Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה היחיד בפורום שהיה מאוכזב מהפיאסטה. כנראה נפלת על רכב לימון.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא קשור בכלל אם הייתי מאוכזב או לא. ואם כן זה היה בגלל היחס הגרוע שקיבלתי ממחלקת השרות שלא טורחים לענות לטלפונים וגם אם זה כבר קורה סוף סוף אז מזלזלים. ואם כבר מדברים, אני לא היחידי. יש עוד הרבה. רק לא מזמן הם ניסו "לדחוף" למישהו רכב חדש עם חלודה. הבחור ביטל את הקניה וקיבל את כספו בחזרה.

 

אז שוב, האיביזה 1400 ידנית חזקה ובעלת ביצועים טובים יותר מהפיאסטה 1.25. בנוסף היא גם הרבה יותר חסכונית בדלק, ו מאובזרת ממנה.

פורסם

לי יש את האיביזה הזאת מינואר, שהחליפה אחת אחרת מ 2011 (1.6 שהייתה אז במבצע, לדעתי אותו גיר ומנוע ישן ואמין גם), בשני המקרים, לא היו תקלות כלל ואף לא היה צורך למלא שמן לאחר ההרצה..

בגדול אני מרוצה מאוד.. החסרון היחידי מבחינתי הוא דווקא שבחדשות מסובך להחליף מערכת סטריאו, אבל זה נכון גם לדגם FR.

פורסם
פיסת נייר או לא,

יש עובדות בשטח - מבחני הריסוק של EURONCAP.

מעבר לכך ביונדאי האבזור עדיף, הטיפולים זולים יותר והאחריות ארוכה יותר.

 

תרשה לי לנחש, מעולם לא הייתה לך יונדאי כלשהי. שאם כן, לא היית מדבר עליה כאילו היא נזר הבריאה. מכונית עממית לכל פועל ליסינג ולא יותר, צריכת דלק גבוהה ברוב רובם של הדגמים שלה (גם באחותה המקבילה לבית קיה), איכות הרכבה לא מהמשובחות אם להתבטא בעדינות. חבל רק שהשנאה שלך לפולקסווגן גורמת לך להמליץ עצות לא רציניות. יונדאי I20 עדיפה על איביזה, נו באמת. אפילו אתה בטח לא מאמין שכתבתה את זה. 4 כוכבים לעומת 5 זה הפקטור של בחירת מכונית? הרי המבחנים האלה נערכים במהירויות של 40-60 קמ"ש. לתאונות ב-100 קמ"ש יש תוצאות זהות וההבדל במקרה שנשארים בחיים הוא עוד צינור שמחובר לגוף בטפול נמרץ.

פורסם

מול האיביזה תא הנוסעים של ה-I20 ושל הריו מרגישים יותר טוב לדעתי, גם בדגמים הבסיסיים.

גם לדעתי למבחני ריסוק יש משמעות ברכישת רכב, גם אם הם כוללים רק חלק מזערי מתסרטי התאונה שיכולים לקרות.

 

הוא בסך הכל ציין עובדות.

פורסם
תרשה לי לנחש' date=' מעולם לא הייתה לך יונדאי כלשהי. שאם כן, לא היית מדבר עליה כאילו היא נזר הבריאה. מכונית עממית לכל פועל ליסינג ולא יותר, צריכת דלק גבוהה ברוב רובם של הדגמים שלה (גם באחותה המקבילה לבית קיה), איכות הרכבה לא מהמשובחות אם להתבטא בעדינות. חבל רק שהשנאה שלך לפולקסווגן גורמת לך להמליץ עצות לא רציניות. יונדאי I20 עדיפה על איביזה, נו באמת. אפילו אתה בטח לא מאמין שכתבתה את זה. 4 כוכבים לעומת 5 זה הפקטור של בחירת מכונית? הרי המבחנים האלה נערכים במהירויות של 40-60 קמ"ש. לתאונות ב-100 קמ"ש יש תוצאות זהות וההבדל במקרה שנשארים בחיים הוא עוד צינור שמחובר לגוף בטפול נמרץ.[/quote']

בוא אגלה לך משהו, אבל בשקט בשקט, בלי שאף אחד ישמע.

 

הייתה לי גטס, להורים שלי הייתה i30CW.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
בוא אגלה לך משהו, אבל בשקט בשקט, בלי שאף אחד ישמע.

 

הייתה לי גטס, להורים שלי הייתה i30CW.

 

הייתה לך גטס ואתה ממשיך להמליץ על יונדאי? ספר לנו באיזה באר נפט אתם שותפים. יונדאי מיצרים מכניות כאילו הדרישה הראשונה מצוות המהנדסים היא "חברים, לא לשכוח בבקשה צריכת דלק גבוהה. הלקוחות שלנו רגילים לזה". בחייך, בלי ליסינג, חברה כזאת לא הייתה שורדת דקה בארץ.

