Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גם לי הוא שלח הודעה לאחר שדיברתי איתו.8)

עד לזמן כתיבת שורות אלו, גם אני הייתי משתמש בעיתון. ברמת העיקרון זה החומר שמבחינתי היה נותן את התוצאות הטובות ביותר ( אין סימנים וכו )

החיסרון הענק הוא בקושי העבודה ( ועוד לא דיברתי על לכלוך : הידיים נשארות שחורות , מה שמגביל באפשרות ניקוי ללא זמינות מים לניקוי הידיים ).

הפתרון האולטמטיבי הינו מיקרופייבר. קל ונגיש. הבעיה שרוב במגבות משאירות סימנים.

יש לי את המגבות הירוקות של הקוראני, ניסיתי לנגב איתן את השמשות, אך הן משאירות סימנים.

הזמנתי את הדגם הייעודי לחלונות, אני מקווה שאגיע אל המנוחה והנחלה...

 

הוא בטח לא מבין מה כל הישראלים נחתו עליו היום...

פורסם (נערך)

הוא בהחלט מבין :)

שמח לראות שזה כבר עודכן באיביי, הבחור בהחלט רציני וזריז.

 

המחיר אפילו יותר זול ממה שרכשתי בזמנו

 

הזמנה שנייה יוצאת לדרך

3

2

1

הזמנה יצאה לדרך

עריכה אחרונה על ידי Kenworth

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

מצד אחד אם המוכר יחלק עמלות על כל מייל עם הצעות שנוחת על שולחנו הוא יפשוט רגל.

 

ומהצד השני אם הדבר היה מתקיים כבר הייתי שוחה בירוקים..

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

לא כל אחד, רק אתה, לפחות חצי מהציוד שיש ברשותי נקנה בגללך\ בזכותך\ בעצתך.

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
לא כל אחד, רק אתה, לפחות חצי מהציוד שיש ברשותי נקנה בגללך\ בזכותך\ בעצתך.

 

יום אחד אדרוש מהמוכרים תשלום רטרואקטיבי :lol:

 

קנוורת', תזכיר לי מה המספר כרטיס אשראי שלי?

הוא לא איתי פשוט.

 

לא רוצה לחשוף אותו בפני כולם מתוך התחשבות בפרטיותך.

 

לעזאזל איתכם. הוזמן.

 

יוסי יוסי, הצלחת לעלות חיוך על פני, אני חושב שאני ואתה היינו מהראשונים שהכירו את הקוריאני הזה (לפחות כאן בפורום). זה היה עוד בתקופת המגבת וואפל הגדולה והכחולה |אני מתכוון לזאת|

 

 

 

מתנצל מראש בפני כל המזמינים הבאים, אל תכעסו עלי :cry:... מה שכן 16.5₪ זה מחיר זול עבור מגבת כזו איכותית ואם יהיו בקהל אנשים שלא יהיו מרוצים ממנה אני מתחייב לרכוש מכם בסכום מטורף של 17₪ ליח' (מבטיח).

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

בגללכם גם אני אחרי כמה שנים טובות של ניקוי החלונות עם עיתון מזמין עכשיו את המגבות של הקוריאני.

פורסם

מתנצל מראש בפני כל המזמינים הבאים, אל תכעסו עלי :cry:... מה שכן 16.5₪ זה מחיר זול עבור מגבת כזו איכותית ואם יהיו בקהל אנשים שלא יהיו מרוצים ממנה אני מתחייב לרכוש מכם בסכום מטורף של 17₪ ליח' (מבטיח).

 

אני חייבת לשאול, מה אתה עושה עם כל הכמות הזאת של ציוד?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם (נערך)

מכין חבל בריחה מכיוון שאין לי שמיכות..

 

אני עושה בדיוק מה שאת עושה עם שלך, מנקה את הרכב בדר"כ.

על הדרך אני עושה כל מיני מבדקים וניסויים על המגבות ולומד אודות איכות הבד והעמידות שלו, התנהגות לאחר X כביסות, כמה מהר מגבת נהרסת ובאילו משתנים, כיצד משחזרים מגבת לאחר יישום ציפוי הגנה בעזרתה (לא משחזרים.. זורקים).

אחת להרבה זמן אני מפנק איזה לקוח בעבודה גדולה ועל כן צריך שיהיה ציוד מוכן לשליפה ובלי קשר אני מאוד אוהב מגבות דיטיילינג.. והייתי מעדיף יותר מהמוצר הזה על חשבון מוצרים אחרים שפחות מעניינים אותי. אני גם מאמין (בתמימותי אולי) שברגע שקונים מגבת טובה ב לא משנה כמה כסף היא מחזירה מהר מאוד את השקעתה.

עריכה אחרונה על ידי Kenworth

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

אני צריך שתי מגבות לחלונות

אם מישהו רוצה להזמין ביחד שיפנה אלי בפרטי (אני אמתין עד יום שני ואז אני כנראה אזמין לבד)

 

Kenworth- מה הסיכוי שתפתח שירשור עם רשימה של כל החומרים (המעניינים\ נפוצים) שהתנסת בהם ודרוג של שווה\ לא שווה? אני יודע שרשמת את הכול כבר לפחות 4 פעמים, אבל לא במרוכז. יחסוך לך הרבה הסברים לפעמים הבאות :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013


×
×
  • תוכן חדש...