Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

היבואן UMI מציע לי שברולט קרוז 2010 עם 65 אלף ק"מ ואחריות לשנה ב50 אלף שקל, ברמת גימור גבוהה (מערכת מולטימדיה, חיישני רוורס, GPS וכו' וכו'). הם הראו לי בדיקה של מ.מ.מ מלפני חצי שנה שמראה שהכל באוטו כמעט תקין למעט כמה תיקוני פח, אבל כמובן שלא סמכתי עליהם (בכל זאת רוצים למכור) ולקחתי לדינמומטר לבדיקה עצמאית.

בגדול הבדיקה הראתה שתי בעיות לא גדולות- צריך לבדוק את התרמוסטט וצריך לבדוק את תיבת ההילוכים. חזרה אצל היבואן הבטיחו לי שיכניסו את האוטו שוב למוסך ויבדקו לפי הרשימה ואם צריך- יתקנו (שימו לב שלא הבטיחו לתקן, רק לבדוק אם צריך לתקן). ביקשתי גם ממנהל הסניף להחזיר לי את העלות שלה בדיקה- אחרי הכל הם התחייבו לאוטו תקין ומסתבר שהוא לא תקין 100%. הוא לא הסכים מייד אבל אמר שנדבר אחרי שהוא יכניס את האוטו חזרה למוסך והם יבדקו אותו.

אשמח להתייחסותכם- האם זה לגיטימי לבקש החזר על הבדיקה? (450 ש"ח)

 

תודה מראש!!

 

dinamometer.JPG

פורסם

הרכב עמד חצי שנה במגרש וזה לא הדליק לך נורה אדומה?

 

אני מניח שמבחינתם התחייבות שהרכב במצב תקין אומר שהם יתקנו את כל הליקויים שתמצא בבדיקה.

קח בחשבון שלא מדובר ברכב חדש וגם אם תיקח אותו לבדיקה אחרי התיקון עדיים תמצא ריג'קטים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הבדיקה טובה מאוד.

מוזר שהרכב עמד כחצי שנה.

אם אין לך בעיה עם דגם הרכב (לקרוז חסרונות רבים במיוחד בדגמי 2009-2010).לך על זה.

דרוש אחריות על מנוע ובמיוחד על הגיר!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

תודה על התגובות!

ממה שקראתי הבעיה העיקרית בדגם היא נושא כ"ס המוגבלים (112 אם אני לא טועה), שגורם לה להרגיש קצת כבדה.

אבל אני לא מחפש אוטו מרוצים ונהגתי בה עם שלושה אנשים- ולא הרגשתי שום בעיה בעליות בירושלים.

לא מצאתי משפחתית שמתקרבת למחיר הזה עם הק"מ הזה...

אני מודה שזה קצת מוזר שהיא לא נמכרה עד כה, אבל מצד שני אני לא יודע בכמה הם ניסו למכור אותה. שברולט הסבירו לי שהבדיקה מלפני חצי שנה כי זה היה המועד שבו הם קנו את הרכב ומאז הם לא עשו איתו הרבה- ייתכן שהם ניסו למכור אותו במחיר מחירון (סביבות ה60+), ואז אני לא מאמין שיהיו לה הרבה קונים.

אני מקבל על הרכב שנה אחריות על הכל (מנוע, גיר וכדומה), ואני מקווה שלאחר מכן יהיה שקט.

 

חג שמח!

פורסם

אשרי המאמין לחרטוטים של המגרש.

אם אתה רוצה לקבל את האמת/מציאות בפנים תרים טלפון לכמה מודעות ביד2, אולי תתפוס איזה צדיק אחד שיספר לך כמה חודשים הוא מנסה למכור את האוטו.

לרכב יש שוק מחורבן כי מדובר ברכב נחות לעומת המתחרות שלו.

הוא מאוד מאובזר ומרווח אבל עוד כשהוא היה חדש היו מלא בעיות חשמל. הרכב עגלה מתה (וזה עוד לפני עידן המשפחתיות טורבו), זה יפה מאוד שהוא הצליח לעלות לירושלים, את זה גם הקשישה בת 40 שלי יודעת לעשות אבל אני מאמין שהיית צריך לאמץ מאוד את הרכב בעליות מה שמוביל לבעיה הבאה שהיא צריכת דלק. הסיבות לצריכה המופרזת הם מנוע מיושן ולא חסכוני, רכב כבד ושילוב מנוע וגיר גרוע.

ולסיכום עם כל זה לא מספיק אז גם הרכב לא מזדקן בכבוד.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קודם כול אם קנית תתחדש גם אני רכשתי מהם (UMI) קרוז ואני מרוצה מהרכב והשירות שלהם אבל פה בפורום הזה כול בעלי הפרארי \ למבוריגני לא אוהבים את הרכב הזה. תתרגל לזה. השיטה שלי היא מה שקונים בזול מוכרים בזול בסך הכול רכב נחמד.

פורסם

אחלה אוטו שבעולם רחב ומפנק, אל תיתייחס לסטיגמות החופרות האלו פה בפורום. לשום רכב אין שוק שאין לו הצעה אקטרטיבית עם ק"מ נמוך מחיר ואחריות וכו'.

פורסם

דווקה במקרה הזה, לא מדובר בסטיגמה. בדגמי 1600 שיצרו לפני 2011 היו בעיות עם מחשב גיר. מכאן גם כנראה הערות הבוחן לגבי הגיר. צריך לוודא שהגיר יטופל לפני הקנייה...

פורסם
דווקה במקרה הזה, לא מדובר בסטיגמה. בדגמי 1600 שיצרו לפני 2011 היו בעיות עם מחשב גיר. מכאן גם כנראה הערות הבוחן לגבי הגיר. צריך לוודא שהגיר יטופל לפני הקנייה...

הבעיות בגיר קיימות גם בגיר החדש, שישה הילוכים, מניסיון של ארבעה רכבים מודל 2011 במקום העבודה, לכולם הייתה תקלת מחשב גיר בסביבות ה-70k ק״מ.

וכן, הרכב כבד מאוד גם עם המנוע החזק והגיר המשופר.

סטיגמה? ממש לא!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

לפני 4 חודשים היה מבצע על הרכב הזה בAVIS - נמכר במחיר של 40 אלף ש"ח. ככה שאתה משלם על האחריות של UMI ומערכת המולטימדיה סביבות 10 אלף ש"ח יותר ממה ששילמו אחרים.

 

האם זה שווה? לא יודע. תגיד לי אתה.

 

סה"כ מדובר בגירסא מודרנית יותר לאופטרה הידועה לשמצה, רכב עם שוק מאוד חלש וצריכת דלק גבוהה.

פורסם
לפני 4 חודשים היה מבצע על הרכב הזה בAVIS - נמכר במחיר של 40 אלף ש"ח. ככה שאתה משלם על האחריות של UMI ומערכת המולטימדיה סביבות 10 אלף ש"ח יותר ממה ששילמו אחרים.

 

האם זה שווה? לא יודע. תגיד לי אתה.

 

סה"כ מדובר בגירסא מודרנית יותר לאופטרה הידועה לשמצה, רכב עם שוק מאוד חלש וצריכת דלק גבוהה.

הוא מקבל רכב פרטי עם קילומטרז׳ סביר ולא רכב ליסינג עם קילומטרז׳ גבוה. ככה שיש תמורה לפער המחיר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
אחלה אוטו שבעולם רחב ומפנק, אל תיתייחס לסטיגמות החופרות האלו פה בפורום. לשום רכב אין שוק שאין לו הצעה אקטרטיבית עם ק"מ נמוך מחיר ואחריות וכו'.

 

איזה סטיגמות ואיזה נעליים, מדברים איתך מניסיון, הייתי אחראי על צי ליסינג גדול מאוד שכלל בין היתר מאות אם לא אלפי קרוזים.

פורסם
הוא מקבל רכב פרטי עם קילומטרז׳ סביר ולא רכב ליסינג עם קילומטרז׳ גבוה. ככה שיש תמורה לפער המחיר.

 

10 אלף ש"ח זה פער גדול מדי עבור 15-20 אלף ק"מ פחות.

 

ביום המכירה זה לא מעניין את אף אחד שזה רכב פרטי - עוד 3 שנים יהיו קרוזים ב-15K למכירה וזה גם יהיה פלוס מינוס המחיר שבו הוא יצטרך למכור.

×
×
  • תוכן חדש...