Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אחרי שהמיאטה שירתה אותי שנתיים - נפרדנו, גם מהסיוויק הידנית ששירתה אותנו 8 שנים נפרדנו בשבוע שעבר...

 

זה הזמן למשפחתומטית - ההתלבטות:

 

1> טויוטה קורולה SUN 2008 גיר רובוטי, יד 1 פרטית, 125,000 ק"מ, שמורה. יש להחליף 2 צמיגים. מחיר: 42,000.

 

2> טויוטה קורולה 2008 GLI גיר רובוטי, יד 3 פרטית, עם 75,000 ק"מ, הוחלף טמבון אחרי וכנף שמאלית, לא נראה משהו מהותי. מחיר: 43,000.

 

אשמח לשמוע בחירתכם,

 

תודה מראש.

תודה מראש.

פורסם

האם נהגתם בטויוטה רובוטית? בדקתם שאתם מתחברים להתנהגות של גיר?

 

החלפת כנף אחורית כרורה בריתוכים ופוגעת בחוזק המרכב - ולכן משתי האופציות הייתי הולך על הראשונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש הרבה טויוטות כאלו בשוק, ככה שלא הייתי מתביית על שתי אלו,

מעבר לכך - קח בחשבון את עניין הגיר, הוא לא נוח לשימוש לכולם והוא בין הגירים הרובוטים היותר גרועים שנהגתי עליהם (למעשה אני חושב שהכי גרוע).

בנוסף הרכב פחות בטיחותי ומאובזר ממקביליו בשנתון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
האם נהגתם בטויוטה רובוטית? בדקתם שאתם מתחברים להתנהגות של גיר?

 

החלפת כנף אחורית כרורה בריתוכים ופוגעת בחוזק המרכב - ולכן משתי האופציות הייתי הולך על הראשונה.

 

 

הכנף השמאלית קדמית וטמבון הוחלפו, בכל מקרה נראה לישהבוקר אלך לבדוק את הקורה מיד ראשונה, היתהלי הרגשה טיובה יותר עם המוכר.

 

תודה למגיבים,

אעדכן.

תודה מראש.

פורסם

הקורולה בשנים האלה הגיעה עם 4 כריות אויר בלבד וללא בקרת יציבות כשמתחרות כמו יונדאי I30, קיה סיד או פולקסוואגן גולף/ג'טה הציעו את האבזור החשוב הזה כבר בדגמי הבסיס.

פורסם

נכון, לינודאי וקאיה אני פחות מתחבר ולדעתי האמינות נמוכה יותר במכוניות האחרות שציינת, כשמדברים על רכב בן 6 שנים.

 

עדכון לגבי התקדמות הרכישה - בבדיקה התגלה שהרכב עבור תאונה מאחור "תיקון בפח הפנימי וירידת ערך שבין 12%-15%" כהגדרת הבוחן.

בשלב זה אני לא מעוניין לרכוש את הרכב.

אני מזכיר שמדובר בטויוטה קורלה SUN שנת 2008 עם 125,000 ק"מ מיד ראשונה פרטית.

המוכר הדבר כרגע על 40,000 ש"ח, באיזה מחיר לדעתכם כדאי לרכוש את הרכב?

תודה מראש.

פורסם
נכון, לינודאי וקאיה אני פחות מתחבר ולדעתי האמינות נמוכה יותר במכוניות האחרות שציינת, כשמדברים על רכב בן 6 שנים.

 

עדכון לגבי התקדמות הרכישה - בבדיקה התגלה שהרכב עבור תאונה מאחור "תיקון בפח הפנימי וירידת ערך שבין 12%-15%" כהגדרת הבוחן.

בשלב זה אני לא מעוניין לרכוש את הרכב.

אני מזכיר שמדובר בטויוטה קורלה SUN שנת 2008 עם 125,000 ק"מ מיד ראשונה פרטית.

המוכר הדבר כרגע על 40,000 ש"ח, באיזה מחיר לדעתכם כדאי לרכוש את הרכב?

