Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יודע ספציפית לגבי האטראז', אבל כל הקטע הזה של לרכוש חדש במחיר של משומש זה המניע העיקרי של שוק רכבי המיני.

 

זה התחיל מזה שאנשים החליטו להתפשר ולרכוש סוזוקי אלטו, על כל מגרעותיה, במקום מאזדה 3 משומשת מליסינג.

חסרונות יש לה המון כנגד המאזדה, יתרונות - אולי רק בצריכת הדלק, ועדיין בחישוב הכללי הרבה העדיפו חדש על משומש.

 

למה? כי בארץ לקנות משומש זה רולטה רוסית, לא משנה כמה תבדוק, בכל רכב יש משהו שהבעלים הנוכחי שלו מסתיר, בין אם זה פעם אחת שהוא נסע כמה קילומטרים עם בלם יד מורם, נדלקה לו נורית חיווי על חום מנוע והוא המשיך עד תחנת הדלק הקרובה, מאזדה 3 שעלתה את מעלה יאיר, רכב שעבר שריפה/הצפה/מורכב משניים וכו'.

 

אני אעדיף חדש, גם אם זה יהיה קצת פחות טוב ממשומש באותו מחיר, רק כדי שיהיה "ראש שקט".

 

(למרות שבמקרה של האטראז' סביר להניח שהייתי הולך על קרוז 1.6 מליסינג.. שניהם דרעק אבל הקרוז פחות, על פניו)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש מכוניות שמספיק להביט בהן כדי לדעת מה הן שוות...

בקיצור, אין כאן הפתעות. אני מעריך שגם במבחן ריסוק היא תתפרק עוד לפני שהקיר יפגע בה. רק מהתנופה וההתרגשות...

 

וזה גם מה שיפה במכונית הזו. היא לא מאכזבת. פשוט לא מבטיחה כלום.

 

:roflmao::roflmao::roflmao:

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

מי שאומר " מיצובישי מותג מת" לא רואה מסביבו כמות גדולה מאוד של אוטלנדר מהדגם החדש, יחסית לפרק זמן שהדגם החדש נמכר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בסדר זה הג'יפון המגעיל הזה.

הלאנסר גם פלסטיק זול והמראה החיצוני הנאה שלה לא מספיק כדי לחפות על זה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
מיצובישי זה מותג מת.

כמו סובארו אגב.

לגבי מיצובישי אתה טועה,לעומת ינואר שעבר למשל מיצובישי מכרה בינואר הזה 400% אחוז יותר,כאשר היא עוקפת את סקודה,ניסן,הונדה,שברולט.

ועכשיו גם כשיש את הארטז,אני מאמין המכירות שלה יהיו טובות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

את מי מעניין ינואר מול ינואר, מסתכלים על החישוב הכללי כל השנה.

ב2013 הם סיימו במקום 14.

 

כמה הספייס סטאר והאטראז' אטרקטיביות נראה בסיום 2014, למתחרים שלהם יש עוד מספיק זמן לצמצם פערים.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני תמיד מתפלא מחדש שאנשים פרטיים מתייחסים לנתוני מכירות כאל אסמכתא לטיב המוצר. (הכוונה לא אליכם, אני מבין שאתם מדברים רק על המותג)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שלום לכל חובבי ההגה המתנשאים.

עם כל הכבוד ישנה אוכלוסיה שלמה שהאטראז' מתאימה לה והם משפחות צעירות שלא רוצות להסתבך עם רכב מליסינג (הכוונה למשומש) ורוצות ראש שקט ואחריות לשלוש שנים.

כמו לכל רכב יש לו חסרונות ויתרונות ומתחרים ובסופו של דבר השוק יידבר. איכות של רכב לא נמדדת בפלסטיק מגעיל אלא בעמידות ושרידות. ישנן כמה מכוניות מהעבר שמשום מה לא התחשבו ב"פלסטיק החלול והזול" ורק לאחר שנים הסתבר שמי שרכש והחזיק בהן הרוויח רכב אמין לאורך זמן. ב"טורבו"(נדמה לי שהראשון) ניצחה האלפא סוד את הסובארו ומי נוסע ונוסע היום?מה אמרו על האלמרה בזמנו, ואותו דבר על כמה רכבים שאניני הפלסטיק החלול לא שמים עיליהם.

 

בני הספל

קורדובה 2007 שנוסעת ונוסעת לצערם של כמה מה"מומחים"

לנסר שנוסעת ונוסעת לצערם של כמה מאבירי הפלסטיק החלול.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
את מי מעניין ינואר מול ינואר, מסתכלים על החישוב הכללי כל השנה.

ב2013 הם סיימו במקום 14.

 

כמה הספייס סטאר והאטראז' אטרקטיביות נראה בסיום 2014, למתחרים שלהם יש עוד מספיק זמן לצמצם פערים.

כי ב2013 לא היה להם נציגה כמו הספייס סטאר,והאטרזג,המכירות של ינואר מראות לדעתי את המגמה שכניראה תימשך,הרי האטרז כניראה תהיה פופלרית בליסינג ואני בטוח שגם לא מאט אנשים יקנו אותם,בוא ניראה לתוצאות החודשים הבאים וניראה מי צודק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המשפט הזה מסכם הכי טוב כמה הרכב הזה פח.

 

אם חזרת בשמחה לשברולט קרוז שהיא המשפחתית הגרועה ביותר בשוק ובושה שחברת שברולט שמה את הסמל שלה עליה , כנראה שהמיצובישי הזו באמת פח.

 

הוצאת לי את המילים מהפה. אם המיצובישי נחותה משמעותית מהקרוז, כנראה שהמצב שם באמת בכי רע. אני נסעתי ב301 המתחרה שלה מבית פיזו ודווקא הופתעתי לטובה לעומת מה שציפיתי ממכונית שמיועדת למדינות מתפתחות. זול לא בהכרח צריך להיות גם גרוע מסתבר.

פורסם
שלום לכל חובבי ההגה המתנשאים.

עם כל הכבוד ישנה אוכלוסיה שלמה שהאטראז' מתאימה לה והם משפחות צעירות שלא רוצות להסתבך עם רכב מליסינג (הכוונה למשומש) ורוצות ראש שקט ואחריות לשלוש שנים.

כמו לכל רכב יש לו חסרונות ויתרונות ומתחרים ובסופו של דבר השוק יידבר. איכות של רכב לא נמדדת בפלסטיק מגעיל אלא בעמידות ושרידות. ישנן כמה מכוניות מהעבר שמשום מה לא התחשבו ב"פלסטיק החלול והזול" ורק לאחר שנים הסתבר שמי שרכש והחזיק בהן הרוויח רכב אמין לאורך זמן. ב"טורבו"(נדמה לי שהראשון) ניצחה האלפא סוד את הסובארו ומי נוסע ונוסע היום?מה אמרו על האלמרה בזמנו, ואותו דבר על כמה רכבים שאניני הפלסטיק החלול לא שמים עיליהם.

 

בני הספל

קורדובה 2007 שנוסעת ונוסעת לצערם של כמה מה"מומחים"

לנסר שנוסעת ונוסעת לצערם של כמה מאבירי הפלסטיק החלול.

 

כל זה לא סותר את היותה של המכונית גרועה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
אבל מצד שני למה ציפית ממנוע 3 צילינדרים (אגב זו גם הסיבה לויברציות. תראה לי מכונית 3 צילינדרים שקטה)...

פיג'ו 2008

 

השאלה המתבקשת בנושא האטראז' ותאומות לה הוא מה עדיף,רכב חדש מהניילון שכולל מנוע לא מעודן וחסר מחץ,מושבים לא נוחים ועוד כהנה וכהנה דוגמאות,או רכב מתקדם יותר בן שנתיים שלוש,את זה יצטרך הרוכש הפוטניאלי לקחת בחשבון.

בזמנו, התחיל לארץ יבוא הדייהו רייסר הראשונות. "אוטו" בחנו אותו וסיכום המבחן היה "עדיף לקנות באותו סכום אופל קדט בת שנתיים".

נראה לי שזה תקף גם לאטראג'.

 

קורדובה 2007 שנוסעת ונוסעת לצערם של כמה מה"מומחים"

לנסר שנוסעת ונוסעת לצערם של כמה מאבירי הפלסטיק החלול.

 

בני,

אני מכיר את האטראג', מכיר את לאנסר שלך, אל תתחיל אפילו להשוות את האיכויות, זה כאילו מדובר ביצרן שונה לחלוטין.

בערך כמו רנו 12 ודצ'יה רומנית :wink:

 

לעניין, אין לי הרבה נסיון עם האטראג', יש לי לא מעט נסיון עם תאומתה קצוצת הזנב (ספייס סטאר) והרגשות המיידיים שחשתי בנהיגה בה ובבחינת תא הנוסעים הייתה "אני לא מאמין שעוד מייצרים כאלה רכבים".

 

שנים לא פגשתי רכב (כמכלול) כ"כ גרוע.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש מכוניות שמספיק להביט בהן כדי לדעת מה הן שוות...

בקיצור, אין כאן הפתעות. אני מעריך שגם במבחן ריסוק היא תתפרק עוד לפני שהקיר יפגע בה. רק מהתנופה וההתרגשות...

 

וזה גם מה שיפה במכונית הזו. היא לא מאכזבת. פשוט לא מבטיחה כלום.

 

הרכב גרוע, אבל כדאי להיצמד לעובדות, יש לו 4 כוכבי בטיחות (לספייס סטאר), הרבה יותר מהמצופה..

פורסם
מיצובישי זה מותג מת

 

אולי. רק הרכבים מתוצרתו חיים ובועטים. לפני כמה ימים יצא לי לעמוד ברמזור עם עוד ארבע לנסר קלאסיק כמו שלי, ומיצובישי לנסר על שלל דורותיה מ1988 ועד היום, זה רכב שהוא רק קצת פחות נפוץ בכבישי ישראל ממאזדה 3.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמו שהייתה בזמנו דייהו לאנוס, רכב גרוע בטירוף שמעטים מאוד קנו מהחברה - כך יש כיום את האטראז'.

 

רכב לסוכני שטח, אנשים שרוצים ליסינג בזול מהעבודה וחברות השכרה.

 

מה שבטוח, זה שבעוד שנתיים - שלוש יימכרו כאלה בגרושים, ממש בגרושים - משהו כמו 35 אלף ש"ח לרכב בן 3, וזה יהיה להיט גדול.

 

(רק לפני 4 חודשים מכרו קרוז בנות 3 במחיר של 42K, אז ההערכה שלי די הגיונית)


×
×
  • תוכן חדש...