Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

בזמן שטיפה רגילה של הרכב נתקלתי במראה הזה :roll::

 

tires001.jpgtires002.jpgtires003.jpg

 

 

האם הסימנים האלה מעידים שהצמיגים כבר בסוף חייהם? האם צריך להתחיל לחשוב על החלפתם לקראת החורף הבא?

 

תודה :wink:

עריכה אחרונה על ידי C14SE
פורסם (נערך)

הם בסה"כ בני שנתיים (וכשקניתי אותם הם היו חדשים - יוצרו לפני חודשיים-שלוש), ועד היום נסעו 16,000 KM...

שימו לב שיש גם סדקים לאורך החריצים (איזור שהצמיג לא נוגע בו פיזית בכביש) :roll:

עריכה אחרונה על ידי C14SE
פורסם

אתה מרבה לחנות בשמש?

 

האמת שלא, אני מקפיד לחנות בסביבה שיש בה כמה שיותר צל, אבל לפעמים אין ברירה וחונים בשמש (אם יש זמן, אז אני שם כיסוי חיצוני).

 

איזה חברה הצמיגים?

Barum

פורסם

אין סיבה להחליף אותם כרגע מבחינת המצב פרופר, אבל הצמיגים עצמם לא משהו, גם כשהם חדשים, אז לשיקולך :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

ככה לא נראים צמיגים בני שנתיים ובטח שלא עם 17KKM, או שהחברה גרועה ממש או שאתה לא מקפיד למלא אוויר בצמיגים כמו שצריך,

בכל מקרה אני הייתי מחליף... לא לוקחים צ'אנס עם צמיגים.

לשם השוואה אצלי ברכב עם נסועה גבוהה יותר הצמיגים נראים כמו חדשים

ברכב אחד יש לי BRIDGSTONE , צמיגים מעולים, בשני KLEBER, גם עליהם אין לי תלונות..

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם
ככה לא נראים צמיגים בני שנתיים ובטח שלא עם 17KKM, או שהחברה גרועה ממש או שאתה לא מקפיד למלא אוויר בצמיגים כמו שצריך,

בכל מקרה אני הייתי מחליף... לא לוקחים צ'אנס עם צמיגים.

לשם השוואה אצלי ברכב עם נסועה גבוהה יותר הצמיגים נראים כמו חדשים

ברכב אחד יש לי BRIDGSTONE , צמיגים מעולים, בשני KLEBER, גם עליהם אין לי תלונות..

 

מבחינת מילוי אוויר, אני תמיד מקפיד למלא לפי ההוראות.

החברה לא מהטובות ביותר, לזה אני מודע. אבל זאת ועוד כמה חברות סיניות היה להן אז את המידה הרצויה והקטנה יחסית.

 

כן גם אצלנו ברכב אחר בבית יש GOODYEAR בני 4 והם עדיין כמו חדשים ובלי סדקים, לכן זה היה קצת מוזר לראות את הצמיגים במצב הזה.

 

אולי בפעם הבאה אגדיל את המידה למקסימלית שמותרת, וכך יהיה לי אופציות יותר אכותיות.

פורסם

קיימות המון סיבות אשר בגללן צמיג יכול להישחק ולהאכל. כצעד ראשוני הייתי בודק את לחץ האוויר וניגש לכיוון פרונט, לדעתי הבלאי הנראה כאן מתאים פחות לשחיקה טבעית שבאה לידי ביטוי בהתפרקות של החומר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אצלי בצמיגי מישלין אנרג'י סייבר יש את אותה השחיקה ואפילו יותר. מקפיד על ניפוח והכל.

 

בהחלפה הבאה שבטוח תהיה לפני החורף נחליף מותג, גם כי המחיר של המישלין בשמיים וגם כי נהרסו מהר. אולי טויו CF2.

 

אלעד

 

יש סוגי צמיגים שנסדקים יותר באקלים שלנו.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...