Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

פתחתי כבר שרשור התייעצות לגבי קניית רכב , זזתי משירוקו 2000 לגולף gti היות והיד 2 לא מלא במציאות בלשון המעטה , נפלה לי הצעה , דוד שלי קנה מכלמוביל רכב 0 קילומטרים וקיבל על כך שטר מכר שהרכב נקנה כחדש עם 0 קילומטרים אך בגלל שהרכב ישב במחסן מעל חצי שנה ללא קונה הרכב נרשם ביד הראשונה על שם כלמוביל , זאת אומרת שהוא יד שנייה , הרכב שנת 2014 עם 3 אלף קילומטרים הוא לא מעוניין בו .

המחירון עומד על 162 אלף שקל הוא רוצה 130 שאני אבוא ואקח , מה דעתכם ? עסקה משתלמת? שמעתם על דבר כזה שקרה כבר ביבואן? שמישהו קנה רכב חדש ונרשם יד שנייה ?

 

תודה מראש

עריכה אחרונה על ידי lieden

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

ולוסטר טורבו 2014

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
שמעתם על דבר כזה שקרה כבר ביבואן? שמישהו קנה רכב חדש ונרשם יד שנייה ?

 

 

בטח קורה המון.

לקרסו יש עדיין רכבים חדשים 0 ק''מ משנת ייצור 2011 אם אני לא טועה (היה פה שרשור של בחור שהציעו לו רכב כזה).

חברים של ההורים שלי קנו ככה ניסן טידה שעמדה שנה במחסנים ללא קונה,נרשם כ01 והם קנו את הרכב מהיבואן ולא מאיזה מגרש.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

מבחינת כדאיות העסקה מה דעתכם ? אני עובר מפולו gti 240 כוחות סוס , מפחד שיהיה חסר לי כוח , מה שאני מקבל רכב חדש שנראה טוב במחיר מעולה

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

שבוע שעבר נפתח שרשור של חבר פורום שקיבל הצעה על וולוסטר טורבו יד יבואן 137 אלף ש"ח (לא זוכרת אם ידני או אוטו).

לדעתי, לא משתלם לשלם 130 אלף ש"ח ולהיות יד 3 לרכב בן פחות משנה, במיוחד כשאתה אומר שאתה מחליף רכבים בתדירות גבוהה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

משתלם רק אם אתה לא מעביר יד (משאיר את הרכב על שם הדוד) ומוריד לו כמה לירות, אני (במקום הדוד) בכלל לא הייתי מעביר יד ומשאיר את זה על שם כלמוביל כיד ראשונה.

מבחינת כח סוס, תמיד תוכל לעשות לה מקצה שיפורים כמו הפולו.

 

עריכה: רק צ'יפ מקפיץ אותך ל-221 כח סוס.

עריכה אחרונה על ידי lei1989
Detailer.gif
פורסם
שבוע שעבר נפתח שרשור של חבר פורום שקיבל הצעה על וולוסטר טורבו יד יבואן 137 אלף ש"ח (לא זוכרת אם ידני או אוטו).

לדעתי, לא משתלם לשלם 130 אלף ש"ח ולהיות יד 3 לרכב בן פחות משנה, במיוחד כשאתה אומר שאתה מחליף רכבים בתדירות גבוהה.

 

אם זה הסכום אני אלך וארכוש חדש נשמע לי תמוה , חדשה עולה עלה כביש קרוב ל180

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

לגבי ההצעה של 137 אלף, כמו שכבר אמרתי, יכול להיות שאני טועה והוא דיבר על הידנית.

אתה תמיד יכול לגשת לסוכנות ולקבל הצעה בעצמך, הכי מדוייק בלי להיות ניזון משמעות.

 

בכל אופן, בקשר לרכב שדיברת עליו.

אם המחיר של חדשה הוא 180 אלף, יבואן מוריד על "יד יבואן" 8% בעת המכירה.

כאשר מי שקנה מיד יבואן בא למכור, אז מדובר במחירון העדכני שכמובן נמוך ממחירון של רכב חדש, בנוסף יש 10% הפחתה בעקבות יד יבואן ועכשיו מתווספת גם הפחתה של יד שניה (יד גבוהה לרכב חדש).

