Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי לנסר קלאסיק 2009 ויש לי אפשרות להחליף את האוטו הנל בסובארו ימפרזה 2007 עם קלומטרז קטן יותר למרות השנתון הגבוהה יותר , וכמובן לחסוך 7000 אלף שקל .. מה לדעתכם יהיה יותר רציונלי ..

פורסם

האימפרזה לא כל כך זריזה יש לי את הרכב רק שנתון 2006 ומנוע 1600 ב2007 הוחלף המנוע במנוע 1500 ו105 כ"ס מעט זריזה יותר

גם הלנסר לא כך כך זריזה ההבדלים בין שני הרכבים לא גדולים הייתי נשאר עם הלנסר מאחר והצריכת דלק לא מהווה הבדל גדול בשני הרכבים

פורסם

שתיהן מכוניות משפחתיות בינוניות, כאלה שעושות את העבודה ולא עושות הרבה בעיות.

אף אחד מאיתנו לא יודע מה מצבך הכלכלי וכמה 7000 ש"ח דחופים לך, ולכן לא נוכל ממש לייעץ.

 

אבל על פניו נראה כמו כאב ראש מיותר, לך תמכור לאנסר 2009 ועוד לדעת באיזה מחיר....

פורסם

עזבו תמצב כלכלי ועם אני יצליח למכור או לא , השאלה היא צריכת דלק , עלות תיקונים , ביצועים ...

פורסם

שלום,

אני סוברואיד ולכן תמיד אעדיף את הסובארו.

יכול לציין כי לסובארו 6 כריות אויר ועמידה במבחני בטיחות המחמירים ביותר בציונים מלאים.

לסובארו מחשב דרך ומערכת מיזוג ממוחשבת ועדיפה.

שליטה ברדיו מההגה.

בקרת שיוט (חוסכת דלק ודוחות מהירות).

 

אני נסעתי ב-B3 כ-200000ק"מ (עד שהוחלפה באמפרזה החדשה.)

0 תקלות.

אה, כן. עוד משהו.

מרגיש נינוח ומשוחרר לאחר 300 ק"מ נסיעה רצופה.

 

שיהיה בהצלחה בכל מקרה.

פורסם
עזבו תמצב כלכלי ועם אני יצליח למכור או לא , השאלה היא צריכת דלק , עלות תיקונים , ביצועים ...

לדעתי כל מה שאפשר להשוות בשני הדגמים יהיה דומה מאוד עד כדי זניח.

תישאר אם הלאנסר, היא שלך, אתה כבר מכיר אותה, והיא גם חדשה שנתיים :|

פורסם

הביצועים של הלנסר טובים יותר, וגם צריכת הדלק.

 

ב-2007 לאימפרזה מנוע 1.5 שתיין עצלן.

 

כדאי לוותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...