Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מדובר ברכב מיני והפיקאנטו אכזבה בדלק, ואתה רוצה להישאר ב"מיני", אז הרכב היחידי שממש "חי" וזריז, עם תאוצה לא רעה בכלל, חסכונית בדלק בצורה שלא תיאמן, ואני מדבר על נסיעה "רגילה" לגמרי שלא במטרה לחסוך כלל, מזגן, משיכת הילוכים בעליות, עקיפות מחוץ לעיר במהירויות שוללות רישיון בעליל, ולמרות זאת הרכב מאוד חסכוני בדלק.

SEAT MII זה הרכב. נסיעה משולבת בכל "התנאים" שציינתי למעלה, על מיכל דלק, כאשר 60% בינעירוני, הניבה 20 ק"ם לליטר, בקלות וללא מאמץ.

תתפשר קצת על האבזור, ותתחדש.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתפשר קצת על האבזור, ותתחדש.

 

 

יש לרכב הזה מזגן שזורק אוויר קר על השמשה...במקום על הפנים.

 

כשאתה נכנס לאוטו באוגוסט ומרגיש שאתה בתוך קרמטוריום, אתה מקלל את הרגע שקנית רכב עם מזגן שמקרר את חלל הרכב לפני שהוא מקרר את הגוף שלך.

 

כמו כן יש לו פח חשוף וזה תענוג מפוקפק בקיץ.

פורסם
****לא לצטט הודעה שמעליך שלא לצורך****

 

 

אנו הישראלים מאוד מפונקים בכל מה שנוגע למזגן ****אה, וגם לא כותבים חחח אלא אם אתה נחנק ואלו מילותיך האחרונות**** , אני חושב שמזגן זה חשוב אבל לא עד כדי כך שאי אפשר בלעדיו עם כל הכבוד :)

פורסם

ליאור ליאור ליאור :wink:

מאוד מסקרן מה שאתה אומר, שהפיקנטו פחות חסכונית מהפנדה. האם סיימת את ההרצה? כמה קילומטרים כבר צברת איתה?

אני יודע כמה היית מרוצה מהפנדה (וגם יעלי מבסוטה, חוץ מהביקור הלא מתוכנן במוסך לאחר שסליל הצתה נפח נשמתו), ואם זה היה המצב - למה לא לרכוש פנדה חדשה יותר?

ביד2 מופיעה כרגע פנדה 2013, ידנית, יד ראשונה פרטית, 25,000 ק"מ ב 50,000 ש"ח. אם הכל אכן כשר עם האוטו הזה זו נשמעת כמו אחלה אופציה עבורך.

 

רכבים עם מנוע 1,400 כבר משתייכים לקטגוריית הסופר מיני, שלמרות העלייה בנפח המנוע גם יש עלייה במשקל הרכב ולכן אין שיפור עצום בביצועים בין רכב מיני עם מנוע קטן יותר לסופר מיני עם מנוע 1,400.

אופצייה נוספת שיכולה לבוא בחשבון היא סוזוקי ספלאש, אבל אני לא בטוח אם קיימת בגרסה ידנית. גם ניסאן אקו מייקרה תהיה יותר ביצועיסטית ולא תבקר בתכיפות יתרה בתחנת הדלק. יחד עם זאת קח בחשבון שלא קל להתחרות בצריכת הדלק של הפנדה, זה ללא ספק אחד מיתרונותיה הבולטים.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אי אפשר בלי מזגן. נקודה.

 

רכב שהמזגן שלו מקרר כלפי השמשה, ביוני-יולי-אוגוסט-ספטמבר - זה רכב שאין לו מזגן דה פקטו.

 

יש אנשים שמסוגלים להסתובב בלי מיזוג בתוך הרכב, בשבילם כנראה הרכבים האלה כמו 107 וסיאט מי מתאימים כמו כפפה ליד.

 

אני אישית נחרד רק מהאפשרות של לנסוע ברכב כזה כרכב יומיומי.

פורסם
אי אפשר בלי מזגן. נקודה.

 

רכב שהמזגן שלו מקרר כלפי השמשה, ביוני-יולי-אוגוסט-ספטמבר - זה רכב שאין לו מזגן דה פקטו.

 

יש אנשים שמסוגלים להסתובב בלי מיזוג בתוך הרכב, בשבילם כנראה הרכבים האלה כמו 107 וסיאט מי מתאימים כמו כפפה ליד.

 

אני אישית נחרד רק מהאפשרות של לנסוע ברכב כזה כרכב יומיומי.

יש לי חדשות בשבילך "drsubaru".

אני גר במקום הכי חם על כדור הארץ ישראל: אילת.

המזגן ב SEAT MII פשוט מקפיא! הוא הוכיח את עצמו יפה מאוד בימי שרב האחרונים שהיו בעיר עם טמפרטורות של כמעט 40 מע", וגם בחודש 9-2013 כשאישתי קיבלה את הרכב. אז הטמפרטורות כאן עברו את ה-42 כמידי יום.

האוויר שיוצא מהפתחים במרכז, נועדו לקרר גם {לצערך} את אלה שיושבים מאחורה. כי בניגוד למה שאתה חושב האוויר אינו "נתקע" בשמשה או בתקרה, אלה הוא ממשיך לזרום ולבסוף מוריד את הטמפרטורה ברכב ביעילות. בנוסף הפתחים בצדדים זורקים כמות יפה מאוד של אוויר קר, גם כשהבורר על 2 אפילו. [מתוך 4]

אז לפני שאתה זורק כאן דעות קדומות שמבוססות על תיאוריות ושמועות, תעשה ניסיון ואז תשתכנע לבד.

ובקשר לאבזור, לפעמים עדיף להתפשר על "חשמל שופוני" ועיצוב פנימי, לטובת אבזור בטיחותי, כגון הלייזר, שמציל מתאונות מסויימות.

דרך אגב. יצא לך לשמוע את צליל ה"טרנזיסטור" העלוב של המערכת בפיקאנטו, בהשוואה לסאונד המעולה של המיי?

פורסם

אני נוסע לבד 95% מהזמן. אין לי שום עניין לקרר את החלק האחורי.

 

רוב הנסיעות שלי הן קצרות ו"לבסוף" זה פשוט לא זה.

 

כמו גם עניין הפח החשוף הלוהט בקיץ, פשוט לא לעניין. זה לא דיעות קדומות, זו האמת.

פורסם

אם אין לידך נוסע, אז אפשר להפנות את התריס הימני של יציאת האוויר אליך. אני ניסיתי את זה והיה פשוט קר מדי, עד שמידי פעם נאלצתי לכבות את המיזוג לסירוגין. בכל הרצינות. ובקשר ל"פח חשוף", זה עניין ושל טעם אישי, עיצוב או תכנון של הרכב. זה לא תורם או מזיק במשהו. לי אישית זה לא מפריע. יש אנשים שיגידו "חסכו עליך".

לא מתווכח איתם. זו דעתם האישית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אני ישבתי בסיאט מיי באחד מימי הקיץ ולא הרגשתי שום נחיתות של המזגן לעומת מכוניות מיני אחרות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
אם אין לידך נוסע, אז אפשר להפנות את התריס הימני של יציאת האוויר אליך. אני ניסיתי את זה והיה פשוט קר מדי, עד שמידי פעם נאלצתי לכבות את המיזוג לסירוגין. בכל הרצינות. ובקשר ל"פח חשוף", זה עניין ושל טעם אישי, עיצוב או תכנון של הרכב. זה לא תורם או מזיק במשהו. לי אישית זה לא מפריע. יש אנשים שיגידו "חסכו עליך".

לא מתווכח איתם. זו דעתם האישית.

 

 

שמע, לא רוצה להתווכח. אולי אין לך רגישות לחום.

 

אם אני נכנס לרכב לוהט ואין עלי באותו רגע 3 פתחי איוורור במהירות מפוח 4 נושפים אוויר קר, אני מתחיל להתעצבן.

 

אם לך הספיק באילת פתח איוורור מהקצה השני של הרכב, אשריך. לרוב האנשים זה היה מפריע.

 

לגבי הפח החשוף - לא מדבר על האלמנט התכנוני, אלא על העובדה שמדובר בפח לוהט בקיץ. שים את היד על החלון, תקבל כוויה במקום. תזיז את היד בטעות למקום חשוף בלי כוונה, תקבל כוויה\צריבה.

 

המכוניות האלה הן אירופאיות במובהק. כל מי שמסתובב באירופה רואה גם גירסאות של רכבים בלי מזגן וזה הגיוני - במדינות עם 2-3 ימי חום רציניים אין שום צורך במערכת יקרה כמו המזגן. חימום בהחלט יכול לעבוד על כל חלל הרכב. פח חשוף לא מפריע כשאין כמעט שמש, או כשלא נהייה לוהט באקסטרים.

לישראל זה פחות מתאים.


×
×
  • תוכן חדש...