Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מיצובישי זה מותג מת.

כמו סובארו אגב.

 

לא יודע לגבי מיצובישי, אבל 2013 היתה שנה מאוד מוצלחת לסובארו בעולם. מיצובישי במצב גרוע כבר המון זמן.

emotion of motion

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

האטרז' זה כבר פשוט הודעה בפרצוף שהעניים הולכים ונהיים עניים יותר והעשירים הולכים ומתעשרים - זה בעיטה בפרצוף ואני לא יכול לסבול את קיומו של השיקוץ המוטורי הזה על הכבישים שלנו ופוחד שלבסוף אאלץ גם אני לנהוג באחת.

 

וזה שיש כאן שוק עצום של מכוניות יד שניה בשלב כזה או אחר של התפרקות, ושנתון של הרכב הוא מושא גאווה של ישראלי ממוצע זה לא תעודת עניות?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בואו נסתכל בשירשורי הייעוץ לפני קניה ונראה מה הישראלי הממוצע מחפש:

 

1. מחיר (בד"כ זה הנתון שמופיע בכותרת) - באטראז הוא זול יחסית למתחרות.

2. אמינות - מיצובישי מותג יפני עם מוניטין טובים בסעיף האמינות.

3. חסכון בדלק - האטראז' חסכונית מאד

4. מרווח פנימי ותא מטען - מכובדים בהחלט.

5. בטיחות - למטה מהממוצע, אבל לא זוועתית.

 

שימו לב מה לא מופיע ברשימה: הניהוג והתנהגות הכביש. את רוב הרוכשים זה פשוט לא מעניין.

 

רכב יפני חסכוני ימכר טוב גם אם יהיה קרש על גלגלים. את אשתי למשל (שנסעה 5 שנים תמימות במיצובישי צ'אמפ ואהבה כל רגע) אני בטוח שאטראז' כזאת היתה מספקת.

 

האטראז' בוודאות גם תשמור על ערכה בגלל שהיא יפנית חסכונית עם ביצועים סבירים ובחלק מהגרסאות גם עם אבזור עשיר יחסית (מה שדי קשה לומר על השברולט קרוז שהועלתה כאן בדיון במיוחד בשנותיה הראשונות בשוק)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

היא לא נוחה בעליל ונראית כמו גידול,

בנוסף הרכב נקטל על ידי כל בעל מקצוע והוא לא יוערך בעיני אף אחד.

 

רכב זול,אבל לא טוב ואנשים מודעים לכך,וכך יהיה המחיר שלה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם

קאסטרול -

 

אשתי הורידה לי מחבט בראש כשאמרתי לה שאני רוצה שנישאר עם המגאן II שזה רכב סביר ביותר ונאלצתי להוסיף עוד כמה עשיריות רק בכדי להחליף לה למיצובשי לנסר.

 

אם הייתי מביא לה את האטראז' הייתי משאיר את האשכים שלי בבית בכל בוקר שהייתי יוצא לעבודה. היא היתה הורגת אותי - עובדה, ניסיתי לשכנע אותה לניסאן מיקרה והיא שלפה סכין, אני אוהב אותה (את אשתי) :oops:

 

ו"ממזר-שמן" מסכים אתך - בגלל זה אני נוסע על מנהלים משומשת ופשוט לא מסוגל לחשוב על לקנות רכב חדש, בעיני זה טמטום. (למעט קטגוריית המיני שכאן כבר המחיר באזור השפוי יותר ולקנות אחת כזאת משומשת בניגוד לכך נראה לי מפחיד יותר)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מחליפת יונדאי גטס - אולי הספייס סטאר, האטראז' - אולי מחליפת האקסנט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מחליפת יונדאי גטס - אולי הספייס סטאר, האטראז' - אולי מחליפת האקסנט.

האקסנט בידיוק.

האטראז בעיני בעוד 13 שנים תיהיה המחליפה של היונדאי אקסנט 96' 99.

פורסם
או שאתה רגיל לGTI שלך או שאתה אנטי שברולט, מאז השדרוג של סוף 2010 הרכב ניהיה נורמאלי ואמין.

אין שום בעיות מיוחדות. זאת בסך הכל 1600 שגרתית מה אפשר לצפות ממנו? קמארו?

 

אני יודע לעשות את ההפרדה.

נהגתי בכולם. מבין רכבי ה 1600 , הקרוז היא הגרועה ביותר. גם אחרי מתיחת הפנים המהוללת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

5. בטיחות - למטה מהממוצע, אבל לא זוועתית.

 

הספייס סטאר, עליה מבוססת האטראז', קיבלה דווקא ציון די טוב במבחני הריסוק האירופאיים:

http://www.euroncap.com/results/mitsubishi/space_star/524.aspx

נכון שזה "רק" 4 כוכבים, אבל שימו לב לציון של 90 אחוזי הגנה על מבוגרים. אם מיצובישי היו טורחים להתקין ברכב בקרת שיוט ומגביל מהירות אלקטרוני - היו לספייס סטאר 5 כוכבים.

ככה שצריך לתת לאטראז' קצת קרדיט על רמת בטיחות סבירה, גם אם היא ממש לא נראית בטוחה במיוחד.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה הציון של הספייס סטאר לא האטראז'.

בכל אופן, לא קונה את התוצאה בצורה כה עיוורת. מכונית ששוקלת 860 ק"ג מגיעה בנחיתות מובנית מול מרבית המתנגשות הפוטנציאליות מולה ששוקלות בד"כ עשרות אחוזים יותר. היא חייבת להצטיין בכדי שאשתכנע שנעשתה עבודה ראויה בכדי להבטיח בטיחות ראויה...והיא לא.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
הספייס סטאר, עליה מבוססת האטראז', קיבלה דווקא ציון די טוב במבחני הריסוק האירופאיים:

http://www.euroncap.com/results/mitsubishi/space_star/524.aspx

נכון שזה "רק" 4 כוכבים, אבל שימו לב לציון של 90 אחוזי הגנה על מבוגרים. אם מיצובישי היו טורחים להתקין ברכב בקרת שיוט ומגביל מהירות אלקטרוני - היו לספייס סטאר 5 כוכבים.

ככה שצריך לתת לאטראז' קצת קרדיט על רמת בטיחות סבירה, גם אם היא ממש לא נראית בטוחה במיוחד.

 

 

זה בטיחות פסיבית, מה עם האקטיבית? לא נהגתי, אבל לפי התיאורים פה זה יותר גרוע בניהוג מאקסנט 99 חדשה שהייתה לנו. אם איזה ילד יקח רכב כזה מההורים בשביל לצאת לבילוי הוא בסכנה ממשית לדעתי. אני זוכר באחת הנסיעות הראשונות (הייתי צעיר וטיפש) שלי באקסנט ההיא כמעט ננעלו לי הגלגלים בפניה, היה מפחיד מאוד. אז למדתי את הלקח ובחיים יותר לא נכנסתי איתה במהירות גבוהה משמעותית מזחילה לפניות.


×
×
  • תוכן חדש...