Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ב.מ.וו M3 ו-M4 בישראל: החל מ-690 אלף שקל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מכוניות הספורט של ב.מ.וו מגיעות לישראל, עם מנוע טורבו שמספק 431 כ"ס וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות. המחיר - החל מ-690 אלף שקל



 

bmw+m3+and+m4.jpg



ב.מ.וו משיקה בישראל את הגרסאות הספורטיביות של סדרה 3 (סדאן) וסדרה 4 (קופה). אלו הן כמובן ה-M3 וה-M4 בהתאמה, שמציעות הספק מרבי של 431 כ"ס ומומנט מרבי של 56 קג"מ ב-1,800 סל"ד - זאת ממנוע שישה צילינדרים בטור עם צמד מגדשי טורבו, שמשודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית כפולת מצמד ומעביר את הכוח לגלגלים האחוריים. גרסת השישה הילוכים ידנית לא תוצע לפי שעה.

 

לצד שתי ה-M האמיתיות, ב.מ.וו משיקה בישראל גם את ערכות השיפורים של M לדגמים רגילים. אלו מציעות תוספות עיצוב שונות, מתלים משודרגים, מושבי ספורט ומצב "ספורט+" בתוכניות הנהיגה, אך לא כוללות תוספת כוח בהשוואה לדגם הרגיל. ב.מ.וו מציעה בעולם את ערכות ה-M למרבית הדגמים וגרסאות המנועים.

 

קרדיט לYnet!

 

לכתבה המלאה : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4528320,00.html

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Scirocco-R

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם

פגז של מנוע, פגז של ביצועים ויחד עם זאת, הנטישה הזאת של ה-V8 עם הסאונד המחוספס שלו מאוד מאכזבת, מה גם שב.מ.וו בסה״כ עשתה אתה מה שהרבה בעלי 335 עשו כבר מזמן- לקחו את המנוע המצויין ופשוט חיזקו אותו.

 

בכל אופן, המכונית נראית מצויין ובוודאי גם אופה היטב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

ב.מ.וו,איך נפלו גיבורים,

מאחד היצרנים האהובים עלי בשנות ה90 ו2000 המוקדמות ,לאחד הייצרנים המאכזבים בעידן המודרני.

ולאו דווקא בגלל שהם מנסים להתקדם טכנולוגית,להשתנות ולהתאים את עצמם לצרכים המודרנים,כי מרצדס ופורשה מראות לנו שאפשר לשמור על אופי ואותנטיות וגם להיות מתקדם טכנולוגית,אלא בגלל שהם איבדו את הייחודיות שלהם והפכו לייצרן משעמם,שמוכר את נשמתו לשטן בישביל עוד דגם "M" עלאק.

Porsche 944 turbo

פורסם

לפני מספר חודשים עשו כתבה באחד מהמגזיני רכב האמריקאים על הM3/4 החדשה. אני לא זוכר בדיוק את כל הפרטים כי הכתבה הייתה מאוד ארוכה אבל התייחסו לטענה שהמנוע נלקח מה335. בפועל BMW עשו המון שינויים במנוע של הM החדשה. עשו שם גם פטנט בינקה של הטורבוים.

חוץ מזה המטרה בM החדשה הייתה לחסוך במשקל, זו גם אחת הסיבות למה הם וויתרו על V8. המנוע החדש שוקל פחות ויש שיפור גדול במומנט שהוא גם יותר זמין בהשוואה לV8 ותוספת של 10 כ"ס ששיא ההספק מגיעה קצת יותר מוקדם בהשוואה לV8. אם אני לא טועה הדרייבשאפט ועוד כמה חלקי מתלה עשויים מקארבון ובקיצור עשו דיאטה רצינית.

אחת הבעיות של הE92 הייתה המשקל וBMW לא רצו לחזור על הטעות הזאת..

אגב בהארה"ב המחיר לגרסה הבסיסית הוא סביב ה70,000$, כרגיל המחירים בארץ הזויים.. 700 אלף ש"ח. בסכום הזה עדיף GT-R בלי לחשוב פעמיים.

פורסם (נערך)

הם ויתרו על ה-V8 בגלל תקנות זיהום האוויר העדכניות. תוסיפו לכך תלונות על צריכת דלק הלא מבריקה בכלל, ורק לבסוף את שיקולי המשקל.

