Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ה-Hyunday של CarsForum - יום הכרות עם יונדאי ישראל


Tzvika-Pick
שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שי בכאלו רכבים מתפשרים על כוח ומרווח,אבל מזגן חייב לעבוד בכול מצב ובכול מהירות כמו בפנדה.

 

צודק אבל...

ניתוק המזגן נועד לטפל בחוסר הכוח במצבים שאתה עלול להזיע גם אם הוא פועל...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואללה פונקנו כראוי היום. אוכל, שתיה, מתנות..שווה להיות משתמש ותיק ב-CF.:wink:

בגדול אין לי הרבה מה להוסיף על סיכומי המכוניות הממצים של החברים, רק בנימה אישית--מאד חיבבתי את ה-I10, למרות שהיא עגלה היסטרית. מת על קטנטנות. והיא גם ממש מרגישה איכותית. הידנית, שעולה חמישייה פחות ומן הסתם פחות עגלתית יכולה להיות מעניינת.

האלנטרה(I35) מעולה; נוחה, שקטה, הרגישה לי יותר איכותית מפוקוס(שיצא לי ליסוע באחת פה ושם בתקופה האחרונה).

והגרנד סנטה-פה: פשש, כמה מקום...חתיכת בהמה. ויש לו כח..

 

אגב, מסתבר שמהיום יש ל-dorki כינוי חדש..

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-i30CW יש את המתלים הטובים ביותר מהמכוניות שבחנו והיא גם הדגם המוצלח ביותר בעיני של היצרן.

 

גם אני חושב שזה הדגם הכי מוצלח בין אלו שהוצג היום.

I30CW היא בהחלט מכונית משפחתית ראויה. ביצועי יחידת כוח סבירים ביותר, גיר 6 הילוכים פועל טוב ועיצוב חיצוני של דגם הסטיישן מוצלח מאוד לדעתי.

 

יש קצת רעשי מתלים וצמיגים, פרטי איבזור מסויימים חסרים - למשל אין בקרת שיוט וחלונות אוטמטיים, צג מגע לא נראה מספיק ברור בשמש ישירה, אבל האוטו מרווח, נראה טוב ונוסע טוב. וכמובן סטיישן, שזה היתרון הכי גדול שלו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה דברים נכונים ועניינים נכתבו כאן וקצת קשה לי לחדש ובכל זאת שני הסנט שלי:

 

1. אפתח בשורה התחתונה - יונדאי מייצרת מכוניות המהוות הצעה מצוינת לנהג שאיננו חובב הגה (וביננו - אלה הרוב, חברי הפורום הם המיעוט), התנסיתי בנהיגה על ה- I40 I35 ןהוולוסטר, אלה איננן מכוניות לחובב הגה אבל כרכב לנהג המשפחתי זו עסקה מצוינת, במיוחד אם משקללים במשוואה את מוניטין האמינות המצוין של היצרן ואת איכות השירות הטובה של היבואן.

 

2. הוולוסטר הוא בעיקרו רכב פוזה, באתגר הראשון שלו כבר הרגשתי את קריסת המתלים, ההגה אילם והמנוע לא מספק את המחץ המצופה מרכב שמאופר בכבדות כזו.

זו I30 משופרת ולא הרבה יותר מאידך, לחובב הפוזה הרכב הזה עסקה מעניינת במסגרתה מקבלים דמוי מכונית ספורט (שבהחלט משתלב בז'אנר המתחזים כמו הג'יפונים נטולי ההנעה הכפולה) במחיר שווה (כמעט) לכל נפש.

 

3. ה- I10 הוא מפגע בטיחותי, מי שמעלה רכב כזה (או שווה ערך מתוצרת יצרן אחר) על הכביש המהיר הוא חסר אחריות. מדובר בעגלה חסרת כוח שאחרי הורדת הילוך, מעיכת הדוושה הימנית בכל הכוח ומדידת זמנים ליברלית שנעשתה על לוח השנה - הגיעה למהירות חורכת אספלט של 120 קמ"ש.

המלצה חד משמעית לקהל הלקוחות הפוטנציאלי - אם זה התקציב תקנו משומש ולא את הרכב הזה.

 

 

פרק השטח (טוב שטעמתי את הממתק הזה בסוף) היה :-P:-P:-P, היה כיף ענק לטפס על מעלה תלול, לנהוג כמו חוליגן עם דריפט וענני אבק וזה בלי שאף אחד יעיר על כך - ש-א-פ-ו ענק לאנשי היבואן שעודדו את הסגנון הליברלי הזה.