פורסם
הייתה לך גטס ואתה ממשיך להמליץ על יונדאי? ספר לנו באיזה באר נפט אתם שותפים. יונדאי מיצרים מכניות כאילו הדרישה הראשונה מצוות המהנדסים היא "חברים' date=' לא לשכוח בבקשה צריכת דלק גבוהה. הלקוחות שלנו רגילים לזה". בחייך, בלי ליסינג, חברה כזאת לא הייתה שורדת דקה בארץ.[/quote']

תגש לסוכנויות שלהם, תראה כמה אנשים יש.

לא יודע מה הולך בשאר הארץ, אבל יצא לי לבקר לא מעט פעמים בבאר שבע והסניפים עמוסים באנשים בימי שישי ואחה"צ.

 

באר נפט? תתפלא שצריכת הדלק הייתה סבירה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
תרשה לי לנחש' date=' מעולם לא הייתה לך יונדאי כלשהי...... 4 כוכבים לעומת 5 זה הפקטור של בחירת מכונית? הרי המבחנים האלה נערכים במהירויות של 40-60 קמ"ש. לתאונות ב-100 קמ"ש יש תוצאות זהות וההבדל במקרה שנשארים בחיים הוא עוד צינור שמחובר לגוף בטפול נמרץ.[/quote']

 

אני חייב להגיד שגם לי הייתה גטס 1.4 אוטומטית לפני האיביזה, ולא הייתי ממליץ עליה לאף אחד, רכב זוועתי בטירוף, החל מיציבות בכביש, הרגשה זולה ועד לצריכת דלק הדומה לצריכה של ג'יפ V6 ממוצע. טוב שהתפטרתי מממנה.

בקשר לאיביזה הנ"ל, היא מגיעה עם 2 כריות קדמיות ושתיים מחוברות בכיסאות הקדמיות לצדדים וזה מחליף את הסט הישן שהיה 6 ואם תסתכל במבחן של NCAP בעמוד שצירפתי בהודעה הקודמת שלי תראה שגם עם הסידור החדש היא קיבלה 5* למתעקשים על זה. תסתכל על סעיף ADULT OCCUPANT.

חוץ מזה כמו שציינו, היא הכי חזקה/כיפית לנהיגה בטווח המחירים שלה..

עומר

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

מאיפה הבאת את מה שכתבת על הכריות? יש לך סימוכין לזה?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אני חייב להגיד שגם לי הייתה גטס 1.4 אוטומטית לפני האיביזה, ולא הייתי ממליץ עליה לאף אחד, רכב זוועתי בטירוף, החל מיציבות בכביש, הרגשה זולה ועד לצריכת דלק הדומה לצריכה של ג'יפ V6 ממוצע. טוב שהתפטרתי מממנה.

בקשר לאיביזה הנ"ל, היא מגיעה עם 2 כריות קדמיות ושתיים מחוברות בכיסאות הקדמיות לצדדים וזה מחליף את הסט הישן שהיה 6 ואם תסתכל במבחן של NCAP בעמוד שצירפתי בהודעה הקודמת שלי תראה שגם עם הסידור החדש היא קיבלה 5* למתעקשים על זה. תסתכל על סעיף ADULT OCCUPANT.

חוץ מזה כמו שציינו, היא הכי חזקה/כיפית לנהיגה בטווח המחירים שלה..

עומר

 

תרשה לי לתקן אותך,אכן האיביזה היא מהחזקות שבחבורה,אבל מבחינת התנהגות הפיאסטה טובה ממנה.

האיביזה 1.4 רפרנס היא קניה טובה במחיר שלה,רכב מאובזר ומנוע מהחזקים שבטווח מחירים,לרעתה איכות חומרים לא הכי מרשימה,ביטוחים יקרים ביחס לשאר,שנתיים אחריות והשירות המהולל של צ'מפיון.

איביזה SC זה כבר משהו אחר,אישית לא הייתי שם 70K לרכב שנת 2011 רק בגלל שהוא 3 דלתות,הייתי קונה רפרנס חדשה/פיאסטה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם (נערך)

תרשה לי לתקן אותך,אכן האיביזה היא מהחזקות שבחבורה,אבל מבחינת התנהגות הפיאסטה טובה ממנה.

..

בכיף.

אין לי שום טענה לגבי הפיאסטה מבחינת ההתנהגות (לא נסעתי על אחת כזו אף פעם) אך מבחינת הכוח, שמעתי ממס' חבר'ה בפורום שהוא עגלתית ביחס לשלושת ה VAGיות. לא שהן מכוניות מירוץ אך עדיין. כנ"ל לגבי הקליאו שיצאה.

אני מסכים איתך לגבי ה SC.

עריכה אחרונה על ידי omar87

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם

על הקילאו לא נהגתי אבל ההספק של ה1.2 נמוך משמעותית משאר הרכבים שבהם היא מתחרה.

ההבדל בין הפיאסטה לבין האיביזה הוא רק 3 כ"ס ועד קג"מ וחצי לטובת האיביזה,וכל זה והאיביזה שוקלת 25 קילו יותר.

על האיביזה 1.4 נהגתי,הרכב סוחב נחמד ממש לא רכב זריז מאוד כמו שהרבה מתארים אותו בפורום,ה1.6 דגם BTS זה כבר סיפור אחר והרכב זריז.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...