Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות: הג'ימני חוזר!


NINJMNKY
שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני גם יכול להציע רעיון? :wink:

 

באותה מידה שאתה שואל למה אין בארץ דאסטר אתה יכול גם לשאול למה אין בארץ את הקשקאי החדש שהושק באירופה לפני כמה חודשים, למה אין בארץ את הנוט החדש שהושק באירופה לפני כשנה, למה אין בארץ את הטווינגו המגניבה למרות שמכוניות מיני עושות חיל בשוק המקומי או למה לא משווקים בארץ את רנו גרנד-קנגו עם 7 מקומות הישיבה כאלטרנטיבה למיניוואנים היקרים יותר.

 

 

אני אומר - תן להם זמן...

 

 

לא רק אצל קרסו אפשר לראות דגמים חדשים שמגיעים לארץ שנה - שנתיים לאחר השקה עולמית.

כנראה שבאמת קשה לקבל מחירים טובים על דגם שרק עלה על פס היצור ויש ליצרן רשימה עמוסה של הזמנות להרבה חודשים קדימה.

 

את הלוגאן הקודמת לקח להם 5 שנים להביא לארץ, היא הוצגה ב 2004/5 והגיעה ב 2009.

 

 

אני מהמר על כך שתוך שנה - שנתיים כל הרכבים הנ"ל יהיו כאן וגם לוגאן MCV החדשה ואולי גם דאסטר.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני גם יכול להציע רעיון? :wink:

(תשובה גם לך וגם לbagira)

היבואן מטומטם, ותסלחו לי על הצרפתית.

 

אני מבין שהם עושים כל דבר בחצי קלאץ' כדי לנסות להימנע מטעויות, אבל אין פה שום תוצאה בלתי צפויה; הדאסטר תוך זמן קצר מאוד הפך לרכב הכי נמכר BY FAR של קונצרן רנו-ניסאן ביחד ברחבי אירופה ואסיה, במדינות שבהן הוא משווק במקביל לדגמים אחרים שלהם.

וזה לא עניין של "למכור קאפצור או דאסטר בפחות כסף", זה יותר כמו "למכור דאסטר או לא למכור בכלל כי לא רוצים קאפצור וקשקאי יקר מדי"

כנ"ל לגבי הסאנדרו - סופרמיני במחיר של סוזוקי אלטו, מיבואן שאין לו רכב מיני כלל בהיצע.

יותר מזה - עושים להם קידום בחינם בלי סוף בTop Gear ובמדיה אחרת, יש המון באזז סביב הרכבים, תזיזו את התחת ותתחילו למכור!

אבל לא, מעדיפים לחכות שהאש תדעך ורק אז להתחיל לשווק, וכשההצלחה תהיה קצת פחות מהמצופה יגידו "הנה, ניסינו, לא הלך".

 

בהצלחה להם עם הגישה הזאת.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על תכנון, זה אידיוטי בעיני לשלם 120,000 שקל על רכב שיצא לשוק לפני כמעט שני עשורים ולא השתנה יותר מדי, מה גם שחוץ מיכולת שטח בסיסית טובה הוא לא מציע שום ערך מוסף, לא בטיחות, לא צריכת דלק, לא שימושיות ובטח שלא נוחות.

 

איתמר

 

 

מסכים בהחלט, הג'מיני כלי מגניב ונחמד למי שבאמת אבל באמת רוצה לרדת לשטח קשה וטכני. זה ממש לא מעניין את 99 אחוז בערך מהקונים הפוטנציאלים של הסגמנט הזה, הם קונים ג'יפון כי זה יפה כי זה אופנתי וכי יושבים גבוה. כל עוד זה עולה על המדרכה בשבילם זה מספיק.