אין לי את היכולת להעריך את כושרם של הכלים האלה בשטח בשל חוסר ניסיון כרוני בתחום - אבל ההנאה הייתה גדולה, מבחינתי מסמר היום.

 

 

תודה ענקית לאנשי היבואן שטרחו ועמלו על ארגון היום הנפלא הזה, תודה למר פיק וכבמובן שלעמית ושלומי - היה אחלה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחוץ לעיר ובמיוחד בכביש משופע הספק מנוע 1.0 בדגם האוטומטי פשוט לא מספיק לנסיעה סבירה. רוב ניסיון הנהיגה שלי נצבר על טנרונים עם מנוע דיזל אטמוספרי 60-70 כ"ס, ולכן נקודת הייחוס שלי מאוד נמוכה.

 

ועדיין - כוח מנוע לא מספיק וצריך לאמץ את המנוע מאוד על מנת לשמור על קצב תנועה מסביב בשטח בינעירוני. אציין גם שתחת עומס רב מזגן מתנתק ויוצא להפסקות ארוכות.

 

לסיכום, אוטו עירוני מצויין ומוצלח אבל עכשיו אני כבר הרבה פחות מתחבר לדעה של אנשים רבים כאן, הטוענים שמכוניות אלו מתאימות לשימוש בינעירוני. מי שמתכוון לנסוע הרבה מחוץ לעיר, כדאי שיבחר בדגם 1.25, שכנראה פותר חלק גדול מהבעיה.

 

יש לי את הדגם הידני עם מנוע 1.0 ומנסיון הרכב סוחב יפה גם ב 130 (גם בעליות קלות, לא בדקתי בעליה חזקה) ויכול לעלות עוד במהירות, והמזגן מקרר כמו שד בכל המהירויות. כנראה שהגיר האוטומטי ממש מסרס את הרכב.

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לדברי קודמיי - הארגון ראוי לכל שבח, תודה גדולה לכלמוביל ולהנהלת קארספורום על יום מהנה.

הפרק העיוני היה מעניין ותכליתי, ונירית הפגינה ידע רב ואפילו ענתה על שאלות די נוקבות.

נהגתי על כל מכוניות המבחן, למעט ה I20 אותה אני מכיר היטב.

התרשמתי לטובה מדגמי הדיזל - הסנטה פה וה IX35, מנועים מצויינים שמחוברים לתיבות הילוכים חלקות.

בפרק השטח די הופתעתי מיכולתן של ה IX35 והסנטה פה, ולדעתי הלקוח הממוצע שלהן לעולם לא ימצה את יכולתם.

שני דגמים די הפתיעו לטובה - ה I40 וה I30CW.

ה I30 מרגישה מגובשת בהרבה מה I35, שלדעתי, למרות השדרוג שעברה, די מיותרת בשוק הנשלט ע"י הקורולה והמאזדה 3.

ה I40CW מרגישה בוגרת ומגובשת, מצויידת היטב ושקטה מאד.

לרעה יצויינו מערכות המולטימידיה, שנראות קצת לא שייכות ומסורבלות לתפעול.

היום המעניין הדגיש את השיפור האדיר שעברו מכוניות יונדאי בשנים האחרונות, מה שהביא אותם להיות היצרן ה 5 בגודלו בעולם.

כן ירבו ימים כאלו !

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

כן, גם אני נאלצתי להגיע היום ליונדאי.

 

ראשית, אני חייב לפרגן ליבואן שעשה מאמץ מאוד גדול ורציני בארגון של יום כזה. מדובר במאמץ לוגיסטי מורכב של שינוע רכבי הדגמה (כמה מכוניות היו לנו? 8? 9?) מכל הסגמנטים, וסגירה של יום שלם ביומנים של בכירים ביונדאי ובכלמוביל שאני בטוח שיש להם עבודה להשלים בעקבות היום הזה. מאוד מעריך.

 

לגופן של מכוניות,

אני הייתי בקבוצה שהחלה את היום בשטח.

יצאנו מפרק אפק ביונדאי IX35 בנזין, 2X4. אישית אני לא מחבב את הסגמנט, אבל אישתי כן, וכשאני נוהג אני מנסה להיכנס לראש שלה כמשתמשת.

הרכב נעים, שקט, נטול יומרות שטח, ישיבה גבוה ונוחה, תנוחה "שולטת". הנסיעה נעימה, מנוע בנזין 2.0 ליטר חזק אבל ללא מחץ.

בשטח כמובן שאין לו מה למכור. קצת יותר עבירות מסתם רכב ליסינג, ואני בטוח שאף אחד מהרוכשים שלו לא יעשה עימו משהו חריג.