ככה שלא נשמע לי הגיוני שמחירון הרכב יהיה 162 אלף, כדאי שתשקיע כמה אגורות בבדיקה מדוייקת של מחירון לוי יצחק באינטרנט עם שקלול כל הנתונים של הרכב.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

השאלה שלי היא לא המחיר כי אני אסתדר המכירה העתידית מרתיעה אותי , אנשים פה יעדיפו לקנות יד 3 שהיו אצל שלוש אנשים ולא יד שלישית שביד הראשונה ישבה בחברה ולא נגעו ברכב כי עדיין רשום חברה , אני טועה?

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

אתה קצת עושה סלט.

אני מניח שאיפשהו הנתונים שאתה קיבלת לא ממש נכונים.

רכב לא נרשם על יבואן רק לאחר חצי שנה במחסן.

החוק אומר שיש ליבואן עד שנה למכור את הרכב, באם לא הצליח אז ורק אז הוא נאלץ לרשום את הרכב על שמו והרכב יד-1 יבואן (חברה).

קשה לי מאוד להאמין שיבואן ירשום את הרכב על שמו לאחר תקופה של שישה חודשים, למה לו, בשביל להפסיד עוד כסף?!

דבר שני אתה צריך לבדוק מתי הרכב עלה על הכביש (חודש ושנה).

נניח והוא עלה בינואר 2014 (כי אתה אומר שהוא 2014 מה שאני לא כל כך בטוח), אזי יש להתחשב בירידת ערך של 7 חודשים + ירידת ערך של יד-1 יבואן.

מאחר והטלפון על חשבון הברון, בדקתי לך מחירון משוקלל לוי יצחק, המחיר יוצא 142,200₪.

זאת בהנחה שהוא עלה על הכביש בינואר 2014, אם הוא עלה אי שם ב 2013 יש לשקלל מחיר מחדש (כל חודש מוריד דיי הרבה במחירון).

 

האם שווה או לא, זה תחליט לבד.

האם תהיה בעיה למכור בעתיד? זה תלוי כמה העתיד רחוק.

נניח ותרצה למכור את הרכב בעוד שנה שנתיים, האם אתה היית רוכש רכב בן שנתיים-שלוש עם עבר של בעלות חברה ויד-3 (כלומר הרוכש יהיה יד-4 לרכב בן שנתיים שלוש)?

אני מניח שלא, אך לכל סיר יש מכסה, השאלה באיזה מחיר..

פורסם

החוק אומר שיש ליבואן עד שנה למכור את הרכב

 

זה נכון.

פותח השרשור אתה בטוח שהדוד מספר את האמת? הרכב לא היה במקרה רכב נסיעת מבחן או משהו כזה?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

אני אבדוק את זה למען האמת קצת הורדתם לי את חשק העסקה , היא כבר לא נשמעת מעניינת ומבטיחה כמו שהיא . מה גם שאני מכרתי הפולו למען מכונה משומנת יותר וזו בטח שלא אחת כזאת.

הדבר היחיד שקרץ לי זה מחיר המציאה שכביכול לא כזה מציאה.

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

קודם כל, על היבואן לרשום את הרכב על שמו שנה מרגע הייצור של הרכב ולא מרגע ההגעה לארץ. ז"א שהרכב עמד אצל היבואן (מגרש ליד הים ותחת השמש) שנה-X חודשים שלקח לרכב להגיע לארץ.

 

לגבי רוכש פוטנציאלי בעתיד. אני לא חושבת שליד הרביעית יהיה משנה יותר מידי אם הרכב היה יד יבואן או פרטי בתחילת דרכו. הוא פשוט יקח בחשבון שהוא קונה במחירון-10% וככה גם ימכור.

הנקודה הבעייתית במקרה שלך זה גיל הרכב, ככל הנראה אתה תמכור את הרכב בשנה הקרובה ואז לא בטוח שמישהו ירצה להיות יד4 לרכב בן שנה וחצי לכל היותר, אלא אם כן תרד למחיר שחיטה ממש.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

המחיר יכול להיות מציאה אם לא תעביר יד ותשאיר את הרכב כיד שניה, הצצה קצרה ביד2 מראה רק 4 אקזמלפרים מתוכם ולוסטר 2013 יד שניה שהיד הראשונה מיבואן ב-124K ,יש ביד 2 עוד מודעה מסוכנות על ולוסטר טורבו ידנית 2014 ב-137K , אני מעריך שזאת הולוסטר המדוברת יד ראשונה מיבואן, שעברה לאיזו סוכנות.

Detailer.gif
×
×
  • תוכן חדש...