Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הגיע המתקין מכונות כביסה והתקין את המכונה.

 

הוא אמר לי שאני חייב מגן לשקע ופילטר למים - כי למכונה יש שקילה אוטומטית.

התפלאתי שאני לא חייב גם עגלה למכונת כביסה.

 

השאלה שלי כאמור - האם אכן מומלץ לשים איזשהו מכשיר מומע אבנית בכניסה למכונת הכביסה? המגנטים הם כידוע שקר, לא?

האם יש מכשיר אחר עדיף?

פורסם

שאליי הגיע פעם אחרונה טכנאי לחבר את המכונה החדשה, הוא התחיל עם החארטות הרגילות,

אמרתי לו ישר בפנים, עזוב אותי מכל השטויות האלה, בוא תחבר את המכונה, תקבל טיפ שהוא

יותר מהעמלה שאתה מקבל על כל הדברים האלה שאתה מוכר לי בשם היבואן, ושיהיה יום טוב.

חייך, צחק, חיבר דקה וחצי את המכונה, נתן לי הסבר קצר, קיבל טיפ והלך.

תאכלס, לא צריך שום דבר, ככה לפחות המכונה הקודמת שהיתה לנו החזיקה 10 שנים.

אם ממש בא לך, אתה יכול לשים משהו שנקרא אבניתון, ומסנן את המים ביציאה מהברז,

או לחלופין לשים אבניתון דירתי, שמונע אבנית בכל הבית. אם תרצה הסבר מפורט יותר,

תפנה בפרטי לברווז חבר הפורום, הוא גם מוכר ומתקין את כל המסננים למיניהם.

פורסם

הגיע אלינו טכנאי מכונת כביסה לפני כמה חודשים, הוא המליץ פעם בכמה חודשים לשים את המכונה על תוכנית של 60 דקות,

ולשפוך בתא של האבקת כביסה חצי בקבוק של חומץ ולתת לזה לרוץ.

פורסם

אצלי יש מסנן על הברז(נראה כמו כוס עם אבנים שקופות-לבנות).

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
הגיע אלינו טכנאי מכונת כביסה לפני כמה חודשים, הוא המליץ פעם בכמה חודשים לשים את המכונה על תוכנית של 60 דקות,

ולשפוך בתא של האבקת כביסה חצי בקבוק של חומץ ולתת לזה לרוץ.

זה חיטוי כדי למנוע פטריות ושאר בקטריות וריחות שנוצרים כתוצאה של שימוש במרכך. אין קשר.

אבל אם כבר, מומלץ להריץ תוכנית קצרה ב90 מעלות ולשים כוס חומץ בתא כביסה ועוד כוס גם בתא של המרכך.

פורסם

צריך לשים פיזית את הכוס בתוך התא או שאפשר פשוט לשפוך את תכולתה ולהפעיל?

 

(שואל ברצינות...)

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
צריך לשים פיזית את הכוס בתוך התא או שאפשר פשוט לשפוך את תכולתה ולהפעיל?

 

(שואל ברצינות...)

חחח צחקתי בקול :lol:

ולשאלתך, צריך רק לשפוך את התכולה.

פורסם

משתמש פעם בחצי שנה בדורגול.

לגבי מגני ברקים למינהם, כמעט כל מכשירי החשמל החדשים מגיעים עם רכיב מובנה שמונע פיקים.

פורסם
כבס מגבות בזמן התהליך.

 

תתפלא מהתוצאה.

 

בזמן תהליך עכביסה עם החומץ או בזמן תהליך הכביסה עם הדורגול?

horsepower is an illusory mathematical equation; torque is real and the source of all good things in the universe

פורסם (נערך)
שאליי הגיע פעם אחרונה טכנאי לחבר את המכונה החדשה, הוא התחיל עם החארטות הרגילות,

אמרתי לו ישר בפנים, עזוב אותי מכל השטויות האלה, בוא תחבר את המכונה, תקבל טיפ שהוא

יותר מהעמלה שאתה מקבל על כל הדברים האלה שאתה מוכר לי בשם היבואן, ושיהיה יום טוב.

חייך, צחק, חיבר דקה וחצי את המכונה, נתן לי הסבר קצר, קיבל טיפ והלך.

תאכלס, לא צריך שום דבר, ככה לפחות המכונה הקודמת שהיתה לנו החזיקה 10 שנים.

אם ממש בא לך, אתה יכול לשים משהו שנקרא אבניתון, ומסנן את המים ביציאה מהברז,

או לחלופין לשים אבניתון דירתי, שמונע אבנית בכל הבית. אם תרצה הסבר מפורט יותר,

תפנה בפרטי לברווז חבר הפורום, הוא גם מוכר ומתקין את כל המסננים למיניהם.

 

לפני מספר שבועות הגיע טכנאי להתקין לי מכונת כביסה. הבעיה היתה שהוא הגיע כאשר אשתי היתה בבית ואני לא. קיבלתי ממנה טלפון - שאלה לגבי מגן הברקים. עניתי לה שיש לנו מהמכונה הישנה ואין צורך בחדש. הטכנאי נאלץ לוותר. אבל הצליח למכור לה במחיר מופקע את הכוס עם השקופים (ברווז - האם זה סיליפוס?) בזמן שcמגירה שוכב פילטר זהה חדש לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הכוס עם דמויי הנפתלין השקופים היא אכן סיליפוס.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...