 

אומנם הביקורות על ה-M4 / M3 נהדרות, אבל אין ספק שהרבה מחובבי ה-M נחלו אכזבה עם הויתור על ה-V8 המדהים, לטובת המנוע הקטן והמוגדש - שפשוט נשמע מלאכותי לחלוטין (ועצוב שגם בצמד הזה נעשה השימוש בהגברת הצליל - בתא הנוסעים - על ידי מערכת השמע, בדיוק כפי שקורה בדגמי ה-M6 / M5).

 

בכל מקרה, יפה מאוד ש"דלק" השכילו והם מתחילים ביבוא של צמד ה-Mים לארץ. רק חבל שהתמחור לא מדהים (בגרמניה M4 עולה 50K יורו - כולל DKG).

 

ולמי ששאל מדוע לא ה-ZF8. היא אומנם תיבה מצויינת, אבל בסופו של יום זאת תיבה אוטומטית קונבנציונלית. אין ספק שהיא עובדת טוב מאוד עם המנועים הגדולים (3.0T וה-3.0TD), אבל ה-M4 / M3 דורשות משהו קצת יותר "רציני" ומהיר - ושם DKG היא האופציה העדיפה, עם הורדות והעלאות הילוכים מהירות מהותית (יחד עם נביחות טיפוסיות ומגניבות...). אחרי זמן מה עם ה-DKG וה-M3 E92, לטעמי זאת הרובוטית הטובה ביותר בה נתקלתי עד כה.

עריכה אחרונה על ידי RS

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

תקנות זיהום או לא, בכל הקשור לפאן ול-SHOW שהמכונית אמורה לספק AMG עקפה את M בסיבוב, היא נשארת נאמנה לקו הכללי שלה ולפחות בנקודת זמן זו- יש לליין דגמי AMG הרבה יותר מה להציע מאשר לליין של M.

 

יש לי כמה וכמה חברים עם M3 משלל דגמים כולל עד הדגם המוחלף (e90/2), אף אחד מהם לא רואה את ה-M3 החדשה כאופציה ראויה למחליפה.

זה שיש זמינות כח זה אחלה, אבל לקחת את המנוע של ה-335 ולשפר אותו ולשים אותו ב-M חדשה זה כבר מאכזב, בטח כשיש לא מעט בעלי 335 שהגיעו לתוצאות דומות ואף טובות יותר בעצמם.

לא צריך פטנטים בסעפות, קח 355, שים לה סעפות נורמליות, צנרת מלאה פתוחה עם ממירים ספורטיביים ותוכנת ניהול אגרסיבית עם מערכת משופרת ליניקה ואתה כבר נמצא בסביבת ההספק של ה-M החדשה.

 

לגבי התיבה, אמנם לא נהגתי על אחת עם DKG אבל ממה שאני קורה זו די אותה גברת DCT בשינוי שם ותוספת של עוד כמה אפשרויות לבחירת אופי התנהגות התיבה, בכל אופן, גם ה-DCT עשתה את העבודה מצויין.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני לא יודע איפה ראית שמחיר הM4 מתחיל ב50K יורו בגרמניה.

אני רואה מחיר התחלתי של 72,200 יורו.

 

הם ויתרו על ה-V8 בגלל תקנות זיהום האוויר העדכניות. תוסיפו לכך תלונות על צריכת דלק הלא מבריקה בכלל, ורק לבסוף את שיקולי המשקל.

 

אומנם הביקורות על ה-M4 / M3 נהדרות, אבל אין ספק שהרבה מחובבי ה-M נחלו אכזבה עם הויתור על ה-V8 המדהים, לטובת המנוע הקטן והמוגדש - שפשוט נשמע מלאכותי לחלוטין (ועצוב שגם בצמד הזה נעשה השימוש בהגברת הצליל - בתא הנוסעים - על ידי מערכת השמע, בדיוק כפי שקורה בדגמי ה-M6 / M5).

 

בכל מקרה, יפה מאוד ש"דלק" השכילו והם מתחילים ביבוא של צמד ה-Mים לארץ. רק חבל שהתמחור לא מדהים (בגרמניה M4 עולה 50K יורו - כולל DKG).

 

ולמי ששאל מדוע לא ה-ZF8. היא אומנם תיבה מצויינת, אבל בסופו של יום זאת תיבה אוטומטית קונבנציונלית. אין ספק שהיא עובדת טוב מאוד עם המנועים הגדולים (3.0T וה-3.0TD), אבל ה-M4 / M3 דורשות משהו קצת יותר "רציני" ומהיר - ושם DKG היא האופציה העדיפה, עם הורדות והעלאות הילוכים מהירות מהותית (יחד עם נביחות טיפוסיות ומגניבות...). אחרי זמן מה עם ה-DKG וה-M3 E92, לטעמי זאת הרובוטית הטובה ביותר בה נתקלתי עד כה.

פורסם

אני לא חושב שזה נכון להגיד שBMW לקחו את המנוע של ה335 ושתלו אותו בM החדשה. בכל זאת מדובר על יותר מ100 כ"ס הבדל. אל תשכח שיש גם שוני במכלולים הפנימיים כמו הבוכנות, טלטלים וכו'. אני חושב שהמנועים האלה שונים יותר ממה שאתם חושבים.

 

קח את הM החדשה ותוסיף לה את כל מה שרשמת וההספק יגדל בהתאמה.

 

אני לא רואה שום דבר פסול בזה שBMW חזרו ל6 צילינדר. לא חייבים 8 צילינדרים בשביל להוציא הספקים של 400-500 כ"ס.

פורסם

זה לא עניין של הספק אלא של אופי פעולה ובידול

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

יהודה רנו, זה המחיר שנאמר באחת הכתבות שראיתי (ביוטיוב).

 

עידן, DKG = DCT. כל פעם נותנים לה כינוי אחר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תקנות זיהום או לא, בכל הקשור לפאן ול-SHOW שהמכונית אמורה לספק AMG עקפה את M בסיבוב, היא נשארת נאמנה לקו הכללי שלה ולפחות בנקודת זמן זו- יש לליין דגמי AMG הרבה יותר מה להציע מאשר לליין של M.

 

יש לי כמה וכמה חברים עם M3 משלל דגמים כולל עד הדגם המוחלף (e90/2), אף אחד מהם לא רואה את ה-M3 החדשה כאופציה ראויה למחליפה.

זה שיש זמינות כח זה אחלה, אבל לקחת את המנוע של ה-335 ולשפר אותו ולשים אותו ב-M חדשה זה כבר מאכזב, בטח כשיש לא מעט בעלי 335 שהגיעו לתוצאות דומות ואף טובות יותר בעצמם.

לא צריך פטנטים בסעפות, קח 355, שים לה סעפות נורמליות, צנרת מלאה פתוחה עם ממירים ספורטיביים ותוכנת ניהול אגרסיבית עם מערכת משופרת ליניקה ואתה כבר נמצא בסביבת ההספק של ה-M החדשה.

 

לגבי התיבה, אמנם לא נהגתי על אחת עם DKG אבל ממה שאני קורה זו די אותה גברת DCT בשינוי שם ותוספת של עוד כמה אפשרויות לבחירת אופי התנהגות התיבה, בכל אופן, גם ה-DCT עשתה את העבודה מצויין.

 

אני לא חושב שהאות "M" מסתכם רק במנוע,יש עוד דברים שגירסת "M" שונה מ335 רגילה- כמו בולמים, בלמים וכ'ו.

פורסם
זה לא עניין של הספק אלא של אופי פעולה ובידול

 

אכן, צודק לחלוטין.

 

אני לא חושב שהאות "M" מסתכם רק במנוע,יש עוד דברים שגירסת "M" שונה מ335 רגילה- כמו בולמים, בלמים וכ'ו.

 

כמובן ש-M זה יותר ממנוע בלבד, אבל המנוע זה לב העניין, בולמים, בלמים ויתר מאפייני גרסאות M הם שינויים שנעשים כדי לתמוך בביצועי המנוע.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מדהימה! מה שכן... יקרה להחריד. לא מבין את חזירות היבואן, שדווקא נותן מחירים סבירים עד סבירים + לרכבים שלו כיום. אולי הם לא מתלהבים מלמכור אותה יותר מידי?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...