במחיר הזה אתה יכול למצוא שנה יותר גבוהה ועם אוטומט ולא רובוט שרק מוריד מחירון בגלל הגיר הגרוע

פורסם

ממש לא. מחיר מחירון לוי יצחק של קורולה 2009 לא רובוטית מתחיל ב-71 אלף ש"ח וגם רכב מליסינג עם הרבה קילומטרים לא יגיע למחיר של 40 אלף ש"ח. אלא אם הוא שבור והרוס מכל הכיוונים. אני לא יודע מאיפה הבאת את ההצהרה הזאת אבל היא לא מחוברת למציאות.

 

לדעתי קורולה רובוטית עם תאונה לא קלה זה סוס מת מבחינת סחירות עתידית, ככה שכל שקל שאתה מוציא עכשיו הוא מבחינה כלכלית שקל שנזרק לפח (כי את הרכב הזה אתה תמכור בעתיד בגרושים). בהתחשב באלטרנטיבות לא הייתי קונה את הרכב הזה ב-40 אלף ש"ח. אבל אם אתה נעול על קורולה רובוטית מסיבה שאינה ברורה לי כבן אנוש, ב-30-32 אלף ש"ח זאת יכולה להיות אחלה עסקה בשבילך. ב-35 אלף ש"ח הייתי אומר שזאת עסקה סבירה לשני הצדדים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
נכון, לינודאי וקאיה אני פחות מתחבר ולדעתי האמינות נמוכה יותר במכוניות האחרות שציינת, כשמדברים על רכב בן 6 שנים.

 

עדכון לגבי התקדמות הרכישה - בבדיקה התגלה שהרכב עבור תאונה מאחור "תיקון בפח הפנימי וירידת ערך שבין 12%-15%" כהגדרת הבוחן.

בשלב זה אני לא מעוניין לרכוש את הרכב.

אני מזכיר שמדובר בטויוטה קורלה SUN שנת 2008 עם 125,000 ק"מ מיד ראשונה פרטית.

המוכר הדבר כרגע על 40,000 ש"ח, באיזה מחיר לדעתכם כדאי לרכוש את הרכב?

ממש לא נכון העניין של האמינות,

דווקא הI30CW הפגינה אצל ההורים שלי אמינות גבוהה מאוד, וגם אצל חברי פורום אחרים עושה רושם שכך,

בעוד בקורולה היו לא מעט תקלות, משאבת מים שהתחילה לנזול אחרי שנתיים ב30 אלף ק"מ, מערכת שמע שהפיחה נשמתה, הגיר הנוראי.

 

מסקרי אמינות וגם במציאות ממה שאני רואה, יונדאי נותנת אמינות דומה ליפניות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
ממש לא. מחיר מחירון לוי יצחק של קורולה 2009 לא רובוטית מתחיל ב-71 אלף ש"ח וגם רכב מליסינג עם הרבה קילומטרים לא יגיע למחיר של 40 אלף ש"ח. אלא אם הוא שבור והרוס מכל הכיוונים. אני לא יודע מאיפה הבאת את ההצהרה הזאת אבל היא לא מחוברת למציאות.

 

לדעתי קורולה רובוטית עם תאונה לא קלה זה סוס מת מבחינת סחירות עתידית, ככה שכל שקל שאתה מוציא עכשיו הוא מבחינה כלכלית שקל שנזרק לפח (כי את הרכב הזה אתה תמכור בעתיד בגרושים). בהתחשב באלטרנטיבות לא הייתי קונה את הרכב הזה ב-40 אלף ש"ח. אבל אם אתה נעול על קורולה רובוטית מסיבה שאינה ברורה לי כבן אנוש, ב-30-32 אלף ש"ח זאת יכולה להיות אחלה עסקה בשבילך. ב-35 אלף ש"ח הייתי אומר שזאת עסקה סבירה לשני הצדדים.

 

צביקה, תודה על התגובה, אני לא יודע אם אפשר להגדיר את התאונה הזאת כ"לא קלה" - יכול להיות.

אני לא נעול על הטויטה אבל זו נראת לי אופציה סבירה ביחס למחיר, אם למישהו מכם יש הצעות אחרות אשמח לשמוע.

