת רבי חן ושלי היו זהות, לא משהו בלשון המעטה. גם נשיכת הבלמים לא משהו אבל בסה"כ דיזל שקט ומבצע את מלאכתו

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה מאוד רציתי לומר ולכתוב אודות כלמוביל, יונדאי ומה שביניהם. אבל מפאת חוסר זמן איבדתי את המומנטום. לכ אקצר.

הרבה שנים אני פוזל לכיוון יונדאי. בהתחלה הייתה זו I40CW שנראתה לי כיורשת טבעית לB4 סטיישן. אבל איכשהו מצאתי את עצמי נוהג בקאמרי.

לאחר מכן לא היה לי ספק שרכב הבאה שלי יהיה סנטה פה, אבל עקב כניסה בעייתית לשורה שלישית קניתי קיה סורנטו.

כך קרה לי גם עם מותגים אחרים של יבואן. במקום מיצובישי קולט קניתי סיויק האטצ' אי שם בשנות ה90 וגם במקום מרצדס E-KLASSE יצאתי משערי קמור עם סדרה 7 באותו מחיר.

אבל ביונדאי, או בשמו האמיתי האן-דה עסקינן. למרות שהכרתי את מירב הדגמים, חוץ מוולוסטר שעליו ארחיב יותר מאוחר, היה נחמד שוב להחשף למכולתו של הענק הקוריאני. התחלנו משיחה על יונדאי עם נירית -מנהלת שווק. נחמד לראות אישה בתפקיד כה גברי. respect#

לאחר מכן הייתה הרצאה טכנית שאותי אישית פחות הרשימה. מנוע GDI היה במיצובישי קאריזמה 98. קשה לי להתלהב מזה היום. כנ"ל תיבה רובוטית דו מצמדית. במיוחד כזאת עם קלאטצ'ים יבשים שמתפוררים בעומס. לאחר מכן, כפי שכבר כתבו, התחלקנו לשתי קבוצות והשאר הסטוריה.

מסמר היום ללא ספק היה IX35 דיזל . אומנם הכרתי אותו מקודם, אבל הפעם הוא הפתיע עם יכולות שטח. לשלילה תרשם נסיעת כביש מחוספסת עקב השהיית טורבו או דוושה, אבל עם משיכה יפה מאוד.

סנטה פה ברמת גימור עילית עם מושבים מאווררים ושאר ירקות מליגה של סופר פרימיום הרגיש לי מצויין וללא ספק לי אישית אין בעיה עם יונדאי ב270 אלף שקל. הוא שווה כל גרוש ולירה ואני אומר את זה כבוגר כמה וכמה מכוניות פרימיום. הגרנד דווקא איכזב קלות. הוא היה מגושם לאומת סנטה פה הרגיל ולא מגובש על עצמו. הוא גם לא יכול להיות אלטרנטיבה לטויוטה סיינה ושאר דוסמובילים גדולים עקב אותה בעיה עם כניסה לשורה השלישית.

פגישה נוספת עם I40 הזכירה לי למה הרכב הזה לא הצליח. זה כמו מנה במסעדה שעשויה מכל החומרים הנכונים, אבל פשוט חסרת טעם. באמת שניסיתי לאהוב אותה, אבל פשוט לא הצלחתי. נראה היה נסיון לקלוע לטעמו של צרכן אירופאי, אבל היה חסר י חיוך שהרכב אמור לעלות על פני.

וולוסטר היה הרכב שסיקרן אותי הכי הרבה. אבל לדעתי הוא טוב כרכב שאמור לשפר חיי המין של נערים צפונבונים בלבד, וזה בסדר. הרבה מאוד פוזה, בלי שום תימוכין בדבר יכולות. התיבה הדו מצמדית שלו דווקא מצויינת ויותר טובה מזו שיש לי ברנו קאפצ'ור וגם מDSG, והיא מנסה להוציא את המקסימום מהמנוע. אבל המנוע עצל, ההגה אילם והשלדה של משפחתומטית. אולי בגרסת טורבו יש על מה לדבר. כרגע, לכל מטרה ונסיעה אני אעדיף רכב 1.2 טורבו (אפילו של VAG רחמנא ליצלן) עם תיבה כזאת על 1600 אטמוספרי של יונדאי.

לסיכום. שאפו ענק לכלמוביל שמוכן לדבר איתף בגובה עיניים, מוכן להישיר מבט מול שאלות נוקבות, משקיע בצוות מדריכים ויודע להסביר איך תוך פחות מ15 שנה יונדאי הפכו משחקן שולי איזוטרי לשחקן דומיננטי בשוק הרכב העולמי.

טרם יצא לי לרכוש רכב מתוצרת זו, אבל אני בהחלט לא פוסל את זה. One day

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3605 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...