Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני מתעניין בסיאט איביזה שבמבצע הידנית ב70 אלף.

שמעתי סיפורים על תקלות מהיצרן ואוטו חדש שעושה בעיות האם זה נכון?

איך האוטו הזה מבחינת אמינות? תודה

פורסם

יש לי אחת כזאת בת חודש פלוס מהמבצע הקודם (עם גג פנוראמי) , ממה שחקרתי לפני הרכישה רוב הצרות שהיו לאנשים היו ברכבים עם מנוע TSI , בדגם של המבצע יש מנוע MPI מדגם CGGB של פולקסווגן שנחשב לאמין.

פורסם

כבעל איביזה זו מ-5.01.2012. אחרי נסועה של מעל ל 50K,

 

לא היו תקלות בכלל, בהתחלה , אחרי 1000 קילומטר הוספתי 700 גרם שמן מנוע וזהו.. רק טיפולים תקופתיים. הייתי ממליץ מאוד על הרכב.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
למה הית צריך להוסיף שמן?

זה היה בתקופת ההרצה, וזה דבר ידוע ברכבי VAG, ומאז לא הוספתי טיפת שמן אחת למנוע וצריכת הדלק שלו השתפרה מאוד והיום אני מגיע ל 1:14 עם לחיצות מדי פעם ונהיגה לא חסכונית במיוחד.

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

דווקא האיביזה הזאת כוללת שילוב עתיק ואמין של מנוע וגיר.

אין הרבה מה שיתקלקל.

 

מה שצריך להפריע לך זה שיש לה מתחרות הרבה יותר מודרניות, בטיחותיות יותר וחסכוניות יותר.

אחד החסרונות שלה זה שהרבה קונים אותה כמחשבה שמדובר ברכב ספורטיבי, מתבאסים וכל זה, ואז השוק ביד 2 מוצף ברכב הזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
דווקא האיביזה הזאת כוללת שילוב עתיק ואמין של מנוע וגיר.

אין הרבה מה שיתקלקל.

 

מה שצריך להפריע לך זה שיש לה מתחרות הרבה יותר מודרניות, בטיחותיות יותר וחסכוניות יותר.

אחד החסרונות שלה זה שהרבה קונים אותה כמחשבה שמדובר ברכב ספורטיבי, מתבאסים וכל זה, ואז השוק ביד 2 מוצף ברכב הזה.

 

איזה מתחרות חדשות יש לך במחיר הזה יותר טובות?

ברשותי סוזוקי ספלאש שקניתי חדשה שנתיים על הכביש כבר ונסעתי בסיאט וסיאט מרגיש הרבה יותר אוטו מהסוזוקי.

בסוזוקי אף פעם לא היתי צריך להוסיף שמן לא הבנתי את הקטע הזה שסיאט אוכלת שמן

פורסם
איזה מתחרות חדשות יש לך במחיר הזה יותר טובות?

ברשותי סוזוקי ספלאש שקניתי חדשה שנתיים על הכביש כבר ונסעתי בסיאט וסיאט מרגיש הרבה יותר אוטו מהסוזוקי.

בסוזוקי אף פעם לא היתי צריך להוסיף שמן לא הבנתי את הקטע הזה שסיאט אוכלת שמן

בתוספת כסף לא גדולה יש לך את הפיאסטה, קליאו, i20, סוויפט.

לכולן בטיחות עדיפה מהאיביזה ולחלקן גם צריכת דלק עדיפה ואבזור עדיף,

לכולן 3 שנות אחריות בעוד לאיביזה רק שנתיים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתי ממליץ לפותח השרשור לעשות נסיעת מבחן לפני שהוא מחליט.. לא יכול להיות שאתם משווים ברצינות בין I20 לאיביזה.. מספיק להיכנס לשני הרכבים לסגור את הדלתות ולהרגיש את ההבדל.

פורסם
הייתי ממליץ לפותח השרשור לעשות נסיעת מבחן לפני שהוא מחליט.. לא יכול להיות שאתם משווים ברצינות בין I20 לאיביזה.. מספיק להיכנס לשני הרכבים לסגור את הדלתות ולהרגיש את ההבדל.

