Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב לא ישאר על שמו מטעמים אישיים שלי , כרגע מכרתי פולו GTI 2012 יד שלישית ב5 אלף מעל המחירון , אם הרכב שמור והקילומטראז נמוך הרכב יכול להמכר .

מה שמפחיד אותי זה היד הראשונה שאנשים לא יראו את זה כפלוס שלא נגעו ברכב .

אני נותן לכם פרטים עדכניים כי נכנסתי ממש לעסקה , הרכב שנת 2013 עלה בחודש 10 לכביש מחירון לוי יצחק אחרי שקלול חודשים והיד הראשונה כיבואן עומד על 130,900 , בלי השקלול של היד ראשונה יבואן הרכב עומד על מחירון של 146,900

מה דעתכם? איזה מחיר צריך לקחת את הרכב?ואם בכלל.

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם
השנה מתחילה מהרגע שהרכב ירד מהאוניה.

 

השנה מתחילה מתאריך ייצור הרכב כפי שכר נאמר. לא מרגע שירד מהאוניה.

 

לפות"ש- בהתחלה דיברת על 2014 עם מחירון 162 ועכשיו זה נהיה מחירון משוקלל 130 על רכב 2013...כמו גם נושא החצי שנה שאינו נכון לגבי העברת יד

לבעלות יבואן. בכל אופן, לא נשמע עיסקה אטרקטיבית כ"כ, יש הרבה "חורים" וגם ככה זה לא רכב חלומותיך- לדעתי שווה לוותר ולהמשיך הלאה.

רכב- אין פה משהו מיוחד גם לטעמך, ועיסקה- גם היא לא משהו בכלל...

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
השנה מתחילה מתאריך ייצור הרכב כפי שכר נאמר. לא מרגע שירד מהאוניה.

 

לפות"ש- בהתחלה דיברת על 2014 עם מחירון 162 ועכשיו זה נהיה מחירון משוקלל 130 על רכב 2013...כמו גם נושא החצי שנה שאינו נכון לגבי העברת יד

לבעלות יבואן. בכל אופן, לא נשמע עיסקה אטרקטיבית כ"כ, יש הרבה "חורים" וגם ככה זה לא רכב חלומותיך- לדעתי שווה לוותר ולהמשיך הלאה.

רכב- אין פה משהו מיוחד גם לטעמך, ועיסקה- גם היא לא משהו בכלל...

 

הפרטים הראשונים היו זריקות באוויר סתם הצעה , שהתחלתי להתעניין ולחקור ביקשתי הכול מדויק , שאלה אחרונה נגיד והרכב נקנב ברישיון רכב שיצא לי מופיע בעלות נוכחית וקודמת , לאחר העברת בעלות אליי , יופיע ידיים פרטיות ברישיון רכב , איך אפשר לדעת שהיד ראשונה הייתה של חברה ?

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

בתור מישהו שהחליף כמה רכבים בחיים, אני מאמינה שהחזקת כמה רישיונות בידיים.

אין ברישיון רכב "בעלות נוכחית ובעלות קודמת" זה לא אתר יד2, יש שורה של "רישום מקורי" והרישום ישאר גם ברישיון של היד ה6.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
בתור מישהו שהחליף כמה רכבים בחיים, אני מאמינה שהחזקת כמה רישיונות בידיים.

אין ברישיון רכב "בעלות נוכחית ובעלות קודמת" זה לא אתר יד2, יש שורה של "רישום מקורי" והרישום ישאר גם ברישיון של היד ה6.

 

לא יודע למה זכור לי בעלות נוכחית וקודמת , בכל אופן אז איך בעתיד הרחוק שהרכב נגיד יהיה יד חמישית או בכלל אצלי בתור יד שלישית , איך מישהו יוכל לדעת שהיד הראשונה הייתה כלמוביל?

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

פורסם

1. אין שום אזכור לבעלות חברה קודמת (להבדיל מליסינג/השכרה) ע"ג הרשיון עצמו , כמובן לאחר שהרכב עבר יד מהחברה.

2. עליך כמוכר חובת גילוי נאות לגבי בעלויות קודמות.

3. ניתן לעשות לפני רכישה בדיקה במשרד הרישוי (יחד עם הבעלים הנוכחי) ולבדוק היסטוריית בעלויות.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
1. אין שום אזכור לבעלות חברה קודמת (להבדיל מליסינג/השכרה) ע"ג הרשיון עצמו , כמובן לאחר שהרכב עבר יד מהחברה.

2. עליך כמוכר חובת גילוי נאות לגבי בעלויות קודמות.

3. ניתן לעשות לפני רכישה בדיקה במשרד הרישוי (יחד עם הבעלים הנוכחי) ולבדוק היסטוריית בעלויות.

לגבי סעיף שלוש, אני מניח שעד שהבחור ימכור את הרכב כבר יהיה ניתן לעשות את זה במחשב או בדואר בעת העברת בעלות..

פורסם

כרגע אפשר לעשות את הבדיקה ברישיומט בסופר-פארם עם כ.אשראי של בעל הרכב.

לא יודעת כמה אנשים מודעים לזה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

למען האמת בחיים לא בדקתי דבר כזה , טוב לדעת , בכל אופן ירדתי מהרכב המדובר , ועברתי לאחת אחרת יד ראשונה במחיר יותר גבוה , מחר הולך לבדיקה מקווה שיהיה טוב :) .

Seat Leon FR 2014 Stage 2 Veloster Turbo 2014 Black - sold Polo GTI 2012 BLACK Stage 2 - sold White Pontiac Solstice 2007 - sold

×
×
  • תוכן חדש...