הצרכים, כמו, שאפשר להבין הוא רכב יפני, נוח, אמין וחסכוני שמיועד לסוע בסביבות 12,000 ק"מ בשנה.

 

ראיתי טויוטה נוספת מיד שניה פרטי, ספר טיפולים ו-78,500 ק"מ.

דורש 44,000 ש"ח, לא מוכן לרדת במחיר.

תודה מראש.

פורסם

אתה לא נוסע הרבה קילומטרים בשנה ככה שצריכת דלק זה לא משהו שצריך ממש להטריד אותך. עוד קילומטר לליטר, פחות קילומטרים לליטר, זה עניין של 800-900 ש"ח בשנה. נו, לא על זה יקום ויפול דבר.

 

ב-44 אלף ש"ח אתה כבר יכול למצוא מיצובישי לנסר מודל 2009. לא רובוטית, לא פחות מרווחת מהטויוטה ולא פחות יפנית. אם תרחיב לרגע את ד' אמותיך ותבדוק גם את הקוריאניות (ואני בכוונה לא מזכיר מכוניות אירופאיות), אז גם קיה פורטה צורה ישנה נכנסת לך בתקציב ונותנת אחלה תמורה. וזה לפני שהזכרנו מכוניות כמו ניסאן טידה (גם יפנית) או סוזוקי ליאנה / SX4 (גם יפני).

 

למה להתעקש על טויוטה? מילא אם אתה מדבר על דגם ייחודי עם חבילה שאין לה מתחרים באותו התקציב או השנתון. אבל קורולה 2008?! מכל הרכבים ננעלת על הדבר הזה?!

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מה ננעלת על הטויוטה הזאת?

אז מה אם היא יפנית? נוחה? אפשר להתווכח על זה והרבה. חסכונית - יחסית כן, אבל זה לא שיונדאי I30 או משהו כזה תקרע אותך בצריכת הדלק.

 

הקורולה הזאת היא בין המכוניות הפחות מוצלחות בשנתון הזה, וגם בין הנחותות מבחינת בטיחות ואבזור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

מסכים בעניין הדלק.

מנסיוני, יפנית ביחס לקוראנית אחרי 5-6 בתחושה מרגישה הרבה יותר טוב.

לגבי טידה וסוזוקים למינהם - עדיין חשוב לי מראה הרכב ואני לא מתחבר למכונית האלה.

 

מדי פעם אני נוהג ביונדאי I35 אבל עדיין מעדיף מאזדה 3 1600 5 דלתות שישנה ממנה ב-9 שנים.

 

ושוב, לא נעול על טויוטה אבל עדיין בזירה של הונדה מאזדה טויוטה מיצובישי.

ישראלים הם עם של עדר שבדרך כלל יודע מה הוא עושה, אני בראש העדר.:-)

עריכה אחרונה על ידי shooter h

תודה מראש.

פורסם

אין בעיה להיות עדר, אבל טויוטה רובוטית זה רכב מוקצה, שממש לא חלק מהעדר. לי אישית לא הפריעה התנהגות הגיר הרובוטי בקורולה, אבל יש הרבה אחרים שהוא כן מפריע. כמו כן החלפת הקלאצ' לא זולה, ולא נדבר על האמינות של הגיר הנ"ל שהיא לא מושלמת.

 

אם אהבת מאזדה 3 אז למה לא ללכת על אחת כזאת?

פורסם

גם לי אין בעיה עם הגיר ולכן אני חושב בכיוון הזה, בגלל שלא אוהבים אותה היא זולה יחסית.

לא שמעתי על בעיות אמינות, במה מדובר? אני יודע שאחרי עדכון התוכנה שבוצע / החלפת מחשב גיר לשיפור התפקוד לא היו בעיות אמינות, אתה מכיר משהו אחר?

 

ולגבי מאזדה 3, יש להורי כזאת כבר קרוב לעשור, נהגתי הרבה ברכב הזה וזה קצת נמאס.

תודה מראש.

×
×
  • תוכן חדש...