 

אותו הרכב, IX35 עם מנוע הדיזל, הנעה כפולה הוא כבר ליגה אחרת. המנוע מרגיש יותר חזק ומושך יותר טוב. סליחה שאין לי נתוני הספק או מומנט. ההבדל תהומי.

 

שני הסנטה פה גדולים, מרווחים (אחד יותר אחד פחות) אבל אני לא ממש מתחבר למכוניות הללו.

 

נתנו / ביקשו מאיתנו לנהוג במכוניות בשבילים מהודקים, לא סלולים כמובן, ביער בן שמן, פה ושם מהמורות בשבילים, בורות, וחריצים קטנים בשבילים. המכוניות מגיבות היטב, מצליחות לספוג את השינויים בתוואי השביל ומספקות תחושת בטחון.

למען הסר ספק, אף רוכש של כזה רכב, ואפילו לא הבן המתבגר שלו, לא ינהג ברכב כמו שאנחנו נהגנו במכוניות הללו.

מתוך ארבע המכוניות - אחת בלטה מעל כולן - IX35 דיזל 4X4. הרגישה כמו דולפין זריז ליד לוויתנים.

הערה אחת משמעותית שהיתה בכל המכוניות - מהרגע שלחצת על הדוושה עד שהאוטו החל לצבות תאוצה לקח הרבה זמן. הרבה יותר מדי. כאילו המחשב של הדוושה מדבר עם המחשבים של הגיר והמנוע ומנסה לשכנע אותם שאתה באמת לוחץ עד הסוף. בשלב מסויים, אתה מבין שזה מה שעומד להתרחש ולוחץ על הדוושה יותר מוקדם ממה שאתה חושב שצריך, וזה מסתדר.

 

פרק הכביש שלי החל עם הוולוסטר.

יש פער תהומי בין איך שהאוטו נראה לאיך שהוא נוסע. אם אני לא טועה מדובר בגיל רובוטי כפול מצמדים. בשביל לצאת מהמקום בקצב ראוי צריך ממש ללחוץ חזק. אם אתם נוהגים בצורה מתונה, היציאה מאוד מהוססת ואיטית. כשהקצב עולה הגיר מתפקד יותר טוב וצפוי. לא ממש אהבתי את האוטו.

 

עברתי ל I40SW - רכב גדול, מרווח, נסיעה מאוד נעימה, סולידית - נראה לי בחירה משפחתית / מנהלים מצויינת. האוטו עושה מה שאתה מצפה ממנו, בלי התחכמויות, בלי דרמות. אהבתי אותה מאוד.

 

I30SW - די הפתעה חיובית. אולי בגלל שאתה לא מצפה לכלום אתה מקבל רכב משפחתי מאוזן, נעים, אפשר ללחוץ עליו ואפשר לנהוג רגוע. נראה לי בחירת ליסינג מצויינת.

 

I35 - רכב משפחתי, מיישר קו עם סגמנט המשפחתיות המובילות - אני בהחלט יכול להבין מי שמחליט לקחת כזה בליסינג.

 

סה"כ היה יום מושקע שלמדתי ממנו המון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם סנטה פה קצרה שניסתה לפנינו, לא הצליחה לעלות שם, אבל ברור שבעיה היא ב 100% בנהגים :wink:.

 

לגמרי, הבעיה בנהג.

אצלנו בסבב הראשון שני הסנטה פה עלו את כל מה שה-ix35 עלה בלי בעיה. אני אישית טיפסתי עם הגרנד את העלייה. עליתי בניסיון השני, אבל עליתי :)

רק ה-ix35 התכלת שהגיע עם הנעה קדמית לא הצליח לעלות, אבל זה די צפוי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי, הבעיה בנהג.

אצלנו בסבב הראשון שני הסנטה פה עלו את כל מה שה-ix35 עלה בלי בעיה. אני אישית טיפסתי עם הגרנד את העלייה. עליתי בניסיון השני, אבל עליתי :)

רק ה-ix35 התכלת שהגיע עם הנעה קדמית לא הצליח לעלות, אבל זה די צפוי.

 

העליה הימנית או השמאלית? את הימנית כל הרכבים עלו בלי בעיה, נתקענו בשמאלית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסבב הראשון כלל לא ניסינו לעלות את השמאלית, רק ירדנו בה.

איפה בדיוק היית כשה- IX35 עלה את השמאלית?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק זוכר שה IX35 בנזין 2X4 לא צלח אותה.

אתה לא דוגמא, היית מעלה גם את ה I40 במעלה הזה..

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...