Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול התחילה בעיה מוזרה במזגן הרכב, לפני כן זה עבד מצוין...

כאשר אני מדליק את המזגן אז אין תגובה בכלל אבל כאשר אני מגיע למקסימום מהירת בעוצמה אז המזגן מתחיל לעבוד.

 

מדובר בשברולט אופטרה 5 דלתות שנת 2006.

 

ברכב יש מערכת מזגן כמו בתמונה המצורפת.

 

ממה יכולה לנבוע הבעיה ?

CAR.jpg

פורסם

הבעיה שלך נראית כבעייה במפוח המזגן ולא במזגן עצמו.

כנראה נגד מהירויות שבק , ולכן יש לך רק מהירות הכי גבוהה, שהיא בעצם חיבור המפוח למתח מצבר בלי אלמנט של הנגד בדרך.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
הבעיה שלך נראית כבעייה במפוח המזגן ולא במזגן עצמו.

כנראה נגד מהירויות שבק , ולכן יש לך רק מהירות הכי גבוהה, שהיא בעצם חיבור המפוח למתח מצבר בלי אלמנט של הנגד בדרך.

 

 

תודה על התגובה המהירה, אפשר לקבל קישור לחלק שאני צריך לקנות באייביי או המלצה מאיפה לרכוש את החלק בארץ ואם יש מדריך שמראה איפה החלק נמצא ברכב שלי?

פורסם

אני לא מכיר את הרכב מספיק טוב, או את חלקיו, על מנת לתת מידע כזה. חכה למבינים ממני עם נסיון ברכב הספציפי הזה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מציע לך לא לרכוש חלקים לפניי שעושים אבחון מסודר לתקלה במוסך

בסוף עוד עלול להתברר שזה רק חיבור חשמלי רופף וטו לו

  • ספונסר פורום
פורסם
תודה על התגובה המהירה, אפשר לקבל קישור לחלק שאני צריך לקנות באייביי או המלצה מאיפה לרכוש את החלק בארץ ואם יש מדריך שמראה איפה החלק נמצא ברכב שלי?

לא ציינת מהיכן אתה בארץ אבל חלק כזה תוכל לרכוש אצל ליאם חלפים לרכב בבת ים.

למרות שכמו שציינו כאן, גם אני מציע לך לגשת קודם לבעל מקצוע שיאשר שזאת אכן התקלה לפני שאתה רץ להחליף חלקים במאות שקלים לשווא.

פורסם

אני מברקן, אזור המרכז.

 

איפה החלק הנ"ל נמצא?

זה מסובך להגיע אליו?

כמה בערך צריך לעלות החלק?

פורסם

אוקיי אז ככה, השגתי חלק כזה חדש לצורך בדיקה, החלפתי אותו אבל הבעיה לא נפתרה...

 

יש עוד איזה משה שווה לבדוק?

החיבורים נראים בסדר...

פורסם

שלום לפותח השרשור,

 

למה להחליף חלקים ולעשות ניסויים ברכב? תיגש לבדיקה במקום מסודר ואמין ותחסוך לעצמך יותר זמן וכסף.

יכול להיות שזה אפילו סתם חיישן שהתנתק או לא מחובר טוב, אין לי מושג איפה אבל כדאי לך לבדוק במקום מסודר.

×
×
  • תוכן חדש...