 

במחיר של 120 אלף זה קרב אבוד מראש, הכלי הנ"ל (גם לפני עשור) נכון להיום הוא מאוד מיושן, (תוכנן איפשהו בשנות ה-90 כיורש לסמוראי המיתולוגי), רמת הבטיחות אפסית, הנוחות לא קיימת והרכב ספרטני מאוד. היחידת כוח חלשה יחסית על הכביש (בטח בהשוואה למתחרים עם הטורבונים המודרנים ושלל ההילוכים), צריכת הדלק גם לא מרשימה (בערך 1 ל-10 בדגם האוטומטי). וכמובן שהרכב לא פרקטי 4 מקומות, אין דלתות אחוריות וכ'ו.

תשים את הכלי הנ"ל מול משהו כמו ג'וק או המתחרים שלו (טראקס, קאפצ'ר וכו') זה ירגיש כאילו חזרת בזמן אחורה, אין לג'ימני שום סיכוי להימכר מולם למישהו שלא רוצה לרדת לשטח אין שום הגיון לקנות רכב שכזה. מספיקה נסיעת מבחן קצרה בג'יפון מודרני מול ג'ימני בשביל להבין כמה ההבדל תהומי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(תשובה גם לך וגם לbagira)

היבואן מטומטם, ותסלחו לי על הצרפתית.

 

אני מבין שהם עושים כל דבר בחצי קלאץ' כדי לנסות להימנע מטעויות, אבל אין פה שום תוצאה בלתי צפויה; הדאסטר תוך זמן קצר מאוד הפך לרכב הכי נמכר BY FAR של קונצרן רנו-ניסאן ביחד ברחבי אירופה ואסיה, במדינות שבהן הוא משווק במקביל לדגמים אחרים שלהם.

וזה לא עניין של "למכור קאפצור או דאסטר בפחות כסף", זה יותר כמו "למכור דאסטר או לא למכור בכלל כי לא רוצים קאפצור וקשקאי יקר מדי"

כנ"ל לגבי הסאנדרו - סופרמיני במחיר של סוזוקי אלטו, מיבואן שאין לו רכב מיני כלל בהיצע.

יותר מזה - עושים להם קידום בחינם בלי סוף בTop Gear ובמדיה אחרת, יש המון באזז סביב הרכבים, תזיזו את התחת ותתחילו למכור!

אבל לא, מעדיפים לחכות שהאש תדעך ורק אז להתחיל לשווק, וכשההצלחה תהיה קצת פחות מהמצופה יגידו "הנה, ניסינו, לא הלך".

 

בהצלחה להם עם הגישה הזאת.

 

מה יש לך מהדאסטר? דאסטר דאסטר דאסטר...

 

אתה לא באירופה ולא באסיה (לטוב ולרע) וקשה לדעת אם מה שהיה מצליח שם גם היה מצליח פה.

יש מצב שהדאסטר אילו היתה מגיעה ארצה, היתה חוטפת תג מחיר שהיה משאיר אותה בנמל. לך תשווק לעם ישראל מכונית זולה במחיר לא זול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שלהרבה מהפורום הזה קשה להבין שיש אנשים עם דרישות, צרכים וגישות אחרות.

 

אני לא מבין מה אתה רוצה.

אני שבא מתחום השטח לא רואה שום הגיון בלקנות פורשה 911, אין לה מבחינתי שום היתרון על פני מאזדה 3 בשימוש היום יומי שלי.

מבחינתי אוטו כזה הוא נטו לפוזה, אבל אני לא צועק את זה בכל שירשור, טוב לך.....תקנה, תהנה.

 

 

לעניינו, הג'ימני רכב מיושן מאוד, ומי שלא מכיר את התחום לא מבין שזה בדיוק מה שמיוחד בוא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שמעוניין לקנות רכב שטח (לא רכב גבוה, רכב שטח) חדש, יצטרך להשכיב קרוב לכפליים, אם לא יותר, כדי לקבל יכולת שטח דומה. זה הכל - זה לא רכב פוזה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יש לך מהדאסטר? דאסטר דאסטר דאסטר...

