Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין לי מה לומר. אני המום מרמת האנשים במדינה הזאת - למה לעזאזל אלימות ולמה לעזאזל אלימות מול חלשים יותר (בייחוד שזו אישה!). :mm_mad: פשוט מרתיח!

 

בקשר להתקשרות למשטרה, אני לא יודע כמה הם ייחסו למקרה כזה חשיבות, ואם כן הם יגיעו למקום והאישה בטוח תאמר שלא קרה כלום. אני לא הייתי נכנס לזה, אני מרגיש שצריך, אבל אני פשוט לא מהאנשים שמתערבים בדברים כאלה.

 

חסר לי שעבריין ערס מטומטם יתנקם בי על דבר כזה (אני יודע שעכשיו יצוצו תגובות על אזרחות טובה וכו'. אבל אני לא מסוגל להתערב בדברים כאלו.)

יובל.

פורסם
אין לי מה לומר. אני המום מרמת האנשים במדינה הזאת - למה לעזאזל אלימות ולמה לעזאזל אלימות מול חלשים יותר (בייחוד שזו אישה!). :mm_mad: פשוט מרתיח!

 

בקשר להתקשרות למשטרה, אני לא יודע כמה הם ייחסו למקרה כזה חשיבות, ואם כן הם יגיעו למקום והאישה בטוח תאמר שלא קרה כלום. אני לא הייתי נכנס לזה, אני מרגיש שצריך, אבל אני פשוט לא מהאנשים שמתערבים בדברים כאלה.

 

חסר לי שעבריין ערס מטומטם יתנקם בי על דבר כזה (אני יודע שעכשיו יצוצו תגובות על אזרחות טובה וכו'. אבל אני לא מסוגל להתערב בדברים כאלו.)

 

יובל אתה צודק ב -100% , אני גם מפחד שאותו בחור יתנקם בי (בפגיעה ברכבי) כיוון שהאירוע התרחש קרוב מאוד למרכז המסחרי של אותו איזור, ואני מחנה שם כמעט כל יום.

 

רק חסר לי שאותו בחור יזהה את המכונית שלי ויפגע בה..

 

היום יש יותר מודעות לאלימות גברים בנשים , ואין תירוצים..

 

זו בעית האישה אם היא לא מערבת גוף כלשהוא.

 

בוקר טוב

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הכל אתם צודקים , אבל תחשבו שכמו שאתם מפחדים על האוטו , היא מפחדת על החיים שלה, קצת קשה לך ללכת להתלונן במשטרה (שכפי שכולכם יודעים גם בספק אם יעשו משהו..) ולקוות שהבן זונה לא ירצח אותה אח"כ..

×
×
  • תוכן חדש...