Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מיצובישי לנסר 2006.

כשמסובבים את המפתח ויש חשמל באוטו המאוררים של הרדיאטור והמזגן מתחילים להיסתובב ולא מפסיקים.

גם כשהמנוע קר לחלוטין.

מכונאי בדק ואמר שזה לא הטרמוסטט אלא בעיה חשמלית

היתי אצל חשמלאי שבדק וניסה כל מיני דברים ואמר שאין מנוס וחיבים להחליף איזשהו כרטיס פיקוד חשמלי שאמור לעלות כ 700שח.

האם זה נשמע הגיוני?

יש לכם עצות?

תודה

פורסם

כן נשמע הגיוני, מדובר על פיקוד למאוורים, הייתה תקלה דומה ברכב של אבא שלי:

 

פתרון זול : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&vxp=mtr&item=171305433171

 

מקורי של OEM של מיצובישי. עם משלוח יחסית יקר סה"כ יוצא לך 200 שקל.

התקנה מאוד פשוטה, שתי ברגים שמחזיקים אותו ופשוט להחליף את הכבלים שנכנסים למודול הזה.

מיקום המודול בצד הנהג על הראדיאטור ליד המיכל עודפים, קשה לפספס.

פורסם

אכן כרטיס הפיקוד תקול.

היתי היום אצל חשמלאי רכב שהתקין כרטיס כזה חדש והבעיה נפתרה רק מה המחיר מאד גבוה...

אז החלטתי לקנות באינטרנט ולהרכיב לבד.

רציתי לשאול:

1. האם ישנם דגמים שונים לכרטיס הזה? איך אני מוודא שאני קונה בדיוק את הדגם המדוייק שאני צריך?

2. בתמונה ב EBAY רשום מעלה 0106. האם זה אומר שהכרטיס הזה מאד ישן (מינואר 2006)? על החלק שהרכיב החשמלאי כתוב 3E14 ראו תמונה מצורפת של החלק שהרכיב החשמלאי.

3. האם יש הבדל בין כרטיסים שמתאימים למכוניות בחול לכרטיסים שמתאימים למכוניות בארץ?

4. מהיכן כדאי להזמין? האם באמת כדאי להזמין ב EBAY או שכדאי להזמין באתרים ייעודיים אחרים לחלקי רכב? אולי אפשר לקנות את זה בארץ?

5. האם אצטרך לשלם מכס / מיסים?

תודה רבה

1.jpg

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...