 

אתה לא באירופה ולא באסיה (לטוב ולרע) וקשה לדעת אם מה שהיה מצליח שם גם היה מצליח פה.

יש מצב שהדאסטר אילו היתה מגיעה ארצה, היתה חוטפת תג מחיר שהיה משאיר אותה בנמל. לך תשווק לעם ישראל מכונית זולה במחיר לא זול.

 

ראשית אין שום היגיון במה שאתה אומר, דאצ'יה זה מותג VALUE והרכבים שלהם מתומחרים משמעותית מתחת לאלטרנטיבות מבית רנו-ניסאן.

זה כמו שבסופר ימכרו לך קריסטל במחיר פי 2 גבוהה מקוקה-קולה..

שנית, אבי תמיר כבר אמר on the record שהם הולכים לתמחר את דאצ'יה בצורה מאוד אגרסיבית עם עלויות תפעול של כמעט חצי מהמקובל בסגמנט.

 

לבסוף, מסתבר שלא רק לי "יש משהו" מהדאסטר.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רכב פוזה כלל, אבל חשוב להבין את הלך הרוח של עם ישראל, לפני 15-20 שנה כשרצית "רכב פוזה" היית מקבל אותו בילד-אין עם יכול שטח מובנה (לפני דור הקרוסאוברים) ולכן עם ישראל הציף בהמוניו את שבילי ישראל וגם קנה ג'ימנים (כשהמתחרות היו דיהטסו טריוס וקאיה ספורטג').

 

אבל זה שכשזה היה להם מובנה כסטנדרט, הם הציפו את השטח, עדיין לא אומר שכשאתה מוכר להם כלי נחות, הם יקנו אותו בגלל יכולת השטח.

 

אם מכשירי תנועה מסתמכים רק על "הגרעין הקשה" של אנשי שטח שיקנו סוזוקי בגלל ורק בגלל יכולת השטח שלו, מדובר בכשלון מתוזמר היטב מראש.

אם הם מסתמכים על בעלת ה 2008/ג'וק/קאפצור וכו' שתשתנמך לג'ימני ועל הדרך עוד תוסיף כ 20K ש"ח, זה גם לא יקרה.

 

בכל מקרה, למעטים שהגימני ישמש להם כרטיס כניסה לעולם השטח, מדובר בבשורות מצוינות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית אין שום היגיון במה שאתה אומר, דאצ'יה זה מותג VALUE והרכבים שלהם מתומחרים משמעותית מתחת לאלטרנטיבות מבית רנו-ניסאן.

זה כמו שבסופר ימכרו לך קריסטל במחיר פי 2 גבוהה מקוקה-קולה. היבואן מטומטם אבל לא עד כדי כך.. (לפחות זה מה שאני רוצה להאמין)

שנית, אבי תמיר כבר אמר on the record שהם הולכים לתמחר את דאצ'יה בצורה מאוד אגרסיבית עם עלויות תפעול של כמעט חצי מהמקובל בסגמנט.

 

לבסוף, מסתבר שלא רק לי "יש משהו" מהדאסטר.

 

היבואן לא מספיק טיפש לנסות להחדיר מותג חדש (שזה עלויות בפני עצמו), ואם כבר מותג חדש אז דאצ'יה, שההיסטוריה שלה בפעם האחרונה שביקרה בארץ, איך נגיד בעדינות, לא הייתה מזהירה.

לא סתם הלוגאן MCV שווקה כאן (עד שנכנסה התקנה של ESP חובה) תחת המותג רנו ולא דאצ'יה.

 

ומצד שני אפשר לנסות למכור דאסטר תחת מטריית רנו, אבל אז לך תסביר ללקוחות שלך למה יש לך גם דאסטר וגם קאפצ'ור ומה ההבדל ביניהם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה, לא רק לך יש משהו מהדאסטר, אלא לעוד מיליון איש. אל תהיה רגיש אני לא תוקף אותך.

דאצ'ה זה אולי מותג value אבל אתה חושב במונחים הגיוניים בעוד שבארץ חושבים עם הכסף. בוא נראה מה יהיה המחיר בפועל וכמה יחידות תראה על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"צעיר" שזהו רכבו היחיד והוא חובב שטח, עקב צעירותו כנראה יהיה מוגבל בתקציב (חבריו הלא חובבי שטח הרי קונים לרוב סופרמיני ומטה) , כדאי לו לקנות יד"ש מאובזר (מיגונים , הגבהות וכו ) מחובב כמהו, בגיל שירידת ערך נמוכה יחסית .

מדובר בהשקעה של פחות מחצי ממחיר גימני חדש ולא מאובזר לשטח.

"צעיר/ה" שזהו רכבו/ה היחיד , חובב/ת מראה גיפוני ובעבר רכשו גימני דנדש , היום יש להם תחליפים הרבה יותר מעוצבים ויתכן טיפה יותר זולים.

"לא צעיר" חובב שטח ,כנראה לא רכבו היחיד , גם כאן יש רגישות למחיר , לכן יש העדפה ליד"ש מאובזר גימני או שטח יותר גדול (שיכיל את המשפחה בטיולים).

 

קהל היעד די מצטמצם .

לדעתי אילו עלה כמו סופרמיני , היה יכול להיות להיט , היה מתלבש בול לצרכים והיכולות של קטגוריה ראשונה ושלישית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים- מי שלא היה לו ג'ימני כנראה לא יבין במה מדובר,

מי שהשטח לא זורם לו בוורידים גם כן לא יבין במה מדובר.

איתמר- אני מזמין אותך לסיבוב בעמק עם הג'ימני שלי. קפה עלי.

כשאני יוצא מהבית ויש לי אופציה לבחור בין הCX5 החדש לבין הקופסאת טונה הזאת אני לא חושב פעמיים, יש לו קסם מיוחד ואם תסתכל טוב טוב בכבישים תראה שנוהגים ברכב הזה אנשים מכל הסוגים- מבוגרים, ילדות שמנת בדרך לאוניברסיטה, עכברי שטח ומה לא. לאנשים האלה הוא קולע, ואני סמוך ובטוח שנראה הרבה ג'ימני חדשים עולים על הכביש, אם מוכרים פאקינג פיאט 500 ב100 אלף שקל, הג'ימני שווה 200.

 

אלון, בעלים מאושר של ג'ימני בן 14

מנהל תחום אופנועי שטח בחברת HM-MOTO, יבואנית אופנועי SHERCO, AJP וRIEJU

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...

ראיתי היום סוזוקי ג'ימני חדשות על משאיות מאילת לכיוון המרכז.

נראה שבקרוב מאוד הם יתחילו להמכר.

מבחוץ זה נראה אותו רכב בדיוק.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

P_03BA17.GIF

 

עדיין לא מופיע באתר משרד התחבורה, כנראה שזה רכבים לתקינה. נו נו, שיתחילו למכור כבר!

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי ג'ימני זה לא רכב שמייצרים בשביל לעשות עליו כסף זהו לא רכב שמייצרים כספינת הדגל של הייצרן.

סוזוקי ג'ימני הוא אגדה חייה, מי שמחפש איבזור ו"יוקרה" וחדשנות וגאדג'טים וכל מיני שטויות שלא יסתכל לכיוון זה לא בשבילכם.

מי שלא נהג על ג'ימני לא יבין לעולם, זה מסוג הרכבים ש"כבר לא מייצרים כאלו" רק שאת הג'ימני עדיין מייצרים!, אגדה חייה.

שלדת סולם עם שני סרנים חיים טרנספר והילוך כוח, זה רכב שטח ברמות הגבוהות ביותר.

הג'ימני ימשיך להיות רכב שטח לאנשים שבאמת מבינים, והשאר...ג'וקים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...