Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

יש ברשותנו ניסאן גו'ק שאני מעוניין להחליף בעקבות התרחבות המשפחה.

הניסאן ימכר בערך 115K ומחפש לקנות בסביבות 100K ג'פ או ג'יפון שיהיה נוח לנסיעות קצרות בעיקר, ולמשפחה עם ילד בן 3 ובן חודשיים. חשוב מאד שיהיה גם ניתוק כרית אויר מקדימה, כך שפורסטר וויטרה יורדים מהפרק..

 

אשמח לכל טיפ בנושא, תודה!

פורסם

לא ציינת אם אתה מעוניין בידני או אוטומטי, וכן מה הסיבה שהג'וק כבר לא מתאים לדרישות.

 

אם הסיבה היא תא מטען קטן - הסקודה יטי יכולה להתאים.

 

גם הניסאן קשקאי מצוי בשוק בכמויות נאות - וגם הוא יכול להתאים.

 

אם תיבת הילוכים ידנית באה בחשבון, תוכל לרכוש סוזוקי קרוסאובר או פיג'ו 2008 חדשים לגמרי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עדיפות לאוטומט.

הג'וק קטן במידות המושב האחורי ותא המטען, וגם חייב לציין שאני מאוכזב מהאמינות של ניסאן. במשך שנתיים שאני איתו (חדש מהחברה) היה כבר 3 פעמים בתיקונים שדרשו הפעלת אחריות..

 

ראב4 שנת 2008 או ג'יפ קומפאס שנת 2011 יכולים לבוא בחשבון?

 

 

 

לא ציינת אם אתה מעוניין בידני או אוטומטי, וכן מה הסיבה שהג'וק כבר לא מתאים לדרישות.

 

אם הסיבה היא תא מטען קטן - הסקודה יטי יכולה להתאים.

 

גם הניסאן קשקאי מצוי בשוק בכמויות נאות - וגם הוא יכול להתאים.

 

אם תיבת הילוכים ידנית באה בחשבון, תוכל לרכוש סוזוקי קרוסאובר או פיג'ו 2008 חדשים לגמרי.

פורסם

אם אתה לא נוסע הרבה תוכל לחפש ג'יפ גרנד צרוקי 2009-2010. יתן לך הרבה יותר מכל החלופות שציינת

פורסם
אם אתה לא נוסע הרבה תוכל לחפש ג'יפ גרנד צרוקי 2009-2010. יתן לך הרבה יותר מכל החלופות שציינת

 

אופציה טובה, גם הקומפאס 2009 נכנס בתקציב אבל אין לו ניתוק כרית אויר מקדימה, לגבי הגראנד צרוקי אתה יודע עם יש?

פורסם

ג'יפון חדש בתקציב הזה מאוד מצמצם את האפשרויות שלך לקרוסאובר או 2008, שניהם ידניים. אם אתה מחפש משומש, אז תוכל למצוא לפי דעתי שנה או שנתיים אחורה סקודה יטי

פורסם

לפי דעתי סקודה ייטי תתאים לך כמו כפפה ליד. רכב מוצלח מאוד עם שוק בריא ותמורה מצוינת לכסף.

פורסם

לגבי הייטי שכחת לציין עם גיר dsg ומנוע tsi בלי אחריות/אחריות כמעט נגמרת. סוג של רולטה רוסית לכיס לפי הנסיון של אנשים כאן בפורום.

אני לא הייתי מוכן להמר על זה עם הכסף שלי, פרט לכך אני מסכים שזה רכב טוב.

 

למה לא סוזוקי קרוסאובר? ידרוש מאמץ אבל תקבל רכב חדש שיעמוד בדרישות שציינת.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

נראה לי שהאופציה הכי טובה היא Toyota Rav4.. גם יש ניתוק כרית אויר, גם מרווחת יחסית לג'וק וגם מאד בטיחותית.

שנת 2008 אפשר למצא במחיר של 85K עד 90K כך שנשאר קצת עודף מהג'וק שזה תמיד טוב:-)

 

אם למישהו יש ניסיון לא טוב עם רכב זה אשמח לשמע

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...