מבחני הריסוק מדברים בעד עצמם,

דלתות לא דלתות. סטיגמות מלפני 30 שנים.

 

5 כוכבים במבחני הריסוק לi20, ולאיביזה? רק 4. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מבחני הריסוק מדברים בעד עצמם,

דלתות לא דלתות. סטיגמות מלפני 30 שנים.

 

5 כוכבים במבחני הריסוק לi20, ולאיביזה? רק 4. :roll:

אני לא יודע מה היה לפני 30 שנה אבל לפני חודשיים שלושה אני שוטטתי בסוכנויות של כל הרכבים שהוזכרו למעלה .. היונדאי מרגישה כמו פיסת נייר ולא כמו רכב... אם כבר ההתלבטות ברמת המחיר הזאת היא בין ה קליאו הפיאסטה והאיביזה.
פורסם
אני לא יודע מה היה לפני 30 שנה אבל לפני חודשיים שלושה אני שוטטתי בסוכנויות של כל הרכבים שהוזכרו למעלה .. היונדאי מרגישה כמו פיסת נייר ולא כמו רכב... אם כבר ההתלבטות ברמת המחיר הזאת היא בין ה קליאו הפיאסטה והאיביזה.

פיסת נייר או לא,

יש עובדות בשטח - מבחני הריסוק של EURONCAP.

מעבר לכך ביונדאי האבזור עדיף, הטיפולים זולים יותר והאחריות ארוכה יותר.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

 

5 כוכבים במבחני הריסוק לi20, ולאיביזה? רק 4. :roll:

לא נכון. לאיביזה הנ"ל יש 5* :

http://www.euroncap.com/tests/seat_ibiza_2008/324.aspx

 

חוץ מזה, אין מה להשוות בין האיביזה 1.4 ידנית, לI20 עם המנוע 1.2 ידנית באותו מחיר, שעולה 6000 שח יותר :shock: .

ההתלבטות צריכה להיות, לדעתי, בגלל התקציב שלך, בין האיביזה לפאביה או פיאסטה.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
לא נכון. לאיביזה הנ"ל יש 5* :

http://www.euroncap.com/tests/seat_ibiza_2008/324.aspx

 

חוץ מזה, אין מה להשוות בין האיביזה 1.4 ידנית, לI20 עם המנוע 1.2 ידנית באותו מחיר, שעולה 6000 שח יותר :shock: .

ההתלבטות צריכה להיות, לדעתי, בגלל התקציב שלך, בין האיביזה לפאביה או פיאסטה.

האיביזה עם 5 כוכבים כשיש לה 6 כריות ולא 4 כריות אוויר כמו שהיא נמכרת בארץ.

פאביה היא תאומה של האיביזה וגם היא נפל בתחום הבטיחות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בתוספת כסף לא גדולה יש לך את הפיאסטה, קליאו, i20, סוויפט.

לכולן בטיחות עדיפה מהאיביזה ולחלקן גם צריכת דלק עדיפה ואבזור עדיף,

לכולן 3 שנות אחריות בעוד לאיביזה רק שנתיים.

לא יודע לגבי האחרות, אבל הייתה לי פיאסטה 2013 ידנית ונסעתי הרבה על האיביזה החדשה.

מאיפה המסקנות הללו באו? הפיאסטה מרגישה פשוט "עגלה" ליד האיביזה. היא גם צורכת הרבה דלק ממנה.

האיביזה גם קצת יותר מאובזרת מהפיאסטה. 4 ח"ח במקום 2, מושב נהג עדיף שמתכוונן לגובה ועוד...

בנוסף לא ממש אהבתי את "לוע הכריש" החדש שלה. אם המחיר של הפיאסטה ישאר כמו מחיר המבצע שהיה, 70000 שקל ויהיה מחיר קבוע אפשר לקחת אותה בחשבון.

דווקא הקליאו עושה רושם טוב כאן בפורום. מקווה שהשוק שלה יתחיל להתרומם.

×
×
  • תוכן חדש...