Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צביקה; אופטרה מכונית אמינה? לא נסחפת? למה לא קנית עוד אחת אלא עברת לקורולה?

שנה אחת נקייה מתקלות, קל וחומר כשמדובר ברכב שני שנוסע מעט, מעידה בעיקר על מזל.

 

1. לא נסחפתי בכלל. יש עוד שתי אופטרות במשפחה שנמצאות אצלנו יותר משנתיים וכבר חצו את קו 100K ואין תקלות יוצאות דופן.

(באחת מהאופטרות נקרעה ציונרית ואקום והלך שסתום של המזגן - שניהם הוחלפו באחריות)

 

המחלות של האופטרה הן בעיקר בשסתום של המזגן, נורות קידמיות שנשרפות בקצב גבוה, ותכנון גרוע של הידיות הפנימיות של הדלתות שגורם להן להשבר.

מעבר לכך יש תקלות שנובעות משימוש ברצועות טיימינג/מותחנים/מסננים שאינם מקוריים ועושים נזק. מי שמטפל במוסכים מתמחים ובחלפים מקוריים - אין בעיות.

 

לגבי הקורולה של אשתי, הרכב היה של דוד שלי - שלא היה לו זמן למכור והרכב עמד כמה חודשים מתחת לביתו. הוא מכר לי אותו במחיר הזדמנות וכך פתר לי בעיה, ולו בעיה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 128
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

צר לי שנפלת בתשובתך ל ZVIT להשוואה של הנהיגה עם הספייס סטאר. מה הקשר חוץ מהסמל? אחזור על שאלתי: היית שופט ג'טה על סמך נהיגה בפולו? היית שופט קורדובה על סמך נהיגה באיביזה? הייתי שופט מוסטנג על סמך נהיגה בפלקון?..:-)

 

כל עוד מדובר על אותו רכב, אותו דגם, אותו מנוע/גיר, אתה מכיר הרבה רכבים שיש הבדל מהותי בניהוג שלהם כאשר כל ההבדל הוא 4 או 5 דלתות?

 

כי אולי למיצובישי יש שני שמות נפרדים לכל דגם אבל בסופו של יום, מדובר בדגם 4 ודגם 5 דלתות של אותו רכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כל עוד מדובר על אותו רכב, אותו דגם, אותו מנוע/גיר, אתה מכיר הרבה רכבים שיש הבדל מהותי בניהוג שלהם כאשר כל ההבדל הוא 4 או 5 דלתות?

דווקא במה שמדברים כאן, התנהגות הרכב בנסיעה, חייב להיות שוני כשבסיס הגלגלים, אורך הרכב ואני מניח (לא בדקתי) המשקל שונה.

וזה לא ארבע או חמש דלתות אלא בגאז' ממש כמו ההבדל בין גולף וג'טה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

בערך כמו ההבדל בין מוסטאנג קלאסית לבין פאסט-בק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
היום נסעתי באופטרה,

Love my Cruze!

 

מסומן באדום, ואומר הכל.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

הקרוז למרות שקוטלים אותה היא אחלה רכב,בעיקר שעולה 40 אלף פחות מהמשפחתיות המקבילות כמו אלנטרה וקורולה.

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם
בערך כמו ההבדל בין מוסטאנג קלאסית לבין פאסט-בק.

לא בדיוק

כל ההבדל בין מוסטנג קלאסית ("קופה") ופאסטבק מתבטא ב 80 ק"ג (משקל טרה)על משקל 1110-1190ק"ג, ובסיס גלגלים זהה ואילו ההבדל בין הספייס והאטראג' מתבטא ב100 ק"ג על משקל של 845-945 ק"ג. ואל תשכח את בסיס הגלגלים השונה.

אני בטוח שמומחים לנהיגה יגידו שיש הבדל, לא יודע לטובת מי כי לא נהגתי באף אחת מהן...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אחרי שקראתי את השרשור יצא לי היום לבחון את הרכב המדובר בנסיעה קצרה.

כבר ממבט ראשון מבחוץ הוא נראה לי משהו בין אקסנט 2008 לרנו סימבול.

התחושה של שני הרכבים האלה נשארה בי עד עכשיו